Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Dziś zabrałem się za regulacje luzu zaworowego i mam problem. Każda z dźwigienek ma wyczuwalny luz, jednak nie da rady wcisnąć listka szczelinomierza większego niż 0.20mm... Mimo to mam wrażenie, że zawory już grają i teraz mam takie pytanie, czemu tak jest? Póki co nie ruszałem obecnego ustawienia, żeby nie pogorszyć sprawy. Wiem, że luz powinien być 0.30mm, a niektórzy nawet sugerują 0.35mm na wydechowych. Zastanawiam się nad wymianą mimośrodów, jednak czy jest sens? Pamiętam, że w dużym fiacie jak były wyrobione dźwigienki to tak się działo, że luz niby był ustawiony na szczelinomierz, a w dźwigience na środku było wgłębienie i faktyczny luz nijak miał się do tego zmierzonego... Czy w M30 też tak się dzieje?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale przy okazji niewiele jest samochodów takich jak BMW :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
dzwigienki ok 30zl z zamiennika sztuka... i tak najlepiej zdjac glowice i oddac odrazu do obrobki, wychodzi ok 1000zl obrobka glowicy z zrobieniem walka i dzwigienek + uszczelka i robota

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.