Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od pewnego czasu mam pewien problem. W moim BMW e90 2008r 318d rezonuje jakiś element z przodu. Dzieje się tak przy 1400 obrotów, powyżej 1500 obrotów dźwięk ginie, czy ma ktoś jakieś pomysły? Dzisiaj byłem u mechanika i stwierdził, że to łącznik na tłumiku - wymieniłem - faktycznie był do wymiany ale dźwięk dalej pozostał. Dziękuje z góry za wszystkie pomysły.
Opublikowano

mozliwe ze pokrywa silnika.. u mnie siedzi dobrze , sprawdzilem i mam trgania i dziwne dzwieki nadal.. nie udalo mi sie tego problemu odnalesc :)

aha czasem go nie ma a czasem ten dzwiek jest.. zazwyczaj jak sie rozgrzeje auto dobrze :)

Opublikowano
u mnie właśnie podobnie, czasami jest a czasami nie ma, zauważyłem, że jak skręcę kierownicą lekko w prawo to wtedy dźwięk powstaje... może ktoś na coś wpadnie :P
Opublikowano

Powód może być banalny - jak napisał kolega wyżej - pokrywa silnika. Zdejmij osłonę (nr 1) i przejedź się, może problem zniknie. U mnie przyczyną takiego rezonowania (inny silnik i obudowa, ale podobnie) był styk obudowy silnika i tylnej osłony (tj. element 1 i 4 - niedokładnie spasowane).

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/x/a/247.png

Opublikowano
Witam, od pewnego czasu mam pewien problem. W moim BMW e90 2008r 318d rezonuje jakiś element z przodu. Dzieje się tak przy 1400 obrotów, powyżej 1500 obrotów dźwięk ginie, czy ma ktoś jakieś pomysły? Dzisiaj byłem u mechanika i stwierdził, że to łącznik na tłumiku - wymieniłem - faktycznie był do wymiany ale dźwięk dalej pozostał. Dziękuje z góry za wszystkie pomysły.

 

Mam podobnie. Brzmi to jak puzon i pojawia się wyłącznie pomiędzy 1800-2000 obrotów. Zarówno na wchodzeniu do góry jak i odpuszczaniu. Na rozgrzanym silniku, czasem głośniej, a czasem ciszej. Co dziwne, poza zakresem 1800 -2000 jest całkowicie ok. Poprawialem osłonę ale pomogło tylko na chwilę. Trochę to wkurza.

Opublikowano

Znalazłem rozwiązanie mojego problemu. Okazało się, że rurka plastikowa, która wchodzi z przodu do plastikowej obudowy (po prawej stronie), ta obudowa jest mocowana zaraz przy grillu, na niewielki luz około 1mm i przy tych obrotach zaczyna drgać w tej plastikowej obudowie. Rozwiązanie - 2 warstwy taśmy izolacyjnej czarnej w celu zniwelowania luzu - jak ręką odjął.

 

http://imageshack.com/a/img62/278/640o.jpg

Opublikowano
Znalazłem rozwiązanie mojego problemu. Okazało się, że rurka plastikowa, która wchodzi z przodu do plastikowej obudowy (po prawej stronie), ta obudowa jest mocowana zaraz przy grillu, na niewielki luz około 1mm i przy tych obrotach zaczyna drgać w tej plastikowej obudowie. Rozwiązanie - 2 warstwy taśmy izolacyjnej czarnej w celu zniwelowania luzu - jak ręką odjął.

 

http://imageshack.com/a/img62/278/640o.jpg

 

 

Mam tak obklejone taśmą. Niestety u mnie to nie działa.

Czy problem występuje z innymi silnikami ? Z tego co widzę mamy tu grupę wsparcia dla 318D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.