Skocz do zawartości

e39 520i zawieszenie przód co wymienić


madseason

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Cześć,

Przymierzam się do zawiechy przedniej, napewno dolne wahacze maja lekkie luzy.

Na progach trochę puka i skrzypi. czy skrzypienie to też objaw tulei (tak jak przy tylnim zawieszeniu)?

 

Po koleji, pewnie poleci zestaw wahaczy:

http://czescidobmw.pl/Wahacz/Zestaw-wahaczy-Lemforder,3008.html

 

Takie tuleje też łatwo i warto wymienić, czy obowiązkowo? To jest odpowiednik pływających z tyłu?

http://czescidobmw.pl/Elementy-wahacza/Elementy-wahacza-Lemforder,437.html

 

No i przy okazji co warto i łatwo zrobić skoro już przód będzie ruszany, dużo dodatkowej roboty z elementami jak górne mocowanie amortyzatora z zestawem osłon i odbojów? Amory jeszcze zdrowe z tego co na przeglądzie wyszło i wycieków nie widać.

 

Czy coś jeszcze? Zobacze jak po wymianie, może się też tarcze przednie załapią - zimmermann sport do kompletu z tyłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No właśnie, czy nowy wahacz ma już w sobie ta tuleję, czy to coś innego co trzeba dokupić?

Czy oprócz wachaczy coś jeszcze w zawieszczeniu należy wymienić, żeby było dobrze zrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie kupowałem górnych wachaczy. Na stronach sklepów widziałem że dostępne są z tulejami i bez. Ale w linku który podałeś tuleje już są zamontowane. Skrzypienie może właśnie oznaczać uszkodzone mocowanie amortyzatora. Do sprawdzenia są jeszcze łączniki stabilizatora, poduszki stabilizatora. Luzy na drążku kierowniczym, końcówce tego drążka. Chyba tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, czy nowy wahacz ma już w sobie ta tuleję, czy to coś innego co trzeba dokupić?

Czy oprócz wachaczy coś jeszcze w zawieszczeniu należy wymienić, żeby było dobrze zrobione?

wahacze są albo kompletne albo bez tulei

jak kupujesz wysyłkowo to zadzwoń i zapytaj czy kompletne

a luzy zacznij sprawdzać od maglownicy bo na nic nie zda się wymiana wszystkiego jak maglownica będzie miała luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To fakt, maglownica trochę cieknie, co kilka miesięcy dolewam po trochu płynu. Sprawdzę jak się sprawy tam mają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio przerabiałem temat zawieszenia z przodu. Zacząłem od końcówek drążka a skończyło się na wymianie wszystkiego (amortyzator też, bo nieszczęście się stało i pękł : ) ). Ja dla spokoju kupił bym zestaw na przód, pojechał na zbieżność i wszystko będzie grać. A jeśli wymieniasz wahacze to wymień resztę, bo w przodzie najdroższe są wahacze. Reszta to kwoty rzędu +-40zł (nie licząc amortyzatorów).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

reszta, to znaczy? amor, tarcze, mocowania amora?

 

Wczoraj pojechałem na zwiad i się okazało, że dolny jeden ma spore luzy, jutro wymieniam oba dolne, do nich się dostać łatwo, a później zobaczymy. Jak dalej coś nie tak będzie to już w komplecie pójdzie, ale trzeba trochę funduszy odłożyć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Poszły 2 wahacze dolne lemfordera. Pukanie się skończyło i luzów brak :D

 

Ale dalej skrzypi na progach poprzecznych.

Tuleje wahaczy górnych do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.