Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam silnik M20B20 żarzy - mruga kontrolka ładowania, co to morze byc :?: pada alternator czy raczej regulator ma szczotki juz wytarte :?: jeszcze jest taki objaw jak przestanie żarzyc kontrolka to wtedy alternator przez chwile ujme to jak naj prościej "świszczy" przez chwile :?
Opublikowano
najpewniej szczotki regulatora objaw idealnie pasuje

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Nie wiem jak jest w tym silniku, ale u mnie w TDSie padł swego czasu amortyzatorek od paska. Objawy na początku były takie, że żażyła się kontrolka od akumulatora i świszczało (luźny pasek). W końcu pasek spadł, a silnik dostał w d..., bo wydmuchało momentalnie uszczelkę pod głowicą (brak obiegu cieczy chłodzącej=wzrost temperatury).
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
:D Wymiana reglera pomogla, juz po wyjeciu starego szczotkek prawie nie bylo, teraz wszystko z ladowaniem :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.