Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ostatnio wymieniłem termostat w moim 2.0 ponieważ sie nie dogrzewał. Niby wszystko jest ok temperatura stoi w pionie (moze 1mm za pionem) ale przy bardziej dynamicznej jezdzie powyzej 3.5 tys obr lub gazowaniu na postoju wskazówka dochodzi do pierwszej kreski za połową;/ Visko nowe,pompa wydaje sie byc ok bo chlodnica cala jest goraca i orzewanie jest znakomite. Węże nie są jakoś bardzo twarde(wczesniej bez sprawnej wiskozy bylo je cieżko nacisnąć )

Miał ktoś moze podobny problem? Brak mi już nerwów do tego ;/

Opublikowano
Odpowietrzyłeś na pewno dobrze?

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Tak według wskazówek z forum .Zauważyłem też że zbiorniczek przy chlodnicy w polowie jest troche napuchniety ;/ Jutro włoże nowa chlodnice zobaczymy czy pomoze .
Opublikowano
Ja po wymianie chłodnicy i odpowietrzaniu zgodnym z opisem na forum,jeszcze tydzień się męczyłem. Ciągle było tam trochę powietrza i nawet po dłuższej jeździe,nagle temperatura zaczynała wzrastać. Odpowietrzanie to porażka. To niemiaszkom się nie udało.
Opublikowano
Kurde kolejny problem a mianowicie zauważyłem że po zgaszeniu silnika po niedługim czasie wąż który idzie od chłodnicy do termostatu zostaje zassany ;/ Korek kupiłem nowy 2.0 bar(węże są średnio twarde) dodam że przy starej chłodnicy był 1.4 bara.:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.