Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Masz zbrane wątki z awariami w linku w moim podpisie. Wnioski wyciagnij sam.

nie bede sie wdawal w dluga polemike ale uwazam Twoje wnioski za mocno tendencyjne. Poza wszystkim to ilosc aut z m47n2 jest nieporownywalnie wieksza niz tych z n47, sam ten fakt wplywa znaczaco na zafalszowanie wyniku.

Opublikowano
Ciekawe jakim cudem silnik który był montowany w e90 tylko dwa lata i dodatkowo był mniej popularny tak zdominował to forum. A dodam, ze moje zestawienie obejmuje problemy tylko jakieś 3-4 lata wstecz.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mnie interesuje co ten olej BMW ma w sobie za składniki smarne co się tak brylują po podgrzaniu. Wie ktoś ?

 

No ładnie wygląda ten filmik. Działa na wyobraźnię. Ale jak się dłużej zastanowisz to mało miarodajny jest ten "badacz"

-nalewa próbki oleju potem zamienia próbówki miejscami. po co? czyżby ten podgrzewacz po prawej lepiej grzał?

-gotuje obie próbki, przy czym ta z olejem oryginalnym jest podgrzewana dłużej.

-mógłby wetknąć w to ustrojstwo jakieś termometry, żeby człowiek miał pewność, że warunki dla obu próbek są takie same.

 

Trochę to dęte jak dla mnie. I wygląda jakby stara maksyma Stalina tutaj też działała -"dajcie mi człowieka/próbkę, a a paragraf/zgorzelina się znajdzie"


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
Masz zbrane wątki z awariami w linku w moim podpisie. Wnioski wyciagnij sam.

nie bede sie wdawal w dluga polemike ale uwazam Twoje wnioski za mocno tendencyjne. Poza wszystkim to ilosc aut z m47n2 jest nieporownywalnie wieksza niz tych z n47, sam ten fakt wplywa znaczaco na zafalszowanie wyniku.

Bo silniki M47 są dużo wcześniej produkowane i mają dużo większe przebiegi ,a niżeli N47, dlatego jest więcej wad zdaniem K8v8M (w co wątpię) ,a jak będą miały N47 takie przebiegi to nie będzie po nich co zbierać :norty: Prosta sprawa.. :D

Opublikowano
Taka prosta sprawa, ze dwa lata temu silniki M47 miały dokładnie tyle lat i takie przebiegi jak dzis maja N47. Wystarczy sie cofnąć o te dwa lata na forum i widać ze problemow z M47 było juz wtedy mnóstwo. Nie jest to żadne wytłumaczenie. Silniki N47 sa produkowane od 7 lat, wiel z nich ma przebiegi po pól miliona bo 80 tysięcy rocznie dla diesla to nic niezwykłego. Wiele z nich jezdzi po kraju ze stanem licznika 180 tysięcy i jednak nie ma na forum tylu problemow z tym silnikiem. Jest jeden z rozrzadem, jakieś kilkanaście przypadków plus pojedyncze przypadki jakichś innych typu turbo czy pęknięcia bloku. Silnik N47 jest wlasnie zastępowany nowa konstrukcja B47 i nie jest to juz wcale jakis nowy silnik.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.