Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ehh.. idzie wiosna więc znowu mnie naszło:

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94715776

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96114035

 

I teraz pytanie do znawców rynku niemieckiego: czy jest szansa sprowadzenia takiego samochodu w rozsądnej cenie? Z tego co patrzyłem na mobile.de to ceny przyzwoitych sztuk są wysokie, a te tanie sprawiają wrażenie trupów. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie z takimi modelami to proszę o info. Generalnie mam warunki do tego, żeby kupić zamęczone auto ale trochę brakuje mi czasu na jego pełną renowację. Wolałbym, żeby stan wyjściowy był "zadowalający"

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
heh 25k pln to malo na 6 w stanie fabrycznym...kolegi znajomi z koszalina bawia sie 6-tkami.Koszt doprowadzenia do stanu fabrycznego w miare zdrwego egzemplarza to okolo 50k PLN :D
Opublikowano

Jeśli chcesz sprowadzić sobie klasyka w dobrym lub bardzo dobrym stanie z niemiec to musisz sie z miejsca pozbyć jednej cechy mianowicie patrzenia na koszty :norty: .Jeśli ma być to zabawa na jakiś czas to nie polecam bo przy sprzedaży będzie big rozczarowanie pod względem utraty włożonej kasy.Ale jeśli robisz to z miłości do tej marki i chcesz sie związać na dłużej z takim autem to polecam :cool2:

 

dla przykładu koszt zarejstrowania z ubezpieczeniem E28 528i na dzień dzisiejszy to ok 2500zł do tego policz sobie koszt sprowadzenia,ewentulane naprawy lub wymiany eksploatacyjne (których nie unikniesz) no i koszt samochodu w gruncie rzeczy nie jest to tania impreza :? .Większości szkoda na to kasy bo mogliby mieć nowszy model :roll:

 

I dokładnie tak jak napisał Robert :okazje z klasykami zdażają sie bardzo żadko.Te samochody w dobrym stanie sa poprostu drogie :(

Opublikowano
musisz sie z miejsca pozbyć jednej cechy mianowicie patrzenia na koszty :norty: .Jeśli ma być to zabawa na jakiś czas to nie polecam bo przy sprzedaży będzie big rozczarowanie pod względem utraty włożonej kasy.Ale jeśli robisz to z miłości do tej marki i chcesz sie związać na dłużej z takim autem to polecam :cool2:

 

Dokładnie tak :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

A wszelkie kalkulacje robione przed zakupem (np. blacharz 1000 PLN, cieknąca skrzynia 500 PLN, tapicerka do roboty 1000 PLN, itd.) i tak zwykle biorą w łeb. Tak naprawdę dopiero, gdy zaczniesz rozbierać "babcię" do gołego, okaże się jakich napraw będzie wymagać. Często się człowiek rozczarowuje. Czasem pozytywnie. Częściej negatywnie.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak sie z Wami zgodzić Panowie. :cool2: Bmw to wymagająca marka ale ile daje w zamian...!!!! :clap: Szcególnie klasyk!! :wink: Polecam świadomy zakup!! :twisted2:

w oczekiwaniu na zerodwójkę


Pzdr

Justyna

Opublikowano

hehe nam sie poszczescilo my swoja 535 e28 wyrwalismy prawie ze za darmo i praktycznie oprocz spraw mechanicznych nic w niej nie jest do zrobienia oprocz naprawde drobnych spraw typu wymiana przedniego blotnika czy wypolerowania niektorych malutkich rys :8)

ale ogolnie zabawa z klasykami jest droga szczegolnie wtedy gdy trzeba wszystko dawac innym do zrobienia

moge wyslalc foty dla ciekawskich moze znajdzie sie jakis chetny na zderzaki albo tapicerke :lol:

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=24220&sid=42c9f20f3fc9b83cd116b1b761e430e9

moje modele
Opublikowano
Dzięki za info. Generalnie mam warunki do reanimacji samochodu. Chodzi o to, żeby nie była to reanimacja trupa. Szukam fajnego klasyka z lat '80 w "przyzwoitym stanie" jako dobrej bazy do zrobienia ładnego samochodu na wekendy. Zrobiłem rekonesans i 635 jest bardzo mało a za stam "przyzwoity" ceny są chore. Myślę teraz nad MB 560SEC (zdecydowanie większa podaż chociaż ceny też niemałe) ale za "6" dalej będę się rozglądał.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

O tak, merce SEC sa super! :)

ten sam styl co 635

 

560 musi wymiatac :)

 

rozgladalem sie swego czasu

 

ale niestety merole sa drozsze

 

a w dobrym stanie, 35tys to absolutne minimum zeby moc powiedziec o nim w dobrym stanie klasyk

 

u nas w pl te co sa to sa trupy

 

klasyki to chyba najlepiej sciagac z usa, tam sa zapalency

np taka szosteczka, sliczna

w niemczech trzeba by dac 15 tys euro za taka

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1989-BMW-635-CSI_W0QQitemZ4628866060QQcategoryZ6129QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

i to jest klasyk, bo jak auto ma 20 lat to nie koniecznie moze byc klasykiem

moze byc tez zlomem, i przewaznie takie zlomy ludzie w polsce oferuja

 

http://corporatemotorcars.peteykirk.com/ebay/52/full_images/3.jpg

 

http://corporatemotorcars.peteykirk.com/ebay/52/full_images/11.jpg

 

http://corporatemotorcars.peteykirk.com/ebay/52/full_images/5.jpg

 

zobaczymy za ile wylicytuja :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Kierownica siakoś niezbyt od tego modelu co trzeba. Ale ogólnie to ładne autko. Czerwona 635CSi ze skrzynią sportową ... mniammm. :)

Kierownica oryginalna - jak napisał kolega wyżej jest to wersja USA.

 

Dodatkowo się różni od eropejskich tym, że ma deskę rozdzielczą obszytą skórą oraz inne zderzaki.

http://img223.imageshack.us/img223/6755/633csi21nn.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.