Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , proszę o pomoc / opinie , mianowicie po przejechaniu ok 4 km auto zgasło i nie chce ponownie odpalić , mój silnik 320d M47 1999r . Stawiam na pompe paliwa , bo ponoc powinno być ją słychać w okolicach baku po przekręceniu kluczyka na 2 ,czy się mylę ? Co zrobić aby ją zdiagnozować na 100% ? są jakieś przekaźniki przez co może ona nie działać ,a w rzeczywistości jest sprawna ? Podpowiedzcie panowie :)
Opublikowano
Jest chyba jeden bezpiecznik od pompy, ale nie jestem pewien. Musisz zobaczyć w rozpisce. Najprościej będzie jak podłączysz ją bezpośrednio pod akumulator.
Opublikowano
bezpiecznik to bodajże nr 54 ale jest sprawny , gdzieś czytałem żeby spróbować zamienić przekaźnik klaksonu z pompą ale nie wiem jak się do nić dostać ,gdzie one są ...
Opublikowano

jeśli to jest M47 to pompa w baku nie ma nic do tego ...

bez niej auto tez zapala i pracuje normalnie !!!!

podłacz pod kompa , najprawdopodobniej padła pompa VP44

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
a jeżeli to pompa vp44 to możliwe ,że odpaliłby na plaku i po chwili zgaasł ? i co zauważyłem , słychać pompke w baku pod tylną kanapą ,ale jak ze zbiorniczka filtra wypompowałem paliwo i próbowałem odpalać to nic paliwa tam nie przybyło ,a powinno chyba prawda ?
Opublikowano

A zmieniales filtr ? Pompa powinna zaciagnac sama paliwo bez pomocy tej w baku

Moze cos jest zapchane I paliwo nie idzie z baku . Podnies kanape odkrec rewizje I sprawdz jak smok

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
filtr był już dawno zmieniany 7-8 mies temu ,napisałbyś mi jakąś szybciutką instrukcje jak sie do tej siateczki dostać , szukam na forum ,ale widocznie źle ,nie chce jeszcze wiekszych szkód narobić .A i jak możesz to odpowiedz mi czy jak zapalił na chwile na plaka to czy nie wyklucza to awarii pompy wtryskowej ?
Opublikowano
wyciągnąłem pompkę ,sprawdziłem na aku i sika mocno , wydaje mi się ,że przewody paliwowe ,,złapał '' mróz , bo stało sie to w piatek rano ,w nocy było u mnie -17 i wiało jak cholera ,a stał na zewnątrz . Po przekręceniu stacyjki na 2 przy wyciągniętym filtrze nie napełnia się ropą . Od rana stoi w ciepłym garażu ,zobaczymy ,czy to coś da .
Opublikowano
A tak z ciekawości na przyszłość gdzie najlepiej zregenerować VP solidnie i z rzeczywista wymiana sterownika a nie naprawa
www.Car-los.pl
Opublikowano

''. Nasza firma zajmuje się również serwisem i regeneracją pomp wtryskowych BOSCH.

Przykładowa naprawa pompy vp44 to koszt 1900zł przy zwrocie starej.

Pompa po naszej naprawie posiada nowy sterownik , tloczek i kompletne uszczelnienie a co najważniejsze:

Każda pompa zostaje sprawdzona na profesjonalnym stole probierczym! "

 

Fragment z waszej oferty ze strony internetowej. ?.

www.Car-los.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.