Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie ;)

 

Po reprogu DDE pod nową przypływkę auto ożyło nie mniej jednak zmieniła się jego prędkość maksymalna , przedtem osiągał spokojnie ponad 200 km/h a teraz czuje jakby odcięcie przy 190 , pedał w podłodze około 4 tyś obrotów i czuć nagłe spowolnienie i cały czas trzyma 190 gdzie na obrotomierzu może dokręcić jeszcze spokojnie pół tysiąca jak jest odcinka na innych biegach

 

Czym to może być spowodowane ?

Opublikowano

Nikt nie ma pomysłu ? , szukałem i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi

 

Czuć że auto chce , ale przy 190 jest spowolnienie tak jakbym odpuścił a pedał ciągle w podłodze , jest tak zawsze a do tych 190 ciągnie tak jak powinien

Opublikowano
Nikt nie ma pomysłu ? , szukałem i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi

 

Czuć że auto chce , ale przy 190 jest spowolnienie tak jakbym odpuścił a pedał ciągle w podłodze , jest tak zawsze a do tych 190 ciągnie tak jak powinien

 

 

Może poobserwuj, jakie obroty osiąga silnik przy tych prędkościach. No i najlepiej chyba byłoby dynamicznie zlogować auto, bo w tej chwili możemy tylko gdybać.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Zobacz ten wątek , może cię naprowadzi :

viewtopic.php?f=69&t=162035

Dla twojego pocieszenia to Ci powiem że w moim przypadku mam elektroniczny kaganiec na 100km i może być z górki i gaz do dechy i nic !ale to auto służbowe i tak zdecydowała dyrekcja ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Na biegach 1,2,3 auto ciągnie do 4,5 k obrotów , na 4 przy 160 jest takie samo zachowanie jak na 5 przy 190 , jest wrażenie odcięcia paliwa , auto gwałtowanie zwalnia i potem znowu cągnie do określonej prędkości , jakie wartości zmierzyć live data ?

 

Aha i ekonomizer na 4 20l , na 5 około 16 ,https://www.dropbox.com/s/udg16uyefxi8gde/Zdj%C4%99cie%2014.03.2014%2C%2023%2049%2011.jpg tak wygląda max i przy 190 ekonomizer spada do jakiś 10 l i koniec , auto nie ciągnie ani kilometra więcej , błędami abs się nie przejmować , chyba że ktoś wie jak powinienem to podłączyć , po najechaniu na coś wyrwało wtyczki , co gorsza te od czujników są całe , a z tych co prowadzą do sterownika zwisają kabelki

Opublikowano

Podejrzewam ze obecnie ECU leje za mało paliwa. Opcje masz dwie :

1) zrobić remap ECU pod nie właściwą przepływkę

2) przepływka jest walnięta lub już kończy się jej zakres pomiarowy

Opublikowano

Właśnie reprog robiłem pod nową prze pływkę , bo przedtem ekonomizer dochodził do 15 maks na 4 , teraz się poprawiło , auto jak pisałem ożyło bo zaczęło ciągnąć od dołu , ale prędkością mnie troszkę zawiodło.

 

Jeszcze spróbuje podmiany na następną przepławkę , nie mam pomysłu już w sumie , chce doprowadzić auto do pełnej sprawności przed sprzedażą , sprzedać , dołożyć i zakupić 330d bo m47 to rzeczywiście niezbyt udany silnik

Opublikowano
chce doprowadzić auto do pełnej sprawności przed sprzedażą , sprzedać , dołożyć i zakupić 330d bo m47 to rzeczywiście niezbyt udany silnik

 

A jakie masz jeszcze problemy, oprócz prędkości maksymalnej pisząc że m47 to niezbyt udany silnik ? Może zły serwis samochodu, a nie sam silnik jest problemem.

Opublikowano
Trafiłem być może na egzemplarz który wymagał uwagi (pompa , turbo , pompka w baku ,przepływka) , ale doprowadziłem do do ładu , tylko ten problem mi został , ale z racji tego że brakuje mi po prostu mocy i można pokusić się o stwierdzenie że zakochałem się w brzmieniu m57 to idzie na sprzedaż a będę szukał 330 na pewno mądrzejszy o doświadczenia ;)
Opublikowano

Zawsze czuć niedosyt bo apetyt rośnie w miarę jedzenia :P

 

Ale wracając do tematu , to macie jakieś opcje poza następna przepływką ? ;)

Opublikowano
Zamiast wydawać pieniądze na nowy przepływomierz, zrób test DIS-em. Warto by było się zainteresować katalizatorami, filtrem powietrza - paliwa, wężykami podciśnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.