Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów. Kupiłem e39 2.5TDS 1996r niestety nie jest to igiełka ale zawsze można coś uratować.

Bawarka na zimnym silniku pali na "strzała" rozgrzejemy do 90 stopni auto ciężko odpala, po wyjęciu czujnika temepratury odpala o wiele lepiej. w dodatku spalanie wedlug komputera to 17litrów nie powiem bo paliwo szybko znika, w dodatku auto jest zamulone do 2.5tyś obr. praktycznie nie reaguje na pedał gazu. czekam na sensowne odpowiedzi. Pozdrawiam

Opublikowano
rzeczy w dieslu jest mnostwo .... podpiecie do kompa typu inpa lub inny uniwersalny tester powinno wykryc problem i wtedy zostanie ci juz usunac usterke i zapomniec o problemie.... 2.5 tys to tryb awaryjny mzoe byc to egr... jakis czujnik cisnienia paliwa naprawde duzo :D jak jestes z okolic 3miasta to zapraszam :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
turbina zalacza sie dopiero od okolo 2tys obrotow.... kwestia samochodu..... czestym przypadkiem jest zawor sterujacy turbo albo mieszek lub geometria zasyfiona :> zycie jest zbyt krotkie by jezdzic dieslem po miescie :P i miec problemy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.