Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wg mnie wszystko kwestia tego w jakim motor jest stanie i ile ma rzeczywiście nalatane.

Powszechna jest opinia, że 163KM jest lepszy od nowszej niby nieudanej konstrukcji 177KM. W tych drugich rzeczywiście rozrządy były wadliwe, a naprawa problematyczna i kosztowna. Poza tym w jednym i drugim psuć się mogą te same typowo dieslowskie rzeczy.

Sprawdź samochód u fachowaca, który się na tych autach zna. Nie traktuj for internetowych jako wyznacznik jakości danego modelu, bo nigdy nic nie kupisz. Ludzie kupują auta sprowadzane, które mają ogromne przebiegi. W Polsce liczniki są cofane i auto przeżywają druga młodość, a potem jest faka komentarzy typu: mam 150k przebiegu i padlo turbo, wtryski itp. :)

Ja mam wersję 177KM, 215 000 przebiegu i oryginalne wtryski, turbo. Oczywiście sama konstrukcja jest dosyć skomplikowna i co jakiś czas wymaga głębszego sięgnięcia do portfela. No ale to przecież BMW :) Za komfort się płaci :)

Powodzenia :)

Opublikowano
Vin do serwisu sprawdzić co tam było i czy nie kręcone. Poliftowe 2.0 rozsypuje się rozrząd jeśli nie miał wymienionego to może skończyć się źle.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.