Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, otóż mam mały problem. Samochód dziwnie się zachowuje, delikatnie mówiać szarpie np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i redukcji na niższy bieg bądź też podczas ruszania. Jest to silnik 2.0 na podwójnym vanosie. Dzieje się to tylko na ciepłym silniku i tylko do ok 2tys obrotów. Na zimnym silniku jest wszystko okej. Obroty są równe zarówno na ciepłym jak i ziimnym silniku. Powyżej 2tys wszystko ok, normalnie ciągnie i nie czuć ubytku mocy oraz żadnych dziwnych odgłosów. Dodam że słychać lekkie 'wycie' dyfera. Jeśli ktoś miał podobny problem i mógłby pomoc to z góry dziękuje :)
Opublikowano
dokładnie tak, szczerze to nie dawno kupiłem to auto. Lecz jest bardzo dużo opcji i chciałbym się dowieć w jakim kierunku z pierwszej kolejności uderzyć. Swiece i fajki można by było wymienić. a np. VANOS ? ma cos z tym wspólnego?
Opublikowano
nie znam się zbytnio na tych silnikach, ale mam 2 sondy, a one niby występują w podwójnym vanosie? i jest to silnik m52tup20 ?
Opublikowano
M52TUB20 to podwójny vanos.Żadnych fajek nie wymienisz.Tam są cewki.Rozpytywanie w tym przypadku nic nie daje.Wypadanie zapłonów,lewe powietrze,czujnik wałka.Trzeba podłączyć pod mądre urządzenie.
Opublikowano

takie szarpanie. hm na początku poszedł bym tropem sprawdzeniem filtrów... powietrza i paliwa. potem świece, przewody cewki...

masz pojedynczego Vanosa podwójny był od M54 od 2001.

BUNIA :)
Opublikowano
dzięki za info, podłączę najpierw pod komputer go a potem zobaczymy. Lecz dziwne jest to że tylko w zakresie niskich obrotów się tak zachowuje i na ciepłym silniku.
Opublikowano
Jeśli to np.czujnik ssący to ma on zwyczaj brzydki ukazywać swoje wady właśnie na ciepłym.Różne sprawy mogą być.Mi przy jechaniu z górki potrafił gasnąć,Co się okazało-rura za przepływomierzem miała niewielkie uszkodzenie,podczas jazdy w dół minimalna bezwładność silnika powodowała rozszerzenie owej dziurki.I gasł.Stojąc w poziomie była ściśnięta i za cholerę nie szło wykapować.
Opublikowano
no jest tu bardzo dużo opcji, lecz najpierw trzeba by było sprawdzić na kompie a następie szukać usterki..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.