Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jedno wielkie oszustwo.

Po pierwsze co do rocznika - nie ma czegos takiego jak rok modelowy 2006.

Po drugie co do możliwości jazdy tym autem po wykupieniu ubezpieczenia. Bez rejestracji w Polsce jazda jest nielegalna.

A to podejrzewam wierzchołek góry lodowej oszustw.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za informacje,

linki do zdjęć e90 316d poniżej, czy coś możecie stwierdzić na ich podstawie?

niestety nie mam zdjęć wnętrza.

 

http://www.iv.pl/images/54836329247808690726.jpg

http://www.iv.pl/images/17411500465319717377.jpg

http://www.iv.pl/images/65738795096351630365.jpg

http://www.iv.pl/images/38139150976652573909.jpg

 

Auto rocznik 2010. Wyposażenie ma klimatyzacja automatyczna 2 strefowa, lusterko wsteczne fotochromatyczne, czujnik deszczu, czujnik cofania tył, szyby elektr., welur, podgrzewane fotele przód, podłokietnik, silnik 2.0D moc 115 km.

Przebieg 43 tys., jest potwierdzony wpisami w książce serwisowej.

Auto sprawdzałem już, prowadzi sie super, żadnych sutków czy drgań kierownicy (moze trochę mało mocy, ale to bedzie 2 gie auto w domu, dla zony), wewnątrz zadbane - fotele, tapicerka, plastiki bez większych śladów użytkowania. Stan lakieru bez uszkodzeń, przetarc, zadrapan.

Cena jaka mnie wyjdzie po zarejestrowaniu w Polsce i opłatach ok. 45 tys. Czy warto? Co sądzicie?

Edytowane przez Jarosław
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Przemall:

 

Auto wyprodukowane we wrześniu 2005 na rynek włoski. Obecnie tablice niemieckie, nie wywozowe - być może nielegalne wtórniki.

Wizualnie - wydaje się zgodne z VINem, bogata wersja. Nic na temat opłat - policz sobie ile akcyzy będzie za takie auto ( 18,6% )

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVT11020KW07052

Modellbezeichnung: 325xi

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VT11

E-Code: E91

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: N52B30O0 - 2,50l (160kW)

Antrieb: Allrad

Getriebe: automatisch

Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)

Innenraum: Stoff/leder Citrus/anthrazit (FFAT)

Produktionsdatum: 14.09.2005

Werk: München

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVT11020KW07052

Modellbezeichnung: 325xi

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VT11

E-Code: E91

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: N52B30O0 - 2,50l (160kW)

Antrieb: Allrad

Getriebe: automatisch

Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)

Innenraum: Stoff/leder Citrus/anthrazit (FFAT)

Produktionsdatum: 14.09.2005

Werk: München

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S203A Allradantrieb 4-wheel drive

S205A Automatikgetriebe Automatic transmission

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S2CZA BMW LM Rad Sternspeiche 159 BMW LA wheel, spider spoke 159

S302A Alarmanlage Alarm system

S386A Dachreling Roof railing

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A Raucherpaket Smoker package

S464A Skisack Ski bag

S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

P7RPA Paket Advantage Advantage package

P7RSA Paket Comfort Package Comfort

S855A Sprachversion italienisch Language version Italian

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za informacje,

linki do zdjęć e90 316d poniżej, czy coś możecie stwierdzić na ich podstawie?

niestety nie mam zdjęć wnętrza.

 

http://www.iv.pl/images/54836329247808690726.jpg

http://www.iv.pl/images/17411500465319717377.jpg

http://www.iv.pl/images/65738795096351630365.jpg

http://www.iv.pl/images/38139150976652573909.jpg

 

Auto rocznik 2010. Wyposażenie ma klimatyzacja automatyczna 2 strefowa, lusterko wsteczne fotochromatyczne, czujnik deszczu, czujnik cofania tył, szyby elektr., welur, podgrzewane fotele przód, podłokietnik, silnik 2.0D moc 115 km.

Przebieg 43 tys., jest potwierdzony wpisami w książce serwisowej.

Auto sprawdzałem już, prowadzi sie super, żadnych sutków czy drgań kierownicy (moze trochę mało mocy, ale to bedzie 2 gie auto w domu, dla zony), wewnątrz zadbane - fotele, tapicerka, plastiki bez większych śladów użytkowania. Stan lakieru bez uszkodzeń, przetarc, zadrapan.

Cena jaka mnie wyjdzie po zarejestrowaniu w Polsce i opłatach ok. 45 tys. Czy warto? Co sądzicie?

Jesli stan faktyczny jest zgodny z opisem to imho warto. Możesz sobie dokupić gwarancje do 6 lat od daty rejestracji. Ale jest karencja 3miesiace /5 tysięcy km. Jesli kupisz gwarancje do 150 tys km/lat to koszt jest ok 5 tysięcy. Możliwe są tańsze i krótsze warianty np 5 lat/100 tysięcy. Za ok 3 tysiace. Ceny bardzo orientacyjne. Jak cię to intersuje to zapytaj w ASO.

Silnik można chipowac na ok 180 KM ale to sie wyklucza z gwarancja.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzał ktoś z Was BMW kupione z oficjalnej strony aut używanych, tzn. od oficjalnego dealer'a? Zastanawiam się na ile auta te są pewne i czy przed wystawieniem są szczegółowo sprawdzane? Podam może przykład: http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1059692/6 czy cena podana na stronie jest ceną ostateczną czy trzeba doliczyć jakieś dodatkowe opłaty?(poza oczywistymi opłatami przy sprowadzeniu auta zza granicy). Z góry dzięki za odpowiedz!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzał ktoś z Was BMW kupione z oficjalnej strony aut używanych, tzn. od oficjalnego dealer'a? Zastanawiam się na ile auta te są pewne i czy przed wystawieniem są szczegółowo sprawdzane? Podam może przykład: http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1059692/6 czy cena podana na stronie jest ceną ostateczną czy trzeba doliczyć jakieś dodatkowe opłaty?(poza oczywistymi opłatami przy sprowadzeniu auta zza granicy). Z góry dzięki za odpowiedz!

 

powiem ci tak, kupowalem 2 razy auta z przysalonowych komisow, raz w niemczech w Dortmund a raz w Holandii w Appeldorn. Niby sprawdzaja sporo tego przed oddaniem auta klientowi, ale za kazdym razem kiedy kupowalem auto, nie mijaly 2 miesiace jak musialem jechac z problemami w silniku. Z zewnatrz zrobia auta tak, ze bedzie ci sie wydawalo, ze auto jest nowe - odpicowany lakier, wnetrze, "wymalowane" i czasami lepsze ogumienie, ale jezeli chodzi o silnik to juz 2 razy sie nacialem i, zeby nie gwarancja udzielona na auto, wpakowalbym sie na powazne koszta. Dlatego nie kupie wiecej auta, ktore nie dostanie chociaz 1 roku gwarancji. Co do ceny to dosc czesto zjezdzaja z tej, ktora widnieje. Ogolnie rzecz biorac, nie uwierze juz wiecej tym co robia ten przeglad przedsprzedazowy, ze byl on zrobiony porzadnie - zwlaszcza jezeli chodzi osilnik. Wg mnie jest on robiony po łepkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak, kupowalem 2 razy auta z przysalonowych komisow, raz w niemczech w Dortmund a raz w Holandii w Appeldorn. Niby sprawdzaja sporo tego przed oddaniem auta klientowi, ale za kazdym razem kiedy kupowalem auto, nie mijaly 2 miesiace jak musialem jechac z problemami w silniku. Z zewnatrz zrobia auta tak, ze bedzie ci sie wydawalo, ze auto jest nowe - odpicowany lakier, wnetrze, "wymalowane" i czasami lepsze ogumienie, ale jezeli chodzi o silnik to juz 2 razy sie nacialem i, zeby nie gwarancja udzielona na auto, wpakowalbym sie na powazne koszta. Dlatego nie kupie wiecej auta, ktore nie dostanie chociaz 1 roku gwarancji. Co do ceny to dosc czesto zjezdzaja z tej, ktora widnieje. Ogolnie rzecz biorac, nie uwierze juz wiecej tym co robia ten przeglad przedsprzedazowy, ze byl on zrobiony porzadnie - zwlaszcza jezeli chodzi osilnik. Wg mnie jest on robiony po łepkach.

Czyli jest to ten sam produkt co na mobile, tylko ładnie zapakowany :? Możesz napisać coś więcej na temat tej gwarancji (ile kosztuje i czy po sprowadzeniu do Polski są jakieś problemy z wypełnieniem tej gwarancji w miejscowych ASO?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak, kupowalem 2 razy auta z przysalonowych komisow, raz w niemczech w Dortmund a raz w Holandii w Appeldorn. Niby sprawdzaja sporo tego przed oddaniem auta klientowi, ale za kazdym razem kiedy kupowalem auto, nie mijaly 2 miesiace jak musialem jechac z problemami w silniku. Z zewnatrz zrobia auta tak, ze bedzie ci sie wydawalo, ze auto jest nowe - odpicowany lakier, wnetrze, "wymalowane" i czasami lepsze ogumienie, ale jezeli chodzi o silnik to juz 2 razy sie nacialem i, zeby nie gwarancja udzielona na auto, wpakowalbym sie na powazne koszta. Dlatego nie kupie wiecej auta, ktore nie dostanie chociaz 1 roku gwarancji. Co do ceny to dosc czesto zjezdzaja z tej, ktora widnieje. Ogolnie rzecz biorac, nie uwierze juz wiecej tym co robia ten przeglad przedsprzedazowy, ze byl on zrobiony porzadnie - zwlaszcza jezeli chodzi osilnik. Wg mnie jest on robiony po łepkach.

Czyli jest to ten sam produkt co na mobile, tylko ładnie zapakowany :? Możesz napisać coś więcej na temat tej gwarancji (ile kosztuje i czy po sprowadzeniu do Polski są jakieś problemy z wypełnieniem tej gwarancji w miejscowych ASO?)

 

Kupujac auto w Dortmund dostalem rok gwarancji-do zrealizowania na terenie UE. Nie wiedzialem natomiast, ze po sprowadzeniu auta do PL, w chwili kiedy jedziesz do serwisu, za usluge musisz zaplacic sam :) dopiero pozniej rachunek wysylasz do firmy ubezpieczajacej auto :) wiec jakis tam zapas gotowki w razie jakby co musi byc. Niby oczywiste, ale mi ajkos do glowy to nie przyszlo :) Czasami sprzedawca oferuje, przed zakupem auta, mozliwosc przedluzenia gwarancji-za doplata oczywiscie. Zwykle od 6 miesiecy do roku. Osobiscie wole doplacic - ok.350 euro i miec na rok spokoj-powiedzmy spokoj. Z tego co mi wiadomo, raczej wszedzie w PL uznaja ta gwarancje. Poszukaj aut np na mobile i zaznacz tylko z gwarancja, tam zobaczysz co oferuja sprzedawcy. Zwykle oferuja 6 m-cy, ale mozna ja czasami przedluzyc. Dealerzy przysalonowi oferuja zwykle gwarancje roczne lub dwuletnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy post na forum także witam wszystkich.

Mam nadzieje, że niedługo będę mógł stworzyć temat o swoim pierwszym BMW.

Ale do rzeczy. Otóż szukam e90/e91 w wersji 330D/330XD. Koniecznie automat i ksenony. Reszta bajerów typu navi, skóra itp. to będzie miły dodatek.

Znalazłem takie oto ogłoszenie: http://otomoto.pl/bmw-330-3-0xd-4x4-full-opcja-panorama-C34083951.html

VIN sobie rozkodowałem:

 

Numer podwozia WBAVT91040KX29300

Kod typu VT91

Typ 330XD OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2008-04-17

 

S1CAA Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA Zakres CO2

S1CDA Brake Energy Regeneration

S203A Napęd na cztery koła

S205A Automatyczna skrzynia biegów

S216A Wspomaganie układu kier. Servotronic

S249A Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2ABA Obr. BMW, st. le. Ellipsoidsp. 162

S2PAA Zabezpieczenie śrub kół

S302A Instalacja alarmowa

S322A Funkcja dostępu komfortowego

S402A Dach panoramiczny elektryczny

S418A Pakiet bagażnika

S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A Pakiet dla palących

S464A Worek na narty

S481A Fotel sportowy

S493A Zespół schowków

S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ADA Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA Podłokietnik przedni, przesuwany

S4NAA Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym

S502A Spryskiwacze reflektorów

S508A Park Distance Control (PDC)

S521A Czujnik deszczu

S522A Światło ksenonowe

S524A Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A Klimatyzacja automatyczna

S541A Adaptive Cruise Control

S563A Pakiet oświetlenia

S609A System nawigacji Professional

S612A BMW Assist

S616A BMW Online

S620A Wejście głosowe

S633A Instalacja tel. kom. Business

S672A Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A System głośników HiFi

S6AAA BMW Teleservices

S6ABA Sterowanie teleserwisem

S6FLA Złącze USB-/Audio

S6UHA Traffic Information

S761A Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A Podsufitka antracyt

P7RSA Pakiet Comfort

S7XAA M leather st.wheel+shiftpaddle+multif.

S845A Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S855A Wersja językowa, włoski

S863A Spis dealerów, Europa

S877A Brak obsługi krzyżowej

S884A Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S8SCA Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA Sterowanie COP

S321A Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S520A Lampa przeciwmgłowa

S548A Licznik kilometrów

 

Podsumowując: WYPAS

 

Byłem nawet dzisiaj to autko obejrzeć, miałem okazję się przejechać. Tak, wiem, że to Radom :D Auto jeździ, na pierwszy rzut oka nic z nim nie było, blacha jak dla mnie w porządku. Niestety jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne itd. Czy ktoś miał może okazję to auto już oglądać? Może jest ktoś z Radomia i mógłby obadać ten egzemplarz albo ma chociaż coś do powiedzenia na temat samego komisu. Odrazu mówię, że jeszcze nie kontaktowałem się z właścicielem (nie odbiera telefonu).

Pozdrawiam

 

EDIT:

Sprzedający twierdzi, że auto bezwypadkowe, malowane były maska, zderzak i coś z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytaj skad auto ( pewnie z wloch sprowadzone ) i dlaczego byly te elementy malowane? niby bezwypadkowe a tyle malowania. Druga rzecz, wejdz na np. http://www.gaspedaal.nl albo na mobile.de i poszukaj auta w podobnym wyposazeniu i z podobnym przebiegiem, a pozniej porownaj ceny. Skoro auto sprowadzone, wiec sprowadzajacy musialby jeszcze na nim zarobic. Nie wydaje mi sie, ze cena widniejaca w tym ogloszeniu, wiarygodna jest.

 

kierownica jest tez inna niz ta po rozkodowaniu VIN'u. Byc moze byla wystrzelona poduszka i pozniej kierownice wymienili.

 

http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html tutaj sprawdzisz VIN z fotka auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Mieszkam 100 km od Monachium w miejscowości Mittenwald. Jestem na etapie sprzedaży własnej bumci ,330d w e91.

Wiadomo akcyza ,zawsze można coś pomyśleć. :)

 

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/bmw-330d-dpf-touring-aut-/221791995-216-6340

 

Więcej zdjęć na meila.

Dodatkowo auto będzie można bedzie za tydzień obejrzeć w Oświęcimiu gdzie bedę robił kurs kat.C jakieś 6 tyg.

 

Vin: WBAVU910X0KT16472

Edytowane przez episode
Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy post na forum także witam wszystkich.

Mam nadzieje, że niedługo będę mógł stworzyć temat o swoim pierwszym BMW.

Ale do rzeczy. Otóż szukam e90/e91 w wersji 330D/330XD. Koniecznie automat i ksenony. Reszta bajerów typu navi, skóra itp. to będzie miły dodatek.

Znalazłem takie oto ogłoszenie: http://otomoto.pl/bmw-330-3-0xd-4x4-full-opcja-panorama-C34083951.html

VIN sobie rozkodowałem:

 

Numer podwozia WBAVT91040KX29300

Kod typu VT91

Typ 330XD OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2008-04-17

 

[...]

 

Byłem nawet dzisiaj to autko obejrzeć, miałem okazję się przejechać. Tak, wiem, że to Radom :D Auto jeździ, na pierwszy rzut oka nic z nim nie było, blacha jak dla mnie w porządku. Niestety jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne itd. Czy ktoś miał może okazję to auto już oglądać? Może jest ktoś z Radomia i mógłby obadać ten egzemplarz albo ma chociaż coś do powiedzenia na temat samego komisu. Odrazu mówię, że jeszcze nie kontaktowałem się z właścicielem (nie odbiera telefonu).

Pozdrawiam

 

EDIT:

Sprzedający twierdzi, że auto bezwypadkowe, malowane były maska, zderzak i coś z tyłu.

 

Ja twierdze ze cena za to auto jest zbyt niska - trzeba bardzo podejrzliwie podejsc do tematu.

Zobacz to i dolicz do tego 18% akcyzy.

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1033330/3

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1062861/6

 

Zgada sie u dilera ceny sa troche zawyzone to odejmij 2tys euro, ale to i tak nie ta sama kwota.

pozdr

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bigbizkit kupiliśmy znajomemu audi a4 w tym komisie w marcu tego roku. Auta dopieszczone głównie powypadkowe ale dobrze zrobione. Audi jak dotąd jeździ bezawaryjnie.

Jeżeli chodzi o radom nie opłaca się tam jechać do miejscowego warsztatu bo prawie wszyscy mają układy. Jak już to weź ze sobą kogoś kto się zna. powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestancie z tym radomiem, w radomiu nie jest inaczej niz w innych miastach (no ok jest brzydko), to jest generalna gangrena w polskiej motoryzacji ze kazdy drugi mieszek mechanikuje i kombinuje i jest handlarem samochodow :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestancie z tym radomiem, w radomiu nie jest inaczej niz w innych miastach (no ok jest brzydko), to jest generalna gangrena w polskiej motoryzacji ze kazdy drugi mieszek mechanikuje i kombinuje i jest handlarem samochodow :mrgreen:

 

A ja słyszałem, że tak źle, jak pod Zieloną Górą to nigdzie nie jest :think: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestancie z tym radomiem, w radomiu nie jest inaczej niz w innych miastach (no ok jest brzydko), to jest generalna gangrena w polskiej motoryzacji ze kazdy drugi mieszek mechanikuje i kombinuje i jest handlarem samochodow :mrgreen:

 

Chyba jest inaczej - handlarze kłamiący w żywe oczy, naprawy taśmą klejącą, skorumpowani diagności, skorumpowani pracownicy ASO; za mała społeczność żeby ktoś się wyłamał i uczciwie powiedział że to złom. Jak masz daleko to sobie odpuść, szansa że dobrze trafisz jest znikoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za informacje,

linki do zdjęć e90 316d poniżej, czy coś możecie stwierdzić na ich podstawie?

niestety nie mam zdjęć wnętrza.

 

http://www.iv.pl/images/54836329247808690726.jpg

http://www.iv.pl/images/17411500465319717377.jpg

http://www.iv.pl/images/65738795096351630365.jpg

http://www.iv.pl/images/38139150976652573909.jpg

 

Auto rocznik 2010. Wyposażenie ma klimatyzacja automatyczna 2 strefowa, lusterko wsteczne fotochromatyczne, czujnik deszczu, czujnik cofania tył, szyby elektr., welur, podgrzewane fotele przód, podłokietnik, silnik 2.0D moc 115 km.

Przebieg 43 tys., jest potwierdzony wpisami w książce serwisowej.

Auto sprawdzałem już, prowadzi sie super, żadnych sutków czy drgań kierownicy (moze trochę mało mocy, ale to bedzie 2 gie auto w domu, dla zony), wewnątrz zadbane - fotele, tapicerka, plastiki bez większych śladów użytkowania. Stan lakieru bez uszkodzeń, przetarc, zadrapan.

Cena jaka mnie wyjdzie po zarejestrowaniu w Polsce i opłatach ok. 45 tys. Czy warto? Co sądzicie?

 

Jednak rezygnuje z tej 3-ki, żona która bedzie głównym kierowca nie zakochała sie w sedanie. Bierzemy BMW1, f20 z 2012 roku. Do tego auta od razu zapalała miłością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam. Od pewnego czasu chcę zakupić E92, aktualnie jestem posiadaczem E46 z silniczkiem benzynowym 1.8 Ci 143 KM. Interesuje mnie jakaś większa pojemność, ale tez zeby nie palil jakos kosmicznie duzo. Noi teraz się nasuwa pytanie czy warto kupić 3.0 diesla, który teoretycznie powinien palic tyle co moja E46, ale tam sa rozne filtry, turbiny czy moze lepiej 2.5 litrowa benzyne 218 KM ? Czy moze np. 3 litrowa benzyne bo slyszalem opinie ze ponoc czy 2,5 czy 3 litry to pali prawie to samo. Noi odrazu sie tez pytanie nasuwa ile to pali tak mniej wiecej w trasie, w miescie ? Co byscie polecili dodam tylko, ze miesiecznie robie jakies przebiegi ok. 700-900 kilometrow i nie chcialbym zeby palilo jakos fest wiecej niz moja akutalna maszyna. Bo nie ukrywam, ze i w tej ciezko wydolic bo po miescie 10l zje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obraź się ale jak ciężko ci wydolić na 800-900km miesięcznie .... to nie porywaj się na E92 W OGÓLE ....

 

Co do spalania 3l benz pali w trasie minimum około 8 ( jeżdżąc 110-120 ) a jadąc szybciej 10-11 też nie stanowi problemu, w mieście 12-15 a jak powciskasz mocno to i 17+ nie stanowi większego problemu.

N52 w benz mają kilka drogich problemów, jak już wystąpią, celować będziesz w przebiegi zapewne 120-150kkm a to początki problemów z silnikami ( głowica i tłoki ).

Możesz kupić N51 z USA ten silnik jest wolny od ww wad konstrukcyjnych i żyje zdecydowanie dłużej, a osiągami mimo 233 koni nie odbiega specjalnie od wersji 258.

 

Dizel jak to dizel w 3litrach po mieście będzie swoje palił, w trasie będzie zdecydowanie lepiej i w najgorszym wypadku zakręcisz się w 8-9l jadąc żwawo. Ale zejdziesz też do 6-6.5 jak bedzie trzeba. Tylko branie dizla na średnie przebiegi rzędu 800km miesięcznie to raczej pomyłka.... Ogólnie jak spalanie na poziomie 10l cię przeraża, to to spalanie to tak naprawdę PIKUŚ, przy potencjalnym serwise w razie AWARII dizla. W sumie 3l benzyna w razie awarii nie jest tania.

 

 

Z ciekawości ile chcesz wydać na E92 ??

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowym uzytkownikiem forum wiec witam wszystkich serdecznie ;d

przymierzam sie do kupna bmw e90(bedzie to moj 1 samochod tej marki). Jak w temacie na samochod moge przeznaczyc +/- 60tys

samochodem bede dziennie robil ok 30km praca- dom i weekend jakis wypad i pytanie czy jest sens wogole wybierac w silnikach diesla? podoba mi sie ten silnik 320d 163km

do ilu tys km przebiegu mniej wiecej szukac? po ilu km mniej wiecej zaczynaja sie wymiany powazniejsze

gdzie polecacie sie rozgladac za samochodami marki bmw? probowac jezdzic po polsce ogladac czy sciagac z zagranicy?

z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.