Skocz do zawartości

czarny1836

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 m62 99r vanos :]

Osiągnięcia czarny1836

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. kolego altek nowy kompletny :> nie jest to kwestia alternatora ....ani tez kabli :D komputer jakby byl nie halo to nie dzialal prawidlowo :D wiec ogolnie [BAD] :D
  2. no i sielanka skonczona dalej problem z ladowaniem jak obroty spadaja do 550 :/ 13.2V a tylko klime sie wlaczy jest 14.1V :/ WTF ?:D kable do kompa od alternatora sa ok wiec moze ktos ma jakis zaczarowany pomysl ?:D
  3. autko zrobione jezdzi :D trzeba bylo jeszcze przerobic / dorobic stelarz do chlodnicy oleju skrzyni i przerobic weze ukladu chlodzenia :D ale warto bylo D:
  4. hmm musisz kupic oslone rozrzadu od m62b44 bez vanosow :D koszt uzywki nawet kolo 500zl :D do tego polaczyc ze soba 2 przewody wodne ktora byly na wejsciu i wyjsciu obudowy alternatora chlodzonego ciecza :D ja juz koncze swoje przerobke :D w niedizele bede palil auto i dam znac czy zadzialalo :P a jak juz zdejmiesz obudowe rozrzadu to warto wymienic slizgi i lancuch :D bo za jedna robota prawie :D ale to juz wieksza kasa :D
  5. nie jest to kwestia masy bo byla doprowadzona dodatkowa masa wszystkie podstawowe czynnosci wykonane .. jutro i tak wyciagam silnik jak sie wyspie na czesci pierwsze i zmieniam na normalny alternator... moze to pomoze :>
  6. cena 650 jest to troche przesadzona za uzywke o jakies 150-200zl :D ..... problem kolego jest taki ze ja juz wkladalem sprawne alternatory po 14.1V i dzialaly dobrze max 20min do momentu rozgrzania :P
  7. i cisza :D dowiedzial sie cos czy nie ?:D
  8. akumulator nowy... pomiar napiecia na alternatorze na glowicy lewej gdzie plus podany na klemach gdzie tylko kolwiek chcesz jest lipa.... przygaszanie deski normalne .... wlaczysz klime lekko podniesie obroty i jest prawidlowe ale co nie zmienia faktu ze auto cale faluje bo wtedy to juz sa skoki napiecia . a co mnie dziwi bo regulator jest ori.
  9. Witam nie znalazlem watku takiego wiec pisze w new temacie ,,,,,, wiec tak mam e39 540i z alternatorem chlodzonym ciecza.... jakis czas temu wydmuchalo mi chlodnice wody co spowodowalo mi na drodze wrecz kompletne spalenie calego alternatora,,,, po regeneracji ( wszystkie bebechy) wymienione na nowe alternator na wolnych obrotach nie laduje... tzn napiecie jest 13.5V .... byl juz wysylany do roznych magikow i nikt nie potrafi go naprawic tak zeby bylo dobrze..regulatory diody cewki wszytko podmienione na ori i dalej nic.... moze ktos mial problem podobny do mnie i ogarnal temat tego ustrojstwa ?
  10. Dray tutaj nie chodzi o sama temperature 110 stopni tylko o to ze juz 2x mi rozerwalo waz od nagrzewnicy .... nie ukrywam ale jest to spory problem w trasie.... zanim bym dojechal do swojego warsztatu to lawete bym musial wzywac zeby glowki nie dostaly :>
  11. korek zmieniony jest ale na FEBI wiec nie oryginal .... bo nic pod reka nie bylo gdy potrzebowalem :>
  12. uwierz mi ze odkad moje vanosy zrobilem sobie to moja jazda jest wrecz prawie do odcinki :> nie jezdze jak emeryt :D a temp waha sie wtedy miedzy 106 a 109 stopni ..... sam fakt temp. mnie nie drazni co 2krotnie wystrzelony waz od nagrzewnicy :>plynu jest ok tak jak powinno byc...
  13. dla scislosci :> chlodnice mam nowa bo mi ja wydmuchalo :D vanosy sobie zregenerowalem bo mam blokady :D plyn jest swiezy :D termostat new ale jakis czas temu pekl mi od tego cisnienia waz od nagrzewnicy 2x i wolalbym zeby to sie nie powtorzylo podczas jazdy bo moga glowki dostac.... porownywalem weze z 3.5 v8 i duza roznica pomiedzy twardoscia..... nie siedzialem duzo w bmw i nie znam standardowych problemow odkad mam swoja e39 poglebiam temat i wszystko co mnie nie pokoi to pytam sie :>
  14. termostat mam wymieniony na oryginal od tego modelu
  15. hmm jasniej ? jak zmiana temp. cieczy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.