Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem z centralnym zamkiem pojawił się wczoraj gdy postanowiłem wymienić beterie oraz wyczyścić kluczyk bo cały był tłusty aż nie miły w dotyku.

-pilot do centralnego zamka mam w kluczyku bez diody. Są na nim trzy przyciski: logo bmw, strzałka na dół oraz cos w stylu połowy słońca ;p

Beterie wydaje mi sie że włożyłem dobrze czyli jedna plusem do góry, a druga minusem do góry.

Problem jest taki że centralny zamek przestał działać.. czytałem o programowaniu kluczyka, ale wszystkie posty jakie przeczytałem tyczyły się kluczyka z diodą. Dodam jeszcze, że przycisk (z połową słońca nie działał mi wgl) mógłby mi ktos powiedziec do czego on powinien służyc? i co powinienem zrobić aby centralny zadziałał?

Opublikowano
Może być że trzeba go zakodować po wyjęciu baterii viewtopic.php?f=43&t=78823 tutaj masz link o kodowaniu spróbuj powinno zadziałać

 

Przeglądałem juz wiele takich tematów i próbowałem też tak zrobić w aucie i nic..

Wyczytałem że trzeba posiedziec w aucie 15 min i dopiero wtedy próbować, ale to tez nic nie dało..

Nie znalazłem tematu który dokładnie tyczył sie pilota bez diody, a taki właśnie mam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja miałem taki jeden bez diody w E39.

Nie różnił się niczym w programowaniu od takiego z diodą. Różnica między nimi polegała jedynie na tym, że.......nie było diody.

BMW%2520525%2520TDS%252833%2529kluczyki..jpg

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Skoro próbowałeś kodować tymi metodami to poszukałbym winowajcy gdzieś indziej bo z tego co zdążyłem się zorientować to raczej wszystkie te metody są podobne nie zależnie czy z diodą czy bez na początek sprawdziłbym bezpieczniki błędy w kompie winowajcą może być jeszcze odbiornik gdzieś przeczytałem że ktoś podmienił od kogoś innego żeby sprawdzić czy to to jak masz możliwość to spróbuj ewentualnie jeszcze coś w kluczyku czy się nie popsuło masz 2 kluczyk?
Opublikowano
to sprawdź te bezpieczniki jak nie to najprawdopodobniej ten odbiornik możesz poszukać na forum o tej podmianie od kogoś innego i sprawdzić błędy w kompie też nie zaszkodzą możesz spróbować zakodować też ten drugi kluczyk jak ma sprawną baterię :)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Auto stało u mechanika na wymianie uszczelki pod głowicą i przy okazji poprosiłem go o zakodowanie kluczyka, najpierw posprawdzał baterie, przystąpił do kodowania i nic... zero efektów, jedynie powiedział mi że można przez komputer jakos go zakodowac
Opublikowano

Przerabiałem u siebie kodowanie tych kluczyków. Ogólnie to nie jest łatwo. Zazwyczaj za kodowanie brałem się po skończonej podróży i po kilku dniach takich prób udało się, po wielu próbach uważam, że czas od manualnego otwarcia zamka/otwarcia drzwi faktycznie ma znaczenie. Przycisk "z pół słońcem" jak to nazwałeś, służy do załączania oświetlenia w kabinie samochodu, ale na lampce musi być przełącznik w pozycji auto, jak jest na OFF lub na ON to nie zadziała.

 

Po pierwsze to sprawdź czy centralny zamek reaguje na ręczne ryglowanie.

 

Wieczorem, poszukam metody którą ja programowałem swoje piloty i napiszę.

 

Jeśli chodzi o drugi kluczyk, to przy próbie dodania jednego kluczyka, drugi nie będzie działał, bo w sterowniku jest przypisany teraz inny kod do transmisji (tak łopatologicznie). Zwyczajnie samochód, kluczyk który miałeś w domu, uznaje za obcy. Trzeba programować dwa na raz, a właściwie jeden po drugim :)

Opublikowano
Przerabiałem u siebie kodowanie tych kluczyków. Ogólnie to nie jest łatwo. Zazwyczaj za kodowanie brałem się po skończonej podróży i po kilku dniach takich prób udało się, po wielu próbach uważam, że czas od manualnego otwarcia zamka/otwarcia drzwi faktycznie ma znaczenie. Przycisk "z pół słońcem" jak to nazwałeś, służy do załączania oświetlenia w kabinie samochodu, ale na lampce musi być przełącznik w pozycji auto, jak jest na OFF lub na ON to nie zadziała.

 

Po pierwsze to sprawdź czy centralny zamek reaguje na ręczne ryglowanie.

 

Wieczorem, poszukam metody którą ja programowałem swoje piloty i napiszę.

 

Jeśli chodzi o drugi kluczyk, to przy próbie dodania jednego kluczyka, drugi nie będzie działał, bo w sterowniku jest przypisany teraz inny kod do transmisji (tak łopatologicznie). Zwyczajnie samochód, kluczyk który miałeś w domu, uznaje za obcy. Trzeba programować dwa na raz, a właściwie jeden po drugim :)

 

Codziennie po powrocie z pracy będę próbował, mam około 25 min drogi wiec powinno wystarczyć i zobaczymy jaki będzie efekt ;) Co do ręcznego ryglowania to działa poprawnie ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sory że post pod postem ale dzisiaj zauważyłem że przy zamknięciu z kluczyka zamka w klapie bagażnika nie reaguje mi centralny zamek, natomiast przy zamknieciu zamka od strony kierowcy bagażnik normalnie się zamyka, podejrzewam że dlatego nie mogę zakodować kluczyka. Nie wiem czy ma to cos wspólnego ale nie świeci mi również lampka w bagażniku, sprawdzałem i okazało się że masy nie dostaje bo gdy poprowadziłem osobny kabelek jako masa to lapmka świeci.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odświeże trochę temat.

 

Borykam się prawie dokładnie z takim samym problemem. Mianowicie ja mam pilot dokładany nie jest to oryginalny. Ryglowanie ręczne działa tylko z drzwi a jak próbuje z bagażnika to centralny nie reaguje. Jak próbuje z pilota to póki co otwiera tylko drzwi kierowcy ale to kwestia kilku prób i zaraz pali bezpiecznik od centralnego i nie działa wtedy nic... Lampka w bagażniku się świeci wiec zaczynam się gubić ...

 

Myślicie że to wiązka w bagażniku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.