Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wywnioskowałeś, że w ASO są źli fachowcy a ja kompletnie nie to miałem na myśli :) Ja ktoś ma Ci sprawdzić czy przebieg auta jest ori jak teraz ma 70 a kiedyś miało 38? Możesz to ocenić tylko po stanie zużycia. Nie ma innego wyjścia. Możesz wywnioskować, że jak np. przez pierwsze 2 lata wypada mu po 35tyś km/rok a potem nagle robi się 10tyś km/rok to coś jest nie fajnie. Oczywiście jeżeli samochód był u tego samego właściciela. To też nie jest wyrocznia, bo po prostu mógł zmienić miejsce pracy, mieć inne auto itd.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Możesz wywnioskować, że jak np. przez pierwsze 2 lata wypada mu po 35tyś km/rok a potem nagle robi się 10tyś km/rok to coś jest nie fajnie.

 

A tutaj sie z toba nie zgodze, ja kupilem auto i uzywalem go do dojazdu do pracy, wiec robikem dosc sporo km. Po zmianie pracy dojezdzam pociagiem i samochod uzywany jest tylko weekendy, wiec spadek uzasadniony.

Opublikowano

Panowie a jak z kosztami utrzymania F 10 ? pewnie mieliście wcześniej e 60 i macie porównanie czy są podobne?

:roll:

Opublikowano

Koszt utrzymania samochodu to:

- ubezpieczenie

- opony + ich przekładka

- jazda czyli zużyte litry paliwa * jego koszt

- serwis (kwoty podstawowe poda ASO)

- koszt modyfikacji np. BOX, tuning mechaniczny, felgi itd

- naprawy (datę kiedy coś się zepsuje pod wróżka) :mrgreen:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Panowie a jak z kosztami utrzymania F 10 ? pewnie mieliście wcześniej e 60 i macie porównanie czy są podobne?

:roll:

 

Patrząc historycznie a zaczynałem od E34 później E39,E60 i teraz F10 to nie widzę różnicy.

Nigdy też żadne z nich mnie nie zawiodło.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

koszty utrzymania uzywanego f10 520d ( kupilem 2,5 latka z przebiegiem 120 000km)

było wczesniej kilka e39? (3lata) e38? ( raczej randka niz epizod ), e60 nie mialem,

 

sprzedalem F10 520d 6b manual i jak je moge podsumowac? po 2 latach i 80 tys km wspolnego zycia? :

 

oc i ac = 9tys zl

klocki tyl - 300 zl

opony tyl - 600 zl

oleje i filtry - jakies 2500 zl... 5x zmiana co 15 000km ( olej 0w30 6L = 250zl + filtry 250zł)

3x dodatek do paliwa... 120zl :) mimo to prawie 200tys km na blacie a wtryski z wartosciami 0.0

paliwo sr spalanie bylo na poziomie 6.1 L ON , lalem verve gdy byla juz po 6zl, jak i w czasie gdy byla po 3,8zl... wiec 800x30zl=24 000zl samo paliwo

jakis wahacz - 250zl

mycie konserwacja mleczka do skor -100zl

yyyy i tyle?

wiec do zycia.

auto nigdy nie zawiodlo, zawsze odpalilo, nie bylem ani razu w serwisie, zawiozlo gdzie chcialem, a spalanie od 4-7,2L uwazam za mistrzostwo.

 

fantastyczny przyjaciel, slaby bo slaby ale bokiem latal :) czy kupie znowu? F10 tak. dzisiaj 2.0d maja juz 150-200km wiec koniec najlepszych dni.

 

poprzednie zlomy mialem w gazie :) wiec koszty paliwa byly nizsze, na szczescie tez sie nie psuly i z sentymentem wracaja wspomnienia.

 

btw fotel gdy kupowalem:

http://i63.tinypic.com/4ghohj.jpg

a tu fotel gdy sprzedawalem

http://i66.tinypic.com/2wf21s5.jpg

Opublikowano

Bardzo ciekawy post - dzięki :cool2:

 

To może ja dołożę coś od siebie:

520D kupionie z przebiegiem ok. 150tyś w styczniu 2015 - teraz mija mi 250tyś, wiec mogę podsumować wydatki :)

 

- ubezpieczenie ok. 6000

- kpl opon letnich 2500

- tarcze i klocki przód 1500

- tarcze i klocki tył 1500

- rozrząd 4000

- olej w ASB 2300

- czyszczenie DPF 600

- przeglądy (oleje, filtry itp) ok 4000

- jaki tam drążek 700

- zamek maski 1000

- jakaś tam obejma przy EGR 100

 

Czyli jakieś 24000 w 20 miesięcy :)

 

PS - paliwa nie liczę (spalanie średnie ok 6L)

PPS - teraz dojdą opony na zimę ;)

 

Pozdro

Opublikowano
Mogli byście napisać jeszcze za ile kupiliście te f10 ponieważ to jest bardzo ważne bo można kupić za 300 i nic nie włożyć w samochód można kupić za 150 i też nic nie włożyć albo co 2 miesiące jeździć po mechanikach.
Opublikowano
Cześć,

Niedługo jadę zobaczyć oto ten egzemplarz:

http://www.velviscars.co.uk/used-car-bmw-5-series-530i-m-sport-464

Chciałbym poznać wasze opinie na temat tego modelu i na co zwracać uwagę. Niestety za dużo informacji dotyczących benzyny szczególnie 530i, tutaj na forum nie ma.

 

Z góry dziękuję za każdą przydatna informacje

 

 

Chce ci sie bawić w anglika? za darmo bym sie zastanawiał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kupujac za 300tys tracisz na aucie 150 tys po 3 latach :P

to ile kosztowało nowe? milion?

zresztą - przy kupnie każdego auta trzeba się z tym liczyć, czy to nowe czy używane. gdyby każdy tak myślał nikt by nie kupował nowych aut...

Opublikowano
No bo jak stać Cię na nowe, to o tym nie myślisz, a jak cie nie stać, to racjonalizujesz sobie, że jak dobrze, że nie kupiłeś nowego, bo tyle bym przecież stracił - i tez się cieszysz. Ot taka ludzka przypadłość, zresztą całkiem rozsądna :)
Opublikowano

Co do kosztów F10 520d - ja kupiłem niecałe 2 lata temu prawie nowe, no ale nie całkiem, bo z BMW z PS. Miałem 24tys a mam teraz 70tys nalatane i tylko wydałem na serwis olej, filtry itp. jakieś 2800zł. Kupiłem 2 kpl opon - na zimę i na lato, no to był jakiś koszt, ale to chyba normalna rzecz - opony. Ubezpieczenie nie jest jakoś specjalnie drogie jak za taki samochód - full pakiet około 2500zł (tak do tej pory było). Padła tylko chłodnica klimatyzacji, ale to była wadliwa seria, zresztą na gwarancji wymieniona.

 

U mnie jak na razie sprawdza się dewiza, że jak kupisz drożej, to potem mniej płacisz za naprawy, a radość posiadania większa. Wiem, wiem, Ameryki nie odkryłem, a i ta reguła nie zawsze się sprawdza.

Jestem zadowolony, bo spalanie niskie, koszty eksploatacji nie są przerażające, auto wygodne, wystarczająco dynamiczne.

Opublikowano

a co to za roznica za ile kupisz :) i tak i tak bedziesz jezdzil z pelnym pampersem :D jedynie auto z salunu i powiedzmy 5 letnia full gwarancja daje Ci spokoj?

 

kup za granica :) tu i tak wiekszosc krecona albo powypadkowa ;) kupujac w pl sam sie prosisz o stres i pelne gacie

Opublikowano

Zauroczylo mnie to auto, wiec zdecydowalem sie na zakup, niedlugo jade je odebrac.

 

Czy mozecie mi napisac jak to jest z ta skrzynia? Sprzedawca twardo, ze oleju w skrzyni nie trzeba wymieniac, ze BMW nawet tego nie zaleca. Czytajac forum, wyglada to zupelnie inaczej.

Opublikowano

Zapewne w UK dadzą Ci jakaś gwarancje wiec na razie jeździj i jeździj :).

Później bym wymienił tak samo jak łańcuch przy 150 kkm. Tak dla świętego spokoju.

Możesz to zrobić jak będziesz np w PL będzie nieporównywalnie taniej niż usterka skrzyni lun silnika.

Gratki i szerokości ;)

Opublikowano

Gwarancja jest na 3 miesiace tylko, oczywiscie z opcja przedluzenia. Niestety obejmuje naprawy do 2k ft.

Auto ma 134k km obecnie, takze z tym olejem w skrzyni niedlugo trzeba bedzie sie zainteresowac. Z ciekawosci ile w PL sama wymiana? Oleje i miska taniej w UK wychodzi kupic.

 

Ten lancuch konieczne myslisz? Przegladajac caly internet nie spotkalem sie aby w benzynie komus lancuch poszedl

Opublikowano
Jeżeli mówimy o 30i to nie ma potrzeby wymieniać żadnych łańcuchów. Można spróbować w 28i i we wszystkich N47.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.