Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba ostatni strzał na e46 coupe w naszym kraju.

 

Ogłoszenie:

http://tablica.pl/oferta/bmw-e46-330ci-coupe-m-pakiet-seria-jedyna-CID5-ID4MyYR.html#d4c1dbe941

 

WBABD51050PK17251

Kod typu BD51

Typ 330CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2004-03-31

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S787A M LM RAEDER DOPPELSP. 135 M/MISCHB. Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S962A KENNZEICHENTRAEGER VORNE ENTFALL Brak podst. tabl. rejestr. przedniej

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Temat auta na forum klubu bydgoskiego:

http://www.bmwklubbydgoszcz.pl/viewtopic.php?t=3586&sid=705d88b6c9a5272031537609aca93991

 

Link do poprzedniego ogłoszenia, wygrzebane z czeluści internetu, gdzieś z sierpnia 2013:

http://en.autogidas.lt/bmw-330-e46-e46-330ci-m-pakiet-i-coupe-2004-0125362330.html

 

Ogłoszenie poprzedniego właściciela wiele mówi, choć nie skreśla całkowicie auta, jeden kluczyk, robota blacharska, można by to jeszcze przeżyć. Zastanawiam się jedynie, dlaczego każdy pozbywa się go jak najprędzej.

Zdjęcie spod maski z poprzedniego ogłoszenia, aktualnego nie udało mi się doprosić:

http://zapodaj.net/67e5e72b30461.jpg.html

 

Temat założyłem, gdyż mam wrażenie że pare osób może znać tą sztukę. Do Bydgoszczy mam ponad 500km w jedną stronę, a nie mam już nerwów by jechać w ciemno na darmo. Od aktualnego właściciela otrzymałem kilka informacji, poza zdjęciami na których mi najbardziej zależało. Nie chcę dzwonić i pytać, dlaczego kolejna osoba pozbywa się tej 330 tak szybko po zakupie, bo to nie ma sensu, choć pewnie aktualny właściciel tutaj coś napisze. Ale z czym to może być związane? Problemy w papierach, biorąc pod uwagę że to szwajcar? Jakaś zamierzchła powódź, nie wiem. Może to trochę wróżenie z fusów, ale muszę to wiedzieć, nim zacznę cokolwiek organizować.

Edytowane przez dekadent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, szybko się jej pozbywa.

Co do szwajcarki - pewnie po ładnym strzale jak wszystkie szwajcarki - zalanie nie.

A co do pozbywania - jak znam życie trzeba robić remoncik mniejszy lub większy jak na 330i przystało.

Pewnie zaraz ktoś wpadnie z bydgoskiego forum i będzie smarować że jest idealna.

Ja nie wiem, nie widziałem, nie zamierzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie dzwon, auta ze Szwajcarii często są sprowadzane z beznadziejnymi wadami i uszkodzeniami mechanicznymi. Do tego gigantyczny przebieg i już można tam kupić za przysłowiowe parę groszy. U nas przysposabia się "na pierwsze wrażenie" i się kręci. Tylko i wyłącznie takie auta są sprowadzane ze Szwajcarii innych się nie opłaca. Zawsze odradzałem i odradzam kupowania samochodów z tego kraju, od naszych handlarzy. Ni9e jest to regułą na 100% ale na 99%, czasami się trafi coś, czym można "trochę" polatać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie dzwon, auta ze Szwajcarii często są sprowadzane z beznadziejnymi wadami i uszkodzeniami mechanicznymi. Do tego gigantyczny przebieg i już można tam kupić za przysłowiowe parę groszy. U nas przysposabia się "na pierwsze wrażenie" i się kręci. Tylko i wyłącznie takie auta są sprowadzane ze Szwajcarii innych się nie opłaca. Zawsze odradzałem i odradzam kupowania samochodów z tego kraju, od naszych handlarzy. Ni9e jest to regułą na 100% ale na 99%, czasami się trafi coś, czym można "trochę" polatać.

 

Masz 100% racji ale ludzie chcą tanio to maja , w DE takie auto zaczyna sie od 8000 euro gdzie 8000 euro to Max 2sztuki a reszta od 10000 euro ale znajda sie ludzie co powiedzą ze za10000 euro to on juz ma e60 z 2009 roku :mrgreen: :duh:

 

Niestety 330ci po lifcie to najdroższe e46 .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Szwajcarii jest jeszcze trochę drożej. Zresztą od dłuższego czasu namawiam na prosty kilkuminutowy telefon do serwisów z KS. Nie wychodząc z domu uzyskamy wszelkie informacje z historii auta. Tylko raz ktoś skorzystał i dowiedział się, że w ogóle nie znają takiego samochodu. Ale widzę tylko słomiany zapał, ludzie wolą stwarzać sobie problemy niż wykonać prostą czynność, telefon lub mail.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gadać. ,dzisiaj słyszałem klienta jak Ogladal 325ci z2001 roku za17 tys zł :duh:

Czujesz co to musiało byc za auto ale przyznał sie ze szybko zakończył oględziny :mrgreen:

 

Kiedyś jak bywałem w szwajcari widziałem ze poniżej 300 tkm nic sie nie opłacało sprowadzać no chyba ze nowe po wypadku .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile to auto kosztowało pierwszego właściciela po sprowadzeniu, ale gdy sprzedawał, wg wygrzebanego ogłoszenia z sierpnia 2013, wystawił je za ok. 10 300€. Wątpię by sprzedawał z zyskiem, wątpię też by był handlarzem, skoro auto stało już na blachach DW. Weźcie pod uwagę fakt, że jasno było tam napisane - auto z robioną blacharką po obydwu stronach, jednym kluczykiem, bez książki serwisowej, odkupione od ubezpieczalni - to nie jest też perełka. Przebieg potwierdziło ASO BMW, więc zostaje jedynie wersja powypadkowej przeszłości, jeśli szukać opłacalności sprowadzania ze Szwajcarii.

 

Zastanawia mnie najbardziej fakt, co to za ukryty mankament, że tak szybko każdy się jej pozbywa. Bo gdyby nie to, resztę chętnie sprawdziłbym w ASO, bo szukam auta na lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, to Panowie może powiedzą, czy opłaca się kupić auto ze szwajcarii, które ma na przykład padniętą skrzynię biegów? albo sprzęgło + dwumas? kilkuletnie auto z takim defektem i przebiegiem w okolicach 200tys km jest o połowę tańsze od podobnego, bez usterek z trochę mniejszym przebiegiem. oczywiście nie zmienia to faktu, że większość szwajcarów jednak ma mocne dzwony i poważniejsze awarie, ale nie ma co wrzucać wszystkich do jednego worka, bo można przekreślić całkiem dobre auta. nie odnoszę się do tego konkretnego egzemplarza, bo nie oglądałem nawet zdjęć.
Tarcze hamulcowe Rotinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi dzwonami to nie do końca prawda, ale auta przywożone na handel , mogą być jednocześnie poważnie rozbite, uszkodzone mechanicznie i mieć 400 do 500tyś km przebiegu. Najczęsciej są to auta z poważnymi uszkodzeniami mechanicznymi i dużym przebiegiem, czasami zwichrowaną karoserią. W Szwajcarii najważniejszym elementem cenowym jest przebieg, pózniej wymienione powyżej usterki, co daje cenę wyjsciową i zachęte do kupna przez handlarzy. Nawet uszkodzony w miarę niegroznie mechanicznie i karoseryjnie samochód, trzyma cenę, jeżeli ma np. niski przelot. Jeżeli chcesz kupić samochód dla siebie, to warto, chociażby ze względu na pewną historię. Wpisz sobie SHAMI AUTOLAND będziesz miał poglad czym handluja kebaby. Zaleta jest to, ze prezentowane auta nie były rozbite, reszta jak na załączonych obrazkach. Oczywiście auta dla siebie szuka się gdzie indziej, ale i tam można wyhaczyć coś dla siebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem jego poprzednim właścicielem w DW. Sprzedałem tylko i wyłącznie z powodu przeprowadzki i okazji zakupu nowego mieszkania. Samochód recz nabyta, mieszkanie ważniejsze. Teraz się e34 tocze i też jestem zadowolony. Za auto dałem 40 włożyłem 3 i poszło za 39,5. Miałem ciśnienie i małe plecy. Jak dla mnie też niestety bardzo nie wygodne na codzień (liczba drzwi) i trochę za bardzo rzuca się w oczy;) ale spełniły się sny o 330ci chociaż na trochę, wcześniej e36 328 coupe, potem e39 540i i teraz e34, które doprowadzam powoli do ideału. Jak ktoś potrzebuje jakieś info niech pisze na priw.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.