Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dosłownie nie dawno wróciłem do trójmiasta , zrobiłem sobie małą wyprawę nowym nabytkiem :D do Łodzi na pare dni jednakże powrót miałem dość nieciekawy :(

W stronę Łodzi żadnych problemów brak jakichkolwiek oznak żeby coś miało się zepsuć.

Wracając będąc już na A1 spokojnie na tempomacie coś mi nagle "strzeliło" straciłem moc nic nie mogłem ujechać... szczęście w nieszczęściu ,że jakoś udało mi się do budki z pomocą zjechać ale odmówił mi już zapłonu , mimo tego ,że ani ubytku oleju ani nic spod silnika się nie wylało wszystko było suche i tak jak powinno być lecz nie chciał odpalić... na komputerze żadnych błędów tylko kontrolka z spalinami się pokazała musiałem lawetą zjechać do najbliższego zjazdu i czekać na pomoc z strony rodziny ,żeby nie przepłacić na lawecie.

Kiedy w końcu przyjechała rodzina ,żeby jakoś na hol do domu zjechać . spróbowałem jeszcze raz zapalić i ruszył ! :shock: na spokojnie bez holowania dojechałem do domu aż nagle pod samym domem znowu powstał ten sam problem .

Próbowałem się wsłuchać czemu nie ma znowu zapłonu i wydaje mi się ,że ok kręci wszystko cacy ale pompa paliwowa odcina paliwo i nie ma przepływu.

Co mogło sie stać? ledwo co nie dawno był sprawdzany w ASO i wszystko było ok prócz EWS ale tamto już zostało doprowadzone do ładu.

Winny może być jakiś czujnik , przepływomierz , czy tylko podłączenie do komputera wykaże problem ?

Mój ukochany nabytek to BMW E46 325Ci z 2002 roku. Ledwo co nacieszyłem się i już jest kapryśny ale i tak uwielbiam ten samochód :D

Pozdrawiam !

Opublikowano

Próbowałem walczyłem , wymieniłem czujnik położenia wału korbowego ale nic to nie dało , czujnik rozrządu sprawdzałem na mierniku działa tak jak i czujnik wału .

Niestety po wymianie nie ma zapłonu kręci się ale za nic nie chce odpalić tylko dźwiek taki jak malucha który próbuje zaskoczyć :cry2: . Jakieś sugestie opinie ?

Opublikowano
Próbowałem walczyłem , wymieniłem czujnik położenia wału korbowego ale nic to nie dało , czujnik rozrządu sprawdzałem na mierniku działa tak jak i czujnik wału .

Niestety po wymianie nie ma zapłonu kręci się ale za nic nie chce odpalić tylko dźwiek taki jak malucha który próbuje zaskoczyć :cry2: . Jakieś sugestie opinie ?

 

Skoro czujniki sa ok, ja bym przedzwonil kable. Tym bardziej, iz przestal palic :)

Opublikowano
niedaleko miałem człowiek co zbadał maszyne i stwierdził ,że są dziwne czasy wtrysków benzyny , tu oglądałem filmik
niby wina bezpieczników musze sprawdzić
Opublikowano

moze ci cewki podmienili .. na jakies trefne i jak dostanie wilgoci to trACI ZAPLONY -sprawdz swiece cewki, jezeli wyslwietla ci check engine to blad musi byc znany wystarczy odczytac np inpą i pochylic sie nad problemem

 

pozdr

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano

cewek mi nie wymieniali , mam teź takie dziwne "buczenie elektryczne" przy silniku po prawej strony po załączeniu na pozycję start. jak się patrzy chyba element od vanosa ? nie wiem dokładnie co to jest :?:

EDIT

sprawdzałem pompę paliwową -działa

ten dziwny dźwięk to się okazał elektrozawór

trefne paliwo bądź jego brak może też powodować taki problem? tyle ,że no kurcze tankowałem go coś i nie świeci się "księgowy" ale jest tak ledwo ponad rezerwę...

 

EDIT

Znaleziony winowajca ! EWS był wszystkiemu winien udało się znaleźć usterkę i jedzie ! pozdrawiam !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.