Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam! Mam bardzo nietypowy problem ze swoim autem tj. BMW X5 E53 3.0 Diesel. Gdy przejadę parę kilometrów ( do czasu kiedy rozgrzeje się silnik ), zapala się żółta kontrolka. Po zatrzymaniu i sprawdzeniu stanu oleju , na bagnecie pokazuje minimum. Ale po zgaszeniu auta i odczekaniu 20 minut olej idzie na max :shock: Może ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomóc. Pozdrawiam Edytowane przez Marcin_1986
Opublikowano

Proponuję sprawdzić dokładnie czy nie ma jakiś nieszczelności (dolne osłony silnika często nie pozwalają zobaczyć wycieków).

Nic nie przydymia? Oczywiście diagnoza INPĄ wskazana, bo tak strata czasu i nerwów :)

Popraw tytuł wątku, wg instrukcji, bo zaraz zostanie zamknięty!

Opublikowano
Dzięki za zainteresowanie :) Wszędzie jest sucho, żadnych wycieków. Ściągnąłem osłonę i silnik jest zakurzony , brak jakichkolwiek zapoceń. Nie dymi i nie słabnie, więc naprawdę nie wiem co dzieje sięz tym autem :roll:
Opublikowano
Witam! Mam bardzo nietypowy problem ze swoim autem tj. BMW X5 E53 3.0 Diesel. Gdy przejadę parę kilometrów ( do czasu kiedy rozgrzeje się silnik ), zapala się żółta kontrolka. Po zatrzymaniu i sprawdzeniu stanu oleju , na bagnecie pokazuje minimum. Ale po zgaszeniu auta i odczekaniu 20 minut olej idzie na max :shock: Może ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomóc. Pozdrawiam

 

Jaka ci sie zolta kontrolka zapala,po rozgrzaniu????

Opublikowano
Z tego, co pamiętam to jakiś miesiąc, może dwa był taki temat na forum E39. Identyczny przypadek. Wyszło, że jakiś zaworek przy odmie za to odpowiadał czy coś podobnego.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Z tego, co pamiętam to jakiś miesiąc, może dwa był taki temat na forum E39. Identyczny przypadek. Wyszło, że jakiś zaworek przy odmie za to odpowiadał czy coś podobnego.

 

Niestety nie znalazłem tego tematu ani podobnego przypadku. A co do tego zaworu to pewnie chodzi o zawór odpowietrzający. Może rzeczywiście od tego zacznę i zovaczymy co dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.