Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wiatm mam e 36 91 r z silnikeim 1.8i na pasku.zauwazylem pykanie w silniku takie cyk cyk jak w zegarku co to moze byc??kolega mi mowi ze slaby olej inny ze popychacze czy cos?co to jest i jaki koszt mnie wiecej ??????
Opublikowano

A przy ilu obr/min masz odcinę?

 

Dopóki odcięcie obrotów nie zacznie Ci schodzić poniżej fabrycznego (6200obr/min) to przymykaj na to ucho ;). Jak zacznie to znaczy, że remont rozrządu Cię czeka.

 

Btw, najbardziej bolesne dla ucha jest odpalanie zimnego wozu w zimie... Straszliwy klekot przez kilka pierwszych sekund, zanim olej normalnie się rozprowadzi.

Opublikowano
Fokus: Marco nie mówił o wymianie paska rozrządu, tylko o poważniejszej rzeczy, jaką jest remont rozrządu. Ale jak ci niżej nie odcina, to masz na razie z tym spokój. Na razie...
Opublikowano

Mi też cyka strasznie, ale wkręca się no problemo do końca. Patrzyłem na wałek i wygląda ok. Chciałem powyciągać szklanki, ale niestety nie wiedziałem jak się za to zabrać. Ponoć da się bez ściągania wałka, ale nie miałem pomysłu.

Myślałem o wymianie szklanek, ale czytałem na forum, że to niekoniecznie wyciszy silnik. A na wymiane kompletu z wałkiem i dzwigienkami to nie mam kasy :mad2:

 

I jeszcze słyszałem, że jeśli szklanki nie są padnięte to zamiana ich miejscami wyciszy silnik na jakiś czas. Co o tym myślicie ??

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.