Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ponieważ byłem już u kilku mechaników i żaden nie mógł rozwiązać nurtującego mnie problemu postanowiłem wziążdż sprawę w swoje ręce. Mój problem to: DRGANIA NA CIEPŁYM SILNIKU. Kupiłem interfejs, oprogramowanie INPA i z pomocą bardzo miłego forumowicza o ksywie RADUMIRO zacząłem diagnozować moje auto. Po podłączeniu kompa wyświetliło mi trochę błędów.Ale zanim zacznę wypisywać błędy napiszę co było robione w tym aucie:

nowa turbina

nowe wtryski ( wszystkie,kodowane, tak mi powiedział mechanik, a w BOSCH mówią że nie trzeba)

nowa sonda lambda

nowy kolektor ssący

nowy kolektor wydechowy

nowe świece żarowe

nowy sterownik świec

DPF czyszczony w autoryzowanym zakładzie (wymontowany,zdjęte poszycie,czyszczony i spowrotem spawany. gwarancja na 30 tyś km)

zawór AGR wyczyszczony

Robiłem też przelewy 5 min. i wyszło tak:

1 cyl. 29mg

2 cyl,28mg.

3 cyl. 31mg

4 cyl 41 mg

5 cyl. 33mg

6 cyl. 34mg.

Poniżej parametry odczytaneczytane z kompa :

http://postimg.org/image/xdihzdfzh/

http://postimg.org/image/dpte8r00z/

http://postimg.org/image/dvkhbfmfh/

http://postimg.org/image/gpkx467gj/

korekty 88 stop. C

1 cyl. +1,7

2 cyl. -1,4

3 cyl. -0,7

4 cyl. +0,2

5 cyl.1,15

6 cyl.-0,74

A teraz błędy:

 

DME/DDE

4276

3F30

41F2

43E2

4447

AFS

6140

6145

CE93

CE99

DSC

5F56

5F62

TEL/MULF

A37B

A373

A37D

A384

KOMBI

A3AC

A3C7

A3BD

KLIMA

9C55

 

Proszę o opis moich błędów lub gdzie sam mogę to znależdż. Może jakieś sugestie? Będę wdzięczny za każdy pomysł. Równocześnie zdaję sobie sprawę że przez neta nie jest to prosta sprawa do diagnozy, jestem realistą. Mam TEAM VIVERa, interfejs i INPE jestem z południowej wielkopolski, często przejeżdżam przez Wrocław do Austrii,nie daleko mam do NYSY( jeżeli ROGER to czyta) Jeszcze raz z góry dzięki za pomoc. Maciej tel> 880 414 087

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Czy wykasowałeś wcześniej błędy i zrobiłeś odczyt? Bo np. pierwszy błąd z silnika o ile dobrze znalazłem dotyczy sondy lambda. Nie masz Inpy po angielsku? Lepiej by wtedy było zrozumieć błędy jeśli wklejałbyś je z komunikatami.
Opublikowano
Czy wykasowałeś wcześniej błędy i zrobiłeś odczyt? Bo np. pierwszy błąd z silnika o ile dobrze znalazłem dotyczy sondy lambda. Nie masz Inpy po angielsku? Lepiej by wtedy było zrozumieć błędy jeśli wklejałbyś je z komunikatami.

 

Niestety mam tylko po niemiecku bo trochę rozumiem, błędy nie wykasowałem bo nie chcę czegoś przypadkowo zchrzanić, ostatnio podłączyłem inpę i póżniej nie mogłem auta uruchomić ale zadzwoniłem do Rogera Nysa i pomógł mi przez telefon odpalić. Musze się do niego wybrać na całkowite prześwietleni silnika. Ostatnio wypala mi się częściej DPF mimo że dwa miesiące temu go fizycznie czyściłem w renomowanym zakładzie i dostałem na pół roku gwarancję. Chcę to paskudztwo wywalić ( może ktoś poleci gdzie i za ile jestem blisko Wrocławia) Co do sondy to wymieniłem na nową i kasowali mi ją kilka razy i dalej pokazuje błąd może ma to wpływ na drgania na wolnych obrotach. U mnie jest to na tyle dziwne że motor nieraz pracuje idealnie a nie raz drga dość mocno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.