Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w piatek mam zamiar wymienic plyn hamulcowy i wymienic uszczelniacze na tloczu bo jedna z gumek pelka i zapiekl mi sie zacisk.

 

I prosze mi powiedziec czy jak cala.operacje wykonam w taki sposob ze wcisne pedal hamulcowy na maksa zabezpiecze zeby nie odbil odkrece zbiorniczek z plynem hamulcowym delikatnie wcisne tloczek zeby sciagnac zacisk odkrece przewod od zacisku zabezpiecze go zeby plyn nie uciekal poczym zrobie regeberacje zacisku zaloze go i bede odpowietrzal i tu mam problem czy moge wykonac odpowietrzanie w taki sposob jak robi sie to w starszych autach we dwie osoby ze jedna pompuje druga odkreca odpowietrznik? I czy jak bede odpowietrzac uklad mam miec zaplon wlaczony? Auto jest to bmw e46 silnik 2.8 automat posiada abs i asc

 

I w taki sposob chcialbym odrazu wymienic plyn hamulcowy

 

Prosze o szybka odpowiedz ;)

 

Wiem ze jest duzo podobnych tematow.ale w kazdym pisza co.innego..

Opublikowano

po co wciskać pedał i go zabezpieczać? nic Ci to nie da. hamulec tylny czy przedni? jeżli tylny, prawdopodobnie tłoczek bedzie wkręcany. Zdejmujesz zacisk, deptasz hamulec aż tloczek sam wyjdzie. Jak bedzie zardzewiały to albo nowy, albo jedziesz drobnym papierem ściernym, najlepiej jakimś wodnym. Nowy oring i składasz. Odpowietrzanie tak jak napisales

Zapłonu nie musisz miec włączonego

po co zmieniać płyn?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.