Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na sofcie u mechanika ZERO błędów.

Wygląda to tak : Rano odpala super i dopóki nie przejadę 20-30 km (do czasu aż się nagrzeje ) wszystko ok. Jak było -15 stopni odpalał super i pracował super.

Problem: po nagrzaniu ja hamuje do parkowania lub na skrzyżowaniu to wskaźnik spalania wyskoczy na maksa i spadnie i zaczynają obroty skakać i kończy się to często zgaśnięciem silnika.

Jak stoję na postoju i jest rozgrzany to to samo, skaczą obroty aż samochodem trzęsie i losowo zgaśnie.

 

Do póki jest zimny śmiga pięknie a potem staje się to flustrujące a mechanicy jakoś kiwają głową i dalej bez zmian.

 

Od czego zacząć albo co sprawdzać i czy sam na INPIE mogę to sprawdzić

 

Rafał

BMW 5 E61 530d 2006r.

Opublikowano

Faktycznie kolego Masz gdzies w tym aucie Krzycha Kure i robi tobie z nim psikusy.

Jesz do Odoby ktora zajmuje sie BMW i niech podlaczy auto w momecie kiedy sie to dzieje i posprawdza moze wylapie co to jest.

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Podgląd parametrów silnika w czasie rzeczywistym proponuję zrobić.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.