Skocz do zawartości

E36 328i sedan WBACD11050EY41902


Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie ktoś ma realistyczne podejście ;)

 

Nieźle wyposażona bawarka. Tylko że jest ze Szwajcarii, musiałbyś dokładnie zweryfikować twierdzenie o bezwypadkowości.

 

Rozkodowany VIN:

 

Numer podwozia WBACD11050EY41902

Kod typu CD11

Typ 328I (EUR)

Typoszereg E E36 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.80

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor AVUSBLAU METALLIC (276)

Tapicerka STOFF AMARETTA BOA/BOA/AVUSBLAU (E7AV)

Data prod. 1997-05-24

 

Składanie Wyposażenie

 

S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera

S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie

S269A LM RAEDER/RADIALSTYLING Obr. BMW, st. le. spr. rad. 32

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

 

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S554A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S719A SPORT EDITION Wydanie Sport

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Szwajcaria

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

 

S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)

S440A NICHTRAUCHERPAKET Pakiet dla niepalących

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S542A CHECK CONTROL Check-Control

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to stan mechaniczny, następnie blacha - sprawdź tylne nadkola, klapę, ranty i spody drzwi, powierzchnie boczną maski i koniecznie zajrzyj pod osłonę progów :) obstawiam, że tam może być dramat, jeżeli właściciel tam nie zaglądał

 

za tą kasę brać, ale tylko w bdb stanie mechanicznym

http://images69.fotosik.pl/527/fc8157997e792cbc.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zwróciło moją uwagę bo wygląda oczywiście na zdjęciach bardzo ładnie a takie rzeczy jak ori zachowane radio czy wydech seryjny a nie z rynny :) są dla mnie przesłankami ze auto może być utrzymanie sensownie i nie być ulepem.

Miałem już dwie E36 i wiem ze dobrze utrzymane i zadbane całkiem miło jeździ, i w zupełności wystarczy dla mnie.

Niestety sensownych 2.8 na rynku wtórnym z końcówki produkcji praktycznie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Auto zwróciło moją uwagę bo wygląda oczywiście na zdjęciach bardzo ładnie a takie rzeczy jak ori zachowane radio czy wydech seryjny a nie z rynny :) są dla mnie przesłankami ze auto może być utrzymanie sensownie i nie być ulepem.

Miałem już dwie E36 i wiem ze dobrze utrzymane i zadbane całkiem miło jeździ, i w zupełności wystarczy dla mnie.

Niestety sensownych 2.8 na rynku wtórnym z końcówki produkcji praktycznie nie ma.

:cool2: Takich aut jak piszesz u nas nie ma bo w cenie 15tys zł 99% polaków chce jeździć ale R6 po lifcie w e46, nie raz i nie dwa odpuszczałem piękne e36 328i bo cena musiałaby oscylować w kwocie 15-18tys zł. 328i w dobrze zachowanym e36 daje baaaaardzo dużo frajdy z jazdy :D zaryzykuję że to nawet esencja przwdziwego BMW, dziś to już tylko silniczki pojemnością z pralki i turbinki w każdym kącie komory silnika :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś to już tylko silniczki pojemnością z pralki i turbinki w każdym kącie komory silnika :duh:

I właśnie tego chcę unikać jak tylko mogę, chce mieć pod maską troszkę żelastwa nie martwiąc się o egr,dpf turbiny i inne rzeczy które mogą się wysypać za grube tysiące złotych.

Nie wiem tylko ile takie M52 może w miare realnie przejechać kilometrów bo tutaj jest 300tys, mogę wziąść pod uwagę jakiś remont w przeciągu powiedzmy najbliższego roku, tylko pytanie jakie to koszty są by to 2.8 miało to 200km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś to już tylko silniczki pojemnością z pralki i turbinki w każdym kącie komory silnika :duh:
.

Nie wiem tylko ile takie M52 może w miare realnie przejechać kilometrów bo tutaj jest 300tys, mogę wziąść pod uwagę jakiś remont w przeciągu powiedzmy najbliższego roku, tylko pytanie jakie to koszty są by to 2.8 miało to 200km.

Spokojnie jeszcze drugie tyle ;) Z tego co wiem to z reguły koło 300tys zaczyna hałasować vanos a koło 500 rozrząd.

Moja ma ponad 320 na liczniku (nie wiem czy skręcony czy nie) i klekocze vanos na rozgrzanym oleju. Poza tym silnik ok, na hamowni wyszło 197km. Nie ma co się bać przebiegu bo to tylko cyferki na liczniku i niestety na naszych drogach 90% starych samochodów jakimi sa E36 ma realnie grubo ponad 300tys.

Tak samo rocznik, co za róznica czy ma 17 lat czy 19...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc panowie jestem po oględzinach auta i uczucia mam lekko mówiąc mieszane. Sprzedający raczej gość wporządku, żadnych bajek co do auta, powiedział co i jak, spokojnie czekał aż obejrze auto.

Generalnie w środku bez większych zastrzeżeń wszystko na swoim miejscu, plastiki nie połamane, fotel kierowcy nie wytarty, jedynie kilka dziur (4) w tapicerce od papierosów, ale wiadomo auto swoje latka ma.

Na zewnątrz, maska malowana (clar lekko zaczyna schodzić) narożniki błotników przednich malowane, doły drzwi do listwy malowane wszystkie, tylne narożniki błotników malowane przy jednym już znów zaczynają się robić bąbelki, klapa malowana, ale akurat to jest do ogarnięcia.

Niestety klimat Szwajcari mocno dał popalić podłodze, wszystkie cztery miejsca gdzie jest mozliwość podstawienia lewarka - pieska są poprostu zjedzone, ori korków brak dlatego wygląda to tak kiepsko, nie wiem czy jest sens to reanimować - po rozmowie właściciel jest wstanie opuścić na blacharza, na drzwiach kierowcy pokazuje się też ognisko korozji co dla mnie oznacza drzwi do malowania.

Co do mechaniki silnik pracuje ładnie, nie faluje, nie szarpie jedzie jak na 2.8 przystało, brak większych wycieków.

Na szybko licząc wkładu jakieś 3tys zł, póki co stanęło na 12tys zł za to auto. Do jutra mam dać odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedaje bo zaczyna gnić, aczkolwiek jeżeli chcesz się bawić w renowację i masz na to pieniądze, czas i cierpliwość to utarguj jeszcze z tysiąc i kupuj :) Edytowane przez mes..
http://images69.fotosik.pl/527/fc8157997e792cbc.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie z moim kumplem - blacharzem który jednoznacznie stwierdził ze jesli te miejsca są zgnite to progi w tym aucie nie istnieją, czego sprawdzić nie mogłem bo auto ma M technikowe założone, właściciel natomiast twierdzi ze nigdy ich nie ściągał i nie wie co jest pod spodem

Wszystkim udzielającym się w temacie bardzo dziękuje za wskazówki i pomoc, na aktualną chwilę odpuszczam zakup tego egzemtlarza, szukamy dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym odpuścił, za dużo rdzy a było jeszcze więcej skoro już była poprawiana do połowy, żadna radość z takiej 328i :cry:

 

 

Zeby kupic to co chcecie trzeba jechać za granice wsiąść 2x tyle kasy i szukać wersji kolekcjonerskiej ,te auta w super stanie nie beda taniec .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby kupic to co chcecie trzeba jechać za granice wsiąść 2x tyle kasy i szukać wersji kolekcjonerskiej ,te auta w super stanie nie beda taniec .

Masz rację kolego, jak biorę oczywiście pod uwagę pewien wkład finansowy, w końcu najmłodsze auta mają 15 lat.

Nie mam natomiast takiego ciśnienia by kupić i pół roku rzeźbić w garażu, mój szwagier ma 328i od 5 lat, regularnie co roku po zimie przegląda spód, wszelkie zaślepki i korki na swoim miejscu i nic się nie dzieje, dlatego mam potwierdzenie ze jak ktoś wykazuje minimum zainteresowana co się dzieje pod autem to można mieć ładnie zachowany egzemtlarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację kolego, jak biorę oczywiście pod uwagę pewien wkład finansowy, w końcu najmłodsze auta mają 15 lat.

Nie mam natomiast takiego ciśnienia by kupić i pół roku rzeźbić w garażu, mój szwagier ma 328i od 5 lat, regularnie co roku po zimie przegląda spód, wszelkie zaślepki i korki na swoim miejscu i nic się nie dzieje, dlatego mam potwierdzenie ze jak ktoś wykazuje minimum zainteresowana co się dzieje pod autem to można mieć ładnie zachowany egzemtlarz.

 

Tak, ale w Polsce to rzadkosc, takie zachowanie. Szczególnie wśród posiadaczy aut typu e36/e46. Większosc ma to gdzies, nieraz widziałem tak skorodowane od dołu e46 że serce pęka, ze ktos do tego dopuścił. A starczyło minimalnie zająć sie autem 3-4 lata wczesniej....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.