Skocz do zawartości

co przed kupnem bmw e60


dzidekwdk

Rekomendowane odpowiedzi

Wg mnie wszystko kwestia tego w jakim motor jest stanie i ile ma rzeczywiście nalatane.

Powszechna jest opinia, że 163KM jest lepszy od nowszej niby nieudanej konstrukcji 177KM. W tych drugich rzeczywiście rozrządy były wadliwe, a naprawa problematyczna i kosztowna. Poza tym w jednym i drugim psuć się mogą te same typowo dieslowskie rzeczy.

Sprawdź samochód u fachowaca, który się na tych autach zna. Nie traktuj for internetowych jako wyznacznik jakości danego modelu, bo nigdy nic nie kupisz. Ludzie kupują auta sprowadzane, które mają ogromne przebiegi. W Polsce liczniki są cofane i auto przeżywają druga młodość, a potem jest faka komentarzy typu: mam 150k przebiegu i padlo turbo, wtryski itp. :)

Ja mam wersję 177KM, 215 000 przebiegu i oryginalne wtryski, turbo. Oczywiście sama konstrukcja jest dosyć skomplikowna i co jakiś czas wymaga głębszego sięgnięcia do portfela. No ale to przecież BMW :) Za komfort się płaci :)

Powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.