Skocz do zawartości

E60 530d 2006 WBANJ71066CR16437 Warszawa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do zakupu swojego pierwszego własnego auta. Mój budżet to okolice 50000zł + 5-10k zł. Tak na prawdę poszukiwałem 520d z dobrym wyposażeniem, ale że ciężko na takie trafić zainteresowałem się tym:

E60 530D +chip

 

Rozmawiałem z właścicielem, wydaje się, że nie ma nic do ukrycia. Auto kupione w PL w leasingu, później jeździł nią prezes firmy, później jego córka, następnie koleś, który sprzedaje.

Usterki, o których powiedział sprzedający to: nie działa tylna wycieraczka, elektryczna tylna klapa nie działa w 100% tak jak powinna(trzeba jej pomóc, żeby się otworzyła sama).

Wiem, że auto było malowane z przodu i z tyłu(nie wiem czy zderzaki czy maska/klapa też), biorąc pod uwagę, że jeździł nią wcześniej prezes firmy nie ma się czym martwić.

W weekend sprawdzę ją wizualnie i się nią przejadę. Jakieś sugestie na co zwrócić szczególną uwagę?

 

Z góry dzięki za odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, przymierzam się do zakupu swojego pierwszego własnego auta. Mój budżet to okolice 50000zł + 5-10k zł. Tak na prawdę poszukiwałem 520d z dobrym wyposażeniem, ale że ciężko na takie trafić zainteresowałem się tym:

E60 530D +chip

 

Rozmawiałem z właścicielem, wydaje się, że nie ma nic do ukrycia. Auto kupione w PL w leasingu, później jeździł nią prezes firmy, później jego córka, następnie koleś, który sprzedaje.

Usterki, o których powiedział sprzedający to: nie działa tylna wycieraczka, elektryczna tylna klapa nie działa w 100% tak jak powinna(trzeba jej pomóc, żeby się otworzyła sama).

Wiem, że auto było malowane z przodu i z tyłu(nie wiem czy zderzaki czy maska/klapa też), biorąc pod uwagę, że jeździł nią wcześniej prezes firmy nie ma się czym martwić.

W weekend sprawdzę ją wizualnie i się nią przejadę. Jakieś sugestie na co zwrócić szczególną uwagę?

 

Z góry dzięki za odpowiedź!

 

Powiem Ci, że podoba mi się to auto.

Cena normalna, przebieg maleńki, opis jakże inny od żargonu handlarzy.

A to rzadkość w PL.

Pachnie normalnością.

Jedź, zobacz, wypróbuj, dotknij.

Jeśli auto okaże się takie jak podejrzewam, bierz i ciesz się dobrą konfiguracją.

I uważaj się za szczęściarza.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
" DPF został profesjonalnie wycięty fizycznie i programowo" BRAWO PREZES ! :duh:

Nie czytałeś uważnie, a robisz sobie z ludzi szyderę..., jakże to polskie...

 

Podziwiać go za ten opis chyba facet ma mase czasu bo normalny sprzedawać napisał by zdań i tyle.

A może nie ma czasu, ja robię tak samo, obszerny opis zmniejsza ilość telefonów z pytaniami o banalne sprawy...

 

Doczytałem że to pan Daniel profesionalnie wycinał DPF a nie prezes :wink:

Niestety jednak nadal nie doczytałeś..., wycinała firma MASTERS na zlecenie Pana Daniela.

 

A propos..., jaki odsetek diesli ma w PL sprawny układ DPF ?

Ja wycięcie DPF i przeprogramowanie softu u MASTERS-a w 8 letnim niewłaściwie eksploatowanym aucie - ruch miejski - uważam za zaletę.

I to pomimo tego, że nie osobiście wolę MR Motors (Rogal Warszawa) lub Goodhope (Pleszew - Dobra Nadzieja), uważam jednak, że jest to mniejsze zło, niż jakieś kombinacje z wycinaniem u ślusarza i zakładanie emulatorów DPF czy zakiś zamienników rodem z Chińskiej Republiki Ludowej. Kropka.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
MASTERS, PREZES, DANIEL, co mnie to kto wycinał i czyje było imadło? Niech sobie wytnie włosy z nosa a nie DPF :mad2: to jest zwykłe DRUCIARSTWO i niech nie dorabia do tego całej ideologii że tak lepiej :mad2: bo w takie teksty to może uwierzyć tylko olidwieściedwadzieściadwa, żeby było jasne to samochód mi się podoba i nie auto krytykowałem tylko wycinanie DPFu kiedy przyszedł czas na jego wymianę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MASTERS, PREZES, DANIEL, co mnie to kto wycinał i czyje było imadło? Niech sobie wytnie włosy z nosa a nie DPF :mad2: to jest zwykłe DRUCIARSTWO i niech nie dorabia do tego całej ideologii że tak lepiej :mad2: bo w takie teksty to może uwierzyć tylko olidwieściedwadzieściadwa, żeby było jasne to samochód mi się podoba i nie auto krytykowałem tylko wycinanie DPFu kiedy przyszedł czas na jego wymianę.

 

 

Święte słowa jeźeli kogos nie stać na nowy DPF czy profesjonalne czyszczenie go to niech sobie kupi auto bez DPF .

 

Zamiast tankować na shellu to napewno kupuje taniej paliwo niewiadomego pochodzenia ,to sa te oszczędności Polaków .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
masz racje "320si" - osoba prywatna nigdy z handlarzem (czyli z tobą) się nie dogada i ma odmienną wizję i spojrzenie na życie :)

Nadal nic nie rozumiesz ale to nie pierwszy raz i nie tylko w tym dziale, ganiają cię na tym forum wszędzie gdzie tylko wypocisz kilka zdań, jeśli Ty również praktykujesz wycinanie filtrów dpf czy katalizatorów to fakt, nigdy się ze mną nie dogadasz ale to oczywiście Ty masz rację bo jesteś ten uczciwy prywatny polak :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, że zapchany filtr DPF jest w większości przypadków następstwem mniejszej bądź większej awarii układu dolotowego/wtryskowego lub awarią przepływomierza/termostatów. Czyszczenie chemiczne filtra pomoże na krótką metę, a zakup nowego filtra, który i tak prędzej czy później się zapcha, mija się z celem, bo się to po prostu nie kalkuluje, już to widze jak MIREK ( 320SI ) wymienia filtr cząstek stałych w sprowadzonym przez Siebie aucie, które zamierza sprzedać :duh:

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czepiajmy się naszego forumowego MIRKA, jego auta są perfekcyjne pod każdym względem. Nie żartuję.

 

Perfekcyjnego auta nawet w salonie możesz nie znaleźć. A samochody 320SI są bardzo dobre. Uwielbiam takie pitolenie - nie znam, nie widziałem żadnego samochodu, nie rozmawiałem z człowiekiem, ale się wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zacznijmy od tego, że zapchany filtr DPF jest w większości przypadków następstwem mniejszej bądź większej awarii układu dolotowego/wtryskowego lub awarią przepływomierza/termostatów. Czyszczenie chemiczne filtra pomoże na krótką metę, a zakup nowego filtra, który i tak prędzej czy później się zapcha, mija się z celem, bo się to po prostu nie kalkuluje, już to widze jak MIREK ( 320SI ) wymienia filtr cząstek stałych w sprowadzonym przez Siebie aucie, które zamierza sprzedać :duh:

 

Pzdr

Ja kiedy kupuję gruźlika czyli diesla a robię to rzadko przedewszystkim sprawdzam ten prawie najdroższy element nowoczesnego diesla, tak poprostu, jeśli zbliża sie termin wymiany, nie wycinam dpfu tak jak to sugeruje zrobić kamilla z radomia albo ola z warszawy tylko zwyczajnie nie kupuję tego auta, Oni kupują , wycinają, a później stawiają się wyżej od Mirka :mrgreen: BRAWO :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja akurat śmigam zdrowo bo z dpf-em, a w kwestii gruźlików to te benzynowce r4 i r6 to też nie są święte krowy... zwłaszcza 2.0si paradoksalnie... :norty:

Nie odpowiedziałas olu Ediemu na pytanie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.