Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z moim isem, mianowicie kupilem samochód z obróconą panewką. Silnik został kompleksowo wyremontowany wszystkie panewki szlif walu wymienione pierscienie uszczelniacze plan głowicy, zmienione czujniki polozenia walu i wałka rozrządy. Przejdzmy do rzeczy, po złozeniu silnik pali lecz wkreca sie tylko do 4500rpm i koniec, przy tych obrotach wali w gaznik i wydech. Cisinienie paliwa ok pompa wymieniona (wykluczam uklad paliwowy poniewaz na gazie jest to samo) podmieniona cewka przewody i swiece. Prosze o pomoc poniewaz pierwszy raz spotkalem sie z takim przypadkiem i nie wiem za co sie jeszcze zabrac. Dodam jeszcze ze kompresja zmierzona po 15bar na kazdym tłoku. Pozdrawiam
Opublikowano
rozrzad jest dobrze ustawiony ? jak bedzie przestawiony nie bedzie sie wkrecal na obroty przerabialem ten temat
Opublikowano
na łańcuchu wydaje mi sie, że róznica byla by na tyle spora ze silnik by nie odpalil albo conajmniej kulał na niskich obrotach a tu wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku do momentu osiagniecia 4500rpm jesli sie myle to prosze o korekte. Pozdrawiam
Opublikowano
jesli bedzie choć o jeden zabek przeskoczony to juz nie bedzie tak jak potrzeba sprawdz dla pewnosci
Opublikowano
po ogledzinach stwierdzam ze wałki są w stanie idealnym, moge to uzasadnic tym ze srodek krzywki nie jest wytarty względem jej krawedzi a jak wiadomo rolka nie chodzi po calej szerokosci krzywki, sprawdze jeszcze raz rozrzad bo nie daje mi on spokoju

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.