Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepraszam z góry za tworzenie dalej tego tematu ale tamten został zamknięty przez zły nagłówek. Mam nadzieje że nikt sie nie obrazi. :)

 

Witam,

Od razu chce przeprosić jeśli był już gdzieś taki temat na forum, ale ja go nie znalazłem.

 

Mam problem ze swoim BMW 525TDS 92r, mianowicie chodzi o to że gdy samochód jest na luzie i skręcie kierownice w którąś strone to samochód gaśnie, nawet podczas jazdy oczywiście tylko na niskich obrotach. Gdy kręce kierownicą na luzie ale trzymam obroty to wszystko jest ok.

czy to może być wina alternatora??? (tak mi sugerował mechanik)

inny mechanik mówił że to wina pompy wtryskowej :/

z góry dziękuje za odp i pozdrawiam

 

Dodam że na biegu jałowym obroty trzymają się na poziomie 800, podświetlanie zegarów lekko przygasa przy włączeniu świateł, dmuchawy lub właśnie skręcie - przy tym ostatnim samochód gaśnie.

Silnik pali bez najmniejszego problemu bez znaczenia czy jest zimny czy ciepły, praktycznie bez żadnego kręcenia.

Zdarza się że samochód chodzi normalnie ( nie gaśnie przy skręcaniu) lecz to sie zdarza baaaardzo rzadko.

 

Samochód kupiłem 2 dni tamu z licytacji w ciemno i chce je sobie zostawić na dłużej, po zakupie bwm miało rozładowany całkiem akumulator odpaliłem na kable ale przy ruszaniu gasło, wsadziłem nowy akumulator i jeździ normalnie poza tym skręcaniem.

Opublikowano

Czyli wychodzi na to ze gdy silnik dostaje obciazenia na jalowym (zapalenie swiatel, praca wspomagania) zaczyna przygasac. Dostaje wieksza dawke paliwa i go dlawi. Na poczatek sprawdzil bym wtryskiwacze, bo objaw jest dosc typowy. Moga lac. Mialem poobnie gdy wbijalem D w automacie i trzymalem auto na hamulcu.

Ladowanie sprawdzales? Jezeli alternator nie daje pradu to bedzie wiadomo.

Opublikowano
Przyjacielu, takie objawy wskazują na nastawnik pompki wtryskowej. Jednym słowem- Będziesz Miał Wydatek. Znajdź zaufanego mechanika od diesli, bo może to nie to... Mogę polecić w ok. Poznania. Pisz na PW jak chcesz. TDS to zawsze M51 :oops:
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Przyjacielu, takie objawy wskazują na nastawnik pompki wtryskowej. Jednym słowem- Będziesz Miał Wydatek. Znajdź zaufanego mechanika od diesli, bo może to nie to... Mogę polecić w ok. Poznania. Pisz na PW jak chcesz. TDS to zawsze M51 :oops:

 

TD/ TDS to M51 a nie M50 :duh:

 

Jeśli auto elegancko odpala na ciepłym (bez cudownych wspomagaczy z alledrogo) i zimnym, to do śmietnika nadaje się nastawnik.

 

Skoro masz auto z 1992r, to nastawnik EDC nadaje się do kosza :( Jakbyś nie mógł zakupić nastawnika w rozsądnych pieniądzach, to załóż nastawnik HDK (indukcyjny) z wiązką silnika i ECU (trzeba deaktywować immobiliser EWS II wgrywając wsad ECU bez niego, lub mostkując 2 przewody) - będziesz miał spokój z nastawnikiem raz na zawsze (HDK po wyczyszczeniu pracuje jak nowy).

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
dzieki wielkie, na poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem na sprawdzanie. Jak naprawie samochodzik to dam znać może komuś sie kiedyś przyda info.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.