Skocz do zawartości

530d drgania i wibracje na wolnych obrotach !!!!!


neo177

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Mam pewien problem z moja BMW 530d 235 PS wersja LCI , mianowicie ostatnio oddałem autko do mechanika na przeczyszczenie DPF . Naprawa przebiegla bez zadnych problem po wyjechaniu samochodem przejechalem okolo 20 kilometrow odczułem glosniejsza prace silnika w srodku moze nie tak silnika jak drgan i lekkich wibracji na wolnych obrotach podczas jazdy na wyższych obrotach drgania ustaja , ale jesli dojade do np. skrzyzowania i obroty spadna znowu pojawia sie ten problem . Prosił bym o pomoc jaka jest przyczyna tych lekkich wibracji i drgan ???

Poczytalem troszke i niektorzy sugeruja ze przyczyna moze byc zle skrecony uklad wydechowy ????

 

Za Pomoc z Gory dziekuje

 

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego, miałem u siebie podobny problem na początku lekkie drgania które czuć pod nogami, później dzwięk sprawiający wrażenie jakby przednia szyba się ruszała i uderzała o karoserie, buczenie, trzeszczenie kokpitu przy słupkach. Do sedna sprawy doszedłem niedawno a którym okazały się rozpórki które najzwyczajniej w świecie były nie dokręcone, parę zamachów kluczem i jest cisza, zero drgań czy mrowienia przy przyśpieszaniu, totalna cisza, sztywne zwarte autko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie mam to samo !!!! powiedz mi jakie jakie rozpórki ?? chodzi o te usztywniajace zawiesie tłumików ??? wiesz jeszcze nie zagladalem po naprawie pod spod i nie wiem jak to jest tam zmontowane .. wczesniej mialem BMW e46 i wydaje mi sie ze bedzie podobnie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie to rozpórka dobrze jest dokrecona .. ehhh jeszcze raz zapytam , jakie moga byc powody tych lekkich wibracji i drgan na wolnych obrotach?? przy wyższych obrotach jest oki . Prosił bym jakies sugestie jesli ktos mial podobne objawy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ... ale nie wydaje mi sie zeby to wtryski były tego przyczyna, poniewaz auto nie faluje na obrotach pracuje rowno... przy 100% autentycznym przebiegu 170 tys ehhh ale dla pewnosci jak wroce do PL to sprawdze u jakiegos mechaniora :P kogo polecacie z okolic krakowa ??? a moze jakies inne przyczyny .. ????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi nic falować, a wtryski będą niedomagać i stąd te wibracje. Oczywiście mocowania układu wydechowego też bym sprawdził do tego: poduszki silnika i skrzyni, być może po skręceniu układu wydechowego ma to wpływ na sztywność etc.

Z Krakowa polecam: pim auto serwis lub Pana Jarka z Borku Fałęckiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
O ile ma dwumase...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Poduszki silnika i skrzyni biegow to pierwszy podejrzany. Drugi to wieszaki wydechu i plecionka.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytałem juz chyba całe forum i nie znalazlem podobnego przypadku wszedzie pisze ze to poduszki.

Mianowicie drży wibruje cały sinik i cały dolot powietrza, wibracje przenosza sie na kabine i na pedał hamulca co to moze byc?

Ostatnio wymienione, świece, filtry, kolektor wydechowy, kolektor sacy, reeneracja turbo, sterownik swiec, alternator, poduszki pod sinikiem, ( wydech tez sprawdzony), moze znacie jakiegoś speca od diesli bmw w okolicy warszawa-ursynów-piaseczno? Jezdzilem juz po wszystkich serwisach jest cały nowy program( oryginał nie chip) i nikt nie wie co to jes stwierdzaa ze cos rzeczywiscie drzy ale nie wiedza co. Korekcja wtryskow C1: -0,9, C2 : 0,2, C3 -1,5, C4: 0,6, C5 0,4, C6: 1,7., czasami nawet tak zatelepie na lewo i prawo budą co jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Koło pasowe sprawdzone ? i mowie tutaj o sprawdzeniu po zdjeciu kola a nie "na oko"?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to mialem tydzien temu i okazalo sie ze to kolo pasowe juz naderwane bylo i szarpal mi zobacz pod maske bo u mnie bylo widac skrawki gumy pod wiatrakiem ale najlepiej niech mechanik zerknie ,tez myslalem o wtryskach ale lepsze zlo kolo pasowe.Ajak sie urwalo to nie bylo ladowania i wszystkie kontrolki wariowaly.Sprawdz wczesniej bo podobno moze wiatrak uszkodzic i chlodnice.Po wymianie za 1200zl autko pracuje super gladko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.