Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Proszę o pomoc. Zastanawiam się nad zakupem tego auta

 

 

http://otomoto.pl/bmw-520-520d-bezwyp-panorama-komforty-C31739846.html

 

 

Czy przy takim przebiegu mozna spodziewac sie jakichs wiekszych wydatkow? Na co nalezy zwrocic uwage w tym konkretnym egzemplarzu? Czy ma jakies typowe usterki? Czytalem o urywajacych sie klapkach kolektora, zakladam, ze nie da sie tego zobaczyc golym okiem? Jak sprawdzic turbine, wtryski czy dwumase?

Sprzedawca twierdzi, że auto jest bezwypadkowe - na tylnej klapie widać jednak złe spasowanie lamp. Otrzymałem jeszcze info, że niebawem do wymiany mogą być poduszki pod silnikiem bo auto przenosi wibracje (tutaj zapaliła mi się lampka czy to nie kwestia dwumasy?).

Warto jeszcze chyba dodać, że sprzedawca sprzedaje auto już ponad pół roku - na co należy szczególnie zwrócić uwagę?

Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAPX110X0CP65095

Kod typu PX11

Typ 520D OL (EUR)

Typoszereg E E61 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2007-03-08

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Hak holowniczy

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S2SBA LM RAEDER STERNSPEICHE 242 BMW LA wheel, start spoke 242

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S4BXA INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, szare

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej jechać obejrzeć samemu bo z fotek to można oceniać modelki a nie samochody...
Opublikowano
Jasne, na oględziny się umówiłem ale chciałem dopytać na co warto zwrócić uwagę oglądając ten konkretny model.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skóry kolega dołożył ale to na plus raczej :) brak xenona, HIFI i ten słaby silnik to na minus... ale może tobie wystarczy jego dynamika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ksenon chyba też dołożył bo w e6x nie było chyba soczewek.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Sporo info na o bolączkach tego modelu jest tu na forum: klik klik.

Masz tam temat typu: CHCĘ KUPIĆ E60/61 PROSZĘ O POMOC W WYBORZE i Standardowe usterki E60 i E61 - 520D / 525d / 530d / 535d. Te będą Ciebie chyba najbardziej interesować.

 

Przeczytałem cały wątek od deski do deski i właśnie stąd moje wątpliwości:) Generalnie po przeczytaniu takiej lektury można się skutecznie wyleczyć z chęci zakupu takiego modelu. Co do mocy - wysdaje się, że 2.0d na początek wystarczy - zawsze można założyć chipa i trochę poprawić osiągi. Bardziej niż na wyposażeniu i super osiągach zależy mi na stanie auta i w miarę nieuciążliwej eksploatacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadne bmw w dieslu z przebiegiem 200tkm nie bedzie tanie w eksploatacji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak. Moje. :) Co ja mogę napisać. Przebieg 100% pewny i gwarantowany, technicznie super, zresztą jestem tu od lat, obcym ludziom kitów nie wciskam, więc tym bardziej forumowiczowi nie będę. Ksenony to nie są. Po lifcie wszystkie lampy są na soczewkach, zarówno ksenon jak i halogen. Zapraszam do oglądania, bo auto naprawdę fajne. Zresztą sam nim zrobiłem z 5 tys. kilometrów bez żadnych problemów. A co do silnika to lepiej mieć trochę słabsze M47 niż mocniejsze N47 z początków produkcji tego silnika, bo wiadomo co się dzieje z łańcuchami. :)

 

Co do dwumasy, to nie daje nawet w 1% objawów zużycia. Turbosprężarka i wtryskiwacze były diagnozowane w trakcie jazdy i są w super stanie, trzymają parametry optymalne. Spasowanie lampy tylnej poprawiłem. Nie wiem czemu były lekko przesunięte. Auto ma już trochę lat, nie wiem co tam ktoś robił wcześniej, równie dobrze mógł te lampy wymieniać bo uderzył w coś, może były z jakiegoś powodu wyjmowane, pojęcia nie mam. Klapa tylna ma oryginalny lakier, dach i błotniki tylne w okolicach klapy też więc dzwon z tyłu nie jest możliwy.

 

Auto faktycznie sprzedaję już od jesieni ale nie zależy mi na tym jakoś mega więc nie schodzę z ceny, dlatego statystyczny Polak czyli łowca okazji nie zadzwoni. W Niemczech takie samochody kosztują 10-11 tys Euro w górę, więc łatwo policzyć ile takie auto kosztowałoby świeżo sprawdzone od nich jak doliczymy transport, akcyzę, opłaty itd.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znowu porównania N do M :cry2: A ja bym wolał n47 od M47 (który też może stanąć na trasie) a najlepiej to bym wolał M57T2D30 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.