Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem tu nowy na forum, od miesiąca posiadam Bmw 5 w60 3.0d 2003r 360tys km, mam trzy problemy które może ktoś mi pomoc w odpowiedzi :)

 

- na ciepłym silniku przy 90-110km telepie mi autem jak puszcze gaz i jeszcze raz wcisnę do to jest ok

- na tempomacie przy 160km skaczą mi minimalnie obroty ( z tego co wyczytałem to sprzęgło hydrokinetyczne ) czy ktoś wie czy opłaca się regenerować czy szukać całej używki skrzyni?

- w warsztacie na pompowali mi kola na 2.6 bar i wyskoczył błąd ze flaka mam zmniejszyłem do 2.4 bar lecz błąd nadal się pojawia czy mógł czujnik pójść? gdzie on się mieści?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, jestem tu nowy na forum, od miesiąca posiadam Bmw 5 w60 3.0d 2003r 360tys km, mam trzy problemy które może ktoś mi pomoc w odpowiedzi :)

 

- na ciepłym silniku przy 90-110km telepie mi autem jak puszcze gaz i jeszcze raz wcisnę do to jest ok

- na tempomacie przy 160km skaczą mi minimalnie obroty ( z tego co wyczytałem to sprzęgło hydrokinetyczne ) czy ktoś wie czy opłaca się regenerować czy szukać całej używki skrzyni?

- w warsztacie na pompowali mi kola na 2.6 bar i wyskoczył błąd ze flaka mam zmniejszyłem do 2.4 bar lecz błąd nadal się pojawia czy mógł czujnik pójść? gdzie on się mieści?

 

pozdrawiam

 

1. podejrzewam, że któryś wtrysk siadł

2. jeżeli to faktycznie konwerter to wymień go a nie skrzynię. Możesz szukać nowego (tu kolega z forum na allegro nowymi handluje), możesz używany, Twoja decyzja.

3. masz TPMS czy FTM? w sensie czy są czujniki w kołach czy z obrotów kół są pobierane dane do systemu?

Opublikowano

1- jak jeżdżę na autostradzie 200km/h to wszystko ok tylko przy tym 90-110km/ a przeważnie jak pod górkę podjeżdżam lub most , to wiec wyklucza skrzynie?

2- w jakim dziale go znajdę?

3- z tego co słyszałem to czyta z kół

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

i pewnie dzieje się to na niższych obrotach gdy silnik pokonuje większy opór?

 

A po wizycie u wulkanizatora zrobiłeś adaptację Tire Pressure Monitor w idrive?

Opublikowano

Właśnie ze wszystko ok tylko przy 90-110km/h tylko w tych granicach

tak właśnie przed chwilą zrobiłem adaptacje Tire Pressure Monitor w idrive i po chwili nadal błąd :(

Opublikowano
mmw dziś gdy uruchomiłem auto skasował się błąd ciśnienie w kołach :) dzięki! jedynie zostaje pytanie dotyczące drgania auta proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.