Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Mam mały problem ze swoją Bunią. BMW E36 1.8 1991r :cry2:

Wszystko zaczeło się jak wyjołem akumulator do ładowania. na wszystkich biegach, pedał gazu w podłodze nie mam mocy, zarówno na gazie jak i na benzynie. Po przekroczeniu 3,5k/4k obrotów zaczynają się pojawiać konie i można odczuć skok mocy. Jest to troche uciązliwe przy wyprzedzaniu, bo zbiera sie mułowato a w połowie zaczyna przyspieszać. :mad2:

Ostatnio wymieniłem wisko i przewody wysokiego napięcia. jutro wymieniam świece i sonde lambda. czy coś z tego moze przeszkadzać ????

U mechanika też nie dowiedziałem sie niczego nowego, jedynie ze moze to być przez sondę, bo nie daje sygnału i mieszanka moze byc zle ustawiona.

Macie jakieś pomysły jak mi pomódz ? :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

Edytowane przez kamciass
Opublikowano
mam podobny problem auto dopiero zaczyna przyspieszać od ok 3k obr, tylko są nie raz objawy pracy na trzech cylindrach i tylko do tych obrotów. Obstawiam układ zapłonowy zastanawiam się nad kupnem kopułki i palca. Myślę że sonda nie ma wpływu na to u mnie spalanie wynosi ok.12l gazu.
Opublikowano
Sondę i tak musiałem wymienić bo nie dawała sygnału pod komputerem. Właśnie odstawiłem Bunie do wymiany sondy i świec. W sumie tez jak jadę można odczuć jak by nie zadziałał jeden z cylindrów ale to bardzo rzadko i słabo odczuwalne. Wczoraj szwagier mnie wystraszył ze możne jeszcze być problem z uszczelką pod głowicą i nie ma ciśnienia. Zaczynam się czuć bezsilny. :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano

Nie sprawdzałem ciśnienia ale po wymianie świec i sondy wszystko się poprawiło :lol: . Nie mogę do końca stwierdzić czy na leprze bo mam jeszcze chłodnice do wymiany. Na pewno jest lepiej niż było. :norty:

 

Co do tematu Poprawiony i sorry za tamtego posta :(

Opublikowano
podmień kolego cewkę, przy dużym obciążeniu , czyli jak z niskich obrotów depniesz to cewka może dawać za słabą iskrę, przewody jak nie były ostatnio wymieniane to lepiej też wymienić
Opublikowano
na przwodzie zapłonowym od 4 cyindra powinien znajdowac sie impulsator. w nim również mozna doszukiwać sie winy. również mam m40 1.8i. i wymieniam co sie da: palec,kopułka przewody,świece, 3przepływomierz, filtr powietrza. Auto trochę sie uspokoiło po wymianie świec i przewodów,bez tego impulsatora auto pracowało b.nierówno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.