Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, do tej pory tylko czytalem wasze posty teraz napisze cos od siebie. Moja BMKa 523 zaczela szwankowac najpierw zapowietrzal sie uklad chlodzenia wiec wymienilem termostat i bylo ok. Niedawno zaczela zle zapalac i mulila sie na niskich obrotach wiec wymienilem filtr paliwa i swiece i dalej to samo, cewki ok i fajki tez. Dalem za wygrana i pojechalem podlaczyc na kompa i pokazalo blad czujnika walu nawet nie dalo sie skasowac bledu. Postanowilem ze sam go wymienie i okazalo sie ze wyjecie nie bylo takie proste bo ladnie byl schowany pod kolektorem tzn. wtyczka czujnika zeby tam reke wsadzic to naprawde trzeba sie nameczyc. Po wyjeciu czujnika zdjąlem z kabla oslone gumowa a pod nia popekane kabelki tzn izolacja na zylach kabla. Czujnik do tanich nie nalezy(300pln) wiec sprobuje odciac kabel i przylutowac nowy ciekawe czy bedzie dzialac jak zrobie to dam znac. A dodam jeszcze ze jak wczesniej poruszalem kablem od czujnika to przez jakis czas silnk chodzil normalnie.pozdro
Opublikowano

dokładnie jak pisze @RUDY 102... lutuj go ile wleźie .. pamiętaj on jest w ekranie (znaczy przewody sygnałowe czujnika są w kablu ekranowanym, zastosuj podobny przewód z ekranem np. ze starego mikrofonu) to ważne z punktu widzenia zakłuceń elektromagnetycznych, których w komorze silnika jest bardzo dużo.

 

napisz coś jakie miałeś objawy, czy były momenty że Ci nie zapalała ?? ... ja mam podobny problem w e30, tyle tylko że mojego czujnika nie da się naprawić i tak łatwo dostać

Opublikowano

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i37.photobucket.com/albums/e84/bmw35/041.jpg

 

Dostaniesz się do niego łatwo, pamiętaj tylko dokładnie ułożyć przewód po wymianie, tak jak jest oryginalnie.

Pozdrawiam
Opublikowano

Chcialbym miec taki motorek :D

Ale ja mam M 40 :( a to na zdjeciu mojego mi nie prxypomina.

Wiem ,ze to troche moja wina ,bo sie wcialem w temat z E 39,ale nie chcialem zaklaac nowego tematu.

dzieki i pozdrawiam

Opublikowano
U mnie zapala nawet bez czujnika tylko troche kreci za dlugo z 5s i sie muli nie wchodzi odrazu w obroty dopiero po 3000 zaczyna isc nawet da sie jezdzic bez tego czujnika ale nie ma zadnej przyjemnosci jak chcesz wyprzedzac odrazu i pewnie spalanie jest troche wieksze. A co do mojego czujnika to lipa z nim popekal caly kabel nawet w srodku czujnika w poniedzialek kupuje nowy bo uzywany to moze za dlugo nie pochodzic. Chyba wszystkie czujniki maja w Intercars tu link dla tictac http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=3785571&art=175432&gen=&gru=&towkod=A08C37&zdj=1&km=0&typ=37&wsk=O&linki=&lang_id=PL
Opublikowano
dzięki.. ja mam zupełnie co innego oraz mi wogóle nie zapala... do wymiany mam na bank ten dolny http://www.republika.pl/kreta10/czujniki.JPG
Opublikowano
Chcialbym miec taki motorek :D

Ale ja mam M 40 :( a to na zdjeciu mojego mi nie prxypomina.

Wiem ,ze to troche moja wina ,bo sie wcialem w temat z E 39,ale nie chcialem zaklaac nowego tematu.

dzieki i pozdrawiam

 

Na fotce nie ma oczywiście wentylatora i obudowy wentylatora.

Pozdrawiam
Opublikowano
No to juz moge odpowiedziec ze po wymianie czujnika polozenia walu bmka zapala w ulamku sekundy :) a w obroty wchodzi od samego dolu do 6500 bez zajakniecia i tak powinni byc. Teraz nawet trace przyczepnosc na suchej nawierzchni na dwojce bez zadnych problemow oczywiscie po wylaczeniu kontroli trakcji. No wiec jak ktos mial podobne problemy niech zmieni ten cholerny czujnik. POZDRAWIAM. PS W sobote mierze bemke na g-techu zobaczymy ile bedzie miala do setki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.