Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam dzis ogladałem program na TVN turbo kup i zrób auto marzen i koles miał tam żołta e36 ze sportowym zawieszeniem i gość prowadzący mowił ze konieczna jest rozpórka jezeli ma sie sportowe zawieszenie? jak gwintu nie posiadam ale mam czerwone HR nizsze i twardze czy tez wieć musze kupić rozporke na kielichy/? bo ten typ mowil ze sie nadwozie ugina i szyba peknie za jakiś czas jezeli sie jedzi na twardym zawieszeniu? i jakie polecacie do e46 rozpórki?
Opublikowano

Możesz sobie sam zrobić, możesz kupić za 200, możesz za 400.

Ja się będę szykował za jakiś czas na dolną i górną rozpórkę, ale bez śruby rzymskiej.

Moim zdaniem warto górę i dół.

Opublikowano

w swojej bylej e46 miałem sportowe zawieszenie + eibachy sportline

po założeniu rozpórki kielichów czuć było poprawę, auto mniej się przechylało, uginało i miałem wrażenie że jest jeszcze bardziej zwartą

konstrukcją,

jeśli się zastanawiasz to nie ma na co czekać bo szkoda każdego dnia bez tego "gadżetu"

bajka jakby jeszcze spiąć tylne amory, tylko ze przez bagażnik przechodziłaby niepraktyczna rura

Opublikowano
to jaka rozporke mi mozecie polecic? i aluminiowa czy stalowa? chiałbym coś dedykowanego do e46 320d i jakis link jak mozecie, na allegro sa ale nie do dizla a to jakas różnica jest? taka zeby pasowala do 300zl .patrzylem na stronie rozpórki.pl ale tam ceny dedykowane do e46 zaczynaja sie od 500 do 700 zl sirmy sparcoo
Opublikowano

Ja mam u siebie założoną rozrórkę przód + tył, odkąd kupiłem auto czyli od 2009r. i naprawdę polecam każdemu.

Zawieszenie mam -35mm przód i -20mm tył.

 

http://images64.fotosik.pl/877/dc0e4d084625cbc9m.jpg

http://images61.fotosik.pl/875/ba9a06e1d6320cdem.jpg

http://images61.fotosik.pl/874/bdc50ea0c1751b51m.jpg

 

A co do dolnej rozpórki to nie wiem czy jest sens montować taki gadżet, ponieważ z przodu mamy solidne "sanie, wózek, ławę" różnie to się nazywa, ale wiadomo o co chodzi, w każdym bądź razie bardzo wytrzymały element spinający wahacze. No chyba że dolna rozpórka ma za zadanie dodatkowo "spiąć" tuleje wahaczów.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Zawsze warto, dziwnym trafem w m3 jest w standardzie.

 

Poza tym nie dzieli się na diesel - benzyna ale na 6garów i 4 gary, po 10 sek na allegro można to wydedukować.

Opublikowano

Za przednią zapłaciłem 720zł, a tylną kupiłem okazyjnie za 150zł.

Do E36 kupiłem kpl. rozpórek przód + tył Staffa za 300zł i też wszystko elegancko pasowało.

 

Rozpórki kupiłem w sklepie internetowym [przednia do E46] oraz na allegro [do E36].

 

Rozstaw kielichów jest ten sam oczywiście, ale osprzęt silnika, kolektory ssące, pokrywy silnika itp. mają różne gabaryty, stąd podział rozpórek na dedykowane do diesla i benzyny.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.