Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam następujący problem kiepsko działa mi ogrzewanie ostatnio zwróciłem uwagę że z nawiewów ledwo leci powietrze.Prawdopodobnie mam zawalona nagrzewnicę śmieciami problem polega na tym ze o ile się orientuję nie mam filtra kabinowego czy jest jakiś sposób żeby się dostać i wyczyścić nagrzewnicę bez wyciągania jej? Czytałem w necie lecz nie znalazłem odpowiedzi wszyscy piszą jak wymienić filtr ale nie piszą jak postępować w przypadku jego braku.
Opublikowano
jak nie masz filtra to postępujesz analogicznie tak samo jakbyś go miał. Jak rozbierzesz wszystko co trzeba to z tego co pamiętam jest tam dojście żeby wydrzeć wszystko co się tam napchało. U kumpla nie ma filtra i z tego co pamiętam normlanie wszystko prawie identycznie bo też tam kiedyś czyściliśmy bo przytkało

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw sprawdz czy węże przed elektrozaworami są tak samo gorące jak za elektrozaworami bo może w nich problem.Powiem Ci i pisze z własnego doświadczenia że jeżdząc na płynie zatkanie chłodnicy czy nagrzewnicy można między bajki włożyć.Moja nagrzewnica (ori) rozszczelniła się po 22 latach i po autopsji wygląda w środku jak nowa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Jeśli chodzi o działanie układu wszystko w porządku do kabiny po prostu dociera mało powietrza i jest one ledwo ciepłe słychać jak wentylator pracuje ale nie dmucha jak potrzeba po czym sprawdziłem nawiew z deski dmucha ze aż miło i czasem lecą śmieci wiec podejrzewam że nagrzewnica jest zasyfiona nie chodzi mi o drogę płynu w niej tylko drogę powietrzną a u mnie nie ma filtra kabinowego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrozumiałem że nagrzewnica zasyfiona w sensie że od środka :duh: .

Musisz odkręcić ten mały boczek koło nawiewu na nogi kierowcy,wyciągnąć tunel i będziesz miał w miarę łatwy dostęp.Od strony rurek jest taka plastikowa osłona mocowana z tego co pamiętam na 2 wkręty i po jej zdemontowaniu będziesz mógł wygrzebać cały syf co zalega na nagrzewnicy.Niestety w ten sposób nie da się jej dokładnie odkurzyć między "żeberkami".Opisuję tu podejście do nagrzewnicy siemens bo taką wymieniałem u siebie.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.