Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem sam nie wiem z czym dokladnie dzis w super ladna pogode wybralem sie z laska na spacer do parku, ku mojejmu zdziwieniu jak chcielismy wrocic wyskoczyly te bledy

Check Engine, EML i kontrolk DSC sie swieci problem jest na tyle wielki ze autem sie jechac nie da,

Juz delikatne dodanie gazu sprawia ze obroty zacznaja falowac a silnika nie da sie nakrecic nawet na 1500 obr.m :cry2:

Szukalem na forum to bylo pare podobnych przypadkow ale z reguly samo to wszystzkim mijalo albo wyczyscili przepustnice i bylo juz ok..

ale nie do konca ten sam problem jest poniewaz oni mogli jechac ale nie szybko i mieli wieksze spalanie u mnie sytuacja wyglada tak ze autem wghl sie jecahc nie da tylko toczyc na 1biegu bez gazu.

 

Obstawiam cos na ten EML poniewaz po wlaczeniu zaplonu jak sie wszystko testuje nachwile znika EML ale po niecalej sekundzie wlancza sie na nowo to pewnie swiadczy o jakims bledzie/usterce

 

Nie mam jeszcze INPY bo kabel jest w drodze bede miec na dniach ( to moze pomoze mi to zdiagnozowac co sie stalo )

 

ale moze ktos z was sie spotkal z czyms takim juz i wie w czym moze lezec problem i jakie kroki nalezy zrobic by to naprawci..

dodatkowo zapodaje filmik z widokiem na licznik obroty faluja tylko w momecie jak juz delikatnie wcisne na gaz ( pedal gazu )

 

Krotko o aucie :

 

2.2L 170 KM,2001r.prod.

silnik m54

 

 

LINK DO FILMU :

 

Opublikowano

Update :

 

Dzis rozebralem polowe tego wszystkiego czyli doszedlem do przepustnicy i przeczyscilem,

nic to nie dalo po skreceniu,a po okolo 2 godzin pzerwy i poczytaniu na necie o podobnych problemach poszedlem jeszcze raz do auta

i wszystkie wtyczki od sensorow popryskalem preparatem do takich rzeczy,

potem zrestartowalem komputer przez OCB ( menu licznika )

i problemu juz nie bylo, naprawilo sie,

Nie wiem jednak co bylo przyczyna czy kable gdzies nie stykaly czy cois innego..

Niedlugo bede miec kabel INPA - moze jakies bledy sie zapisaly w pamieci,

 

Narazie auto znowu smiga ale bede dalej w ten temat wnikac bo to moze kiedys wrocic, trzeba to wyjasnic samo nic sie nie dzieje.

 

Bede wiedzial cos wiecej to sie z wami tu podziele,

PS wszystkie jakies rady prosze smialo pisac bo jak pisalem sprawane auto jest ale temat ciagle otwarty-

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz sobie dla świętego spokoju czy nie masz luźnych klem na akumulatorze.

Zdarza się że nie łączą, i elektronika wariuje z powodu spadków napięcia.

Opublikowano

Sprawdzone bylo - bo odlaczylem akumulator przed demontazem potem podlaczylem

przed jak i po byl podlaczony jak nalezy,

 

Jedno co mi jeszcze wpadlo w oko ale nie wiem czy to moglo wgl miec jakis wplyw na to, mianowicie zaslepke byla otwarta od wejscia na kabel diagnostyczny

zobaczylem ze ta zaslepka ma chyba 2 piny wiec znaczenie chyba jakeis ma czy jest otwarta czy nie,

 

ALe jak wczsniej stawiam na jakies slabe styki senosorw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.