Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

kupiłem E90 320si 2006 z uszkodzonym silnikiem, nie do naprawy.Blok się stopił zbyt mocno,zeby dało sie cos wymyślec. Rzadki silnik , póki co niedostępny i koszty moga sie okazac zbyt duże. Zastanawiam się nad swapem na 330 lub 350, ten drugi raczej bedzie zbyt kosztowny i niechciałbym rozgrzebywac oryginalnego auta. Mam kilka pytań, gdyż nie wiem czy robić cokolwiek czy sprzedawac w takim stanie. Szkoda mi trochę tego auta, bo ma 100tys km, pełna opcja, pełne skóry, navi PRO , m-pakiety,blacharka oryginalna. Ogólem nie jeżdze autem dłużej niz pół roku,rok.

 

 

1. Czy jest w ogóle co myśleć o oryginalnym silniku, jest bardzo awaryjny. Tu już był wymieniany na gwarancji po 30 tysiacach i jego trwałość jest tak własnie opisywana

2. Czy da sie spasowac jakoś blok od innego modelu? Mam swoich zdolnych mechaników, którzy by zrobili co trzeba jakbym im dostarczył częsci. Siedze w branzy samochodowej,wiec troche znajomosci mam w razie co.

3. Czy ten samochód jest dobrą podstawa pod swap (zawieszenie, hamulce, itd) ?

4. Jest zamontowana: Ręczna skrzynia biegów GS6-17BG, czy da się ją zostawic przy jakimś swapie- mam mały budżet i raczej wymiana skrzyni nie wchodzi w gre, a i szkoda rozgrzebywać auto, które wychodzilo w limitowanej wersji 2600szt. Jak za drogi bedzie swap na 330 to czy da sie wstawic tanim kosztem inny motor 2.0?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na kpl silnik N52B30 trzeba przeznaczyć 10tkm zł + swap i przekodowanie. Skrzynia będzie pasować.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Właśnie wykonuję taki swap w poliftowej E90 z motoru N43B20 na N52B30. Jeśli masz ograniczony budżet to wymień silnik na taki jak miałeś. Znajomy któremu to robię ma do sprzedania właśnie taką jednostkę sprawną w naprawdę okazyjnej cenie i pochodzi właśnie z tego auta. Motorek jest po wymianie kompletnego rozrządu i hydrauliki w głowicy. Kontakt priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.