Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was .

Mam maly problem byc moze duzy ale o tym jeszcze nie wiem:)

Opowiem wam moja historie i moze ktos mi pomoze co to moze byc wole sie upewnic.

Dzis przejechalem 23km autkiem swoim do znajomego ustawilem sobie temp. na 22 stopnie bylo ok wszystko.

Po ponad godzinie , odpalilem swoje autko zeby pochodzilo troche na postoju zeby sie zagrzalo w srodku auta , temp. ustawilem na 22stopnie tez.

Auto chodzilo jakies moze 20 min sobie i wsiadajac do auta zauwazylem ze wskazowka temp silnika jest max na czerwono. wiec zgasilem silnik odczekalem z 10 min zeszlo do normy.

Po jakims czasie odkrecilem korek tam gdzie jest plyn chlodniczy, i mam go tyle ile powinno byc . wrocalem do domu, wskazowka doszla do polowy do normy, i tak stala caly czas, ale co zauwazylem ze wogole nie grzeje mi climatronic ustawilem nawet na maxa 30 stopni i [BAD] zimne leci.

Dojechalem do miasta spowrotem i wjechalem i patrze w miescie za jakas chwile znow wskazowka na maxa podchodzi wiec zatrzymalem sie . az troche opadnie i jakos powoli dojechalem stajac co jakis czas , az ostygnie ,

Moze mi ktos powiedziec co to moze byc

Opublikowano

Witam

 

Najpierw sprawdź poziom płynu na zimnym silniku i odpowietrz dobrze układ. Jak dalej będzie tek robić to termostat się zacina. Albo już pompa wody siada ale wtedy była by mokra. Napisz jaki model, generacja.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jest to bmw e46 , 320i z 1999r sedan

 

Bylem wlasnie sprawdzic stan plynu byl na maxa a plywak teraz lezy na samym dole .

Opublikowano

Witam

 

To musisz zacząć od odpowietrzenia układu. Jak by pompa coś nie domagała to przeważnie zaczyna ciec płyn na paski. Jak masz gaz to tym bardziej trzeba db odpowietrzyć układ.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Cieknie Ci płyn spod maski ? sprawdź termostat, mogła Ci obudowa w nim pęknąć. Rozbierz go i sprawdź czy działa. I sprawdź tez czy pompa wody zaciąga wodę oraz czy nie masz gdzieś pekniętej rurki w układzie chłodzenia, układ może być również zapowietrzony. Na razie tyle do sprawdzenia.
Opublikowano
Nie ma sensu odkręcać termostatu jak się przegrzewa i nie ma ogrzewania. Dodatkowa robota.. A termostat można sprawdzić bez jego wykręcania. Jak by się przegrzewał, a ogrzewanie by działało wtedy ok. W tym przypadku trzeba odpowietrzyć układ, i szukać przyczyny zapowietrzenia. MOże jest nieszczelność w układzie.
Opublikowano
u mnie nie było ogrzewania i się silnik przegrzewał i właśnie termostat był pęknięty i płyn chłodniczy uciekał...
Opublikowano

witam panowie .

Dzis dorwalem szpeca i co sie okazalo uszczelka pod glowica :(, swiece sie sprawdzilo i 3 swieca biala z lekkim odcieniem czerwieni koloru plynu

Opublikowano
witam, może mi ktoś objaśnić o co chodzi z tym problemem uszczelki pod głowicą, dlaczego jest tak bardzo często do wymiany ?, zauważyłem, że wielu z tym miało problem? I dlaczego koszta tego są takie duże ??
Opublikowano
u mnie nie było ogrzewania i się silnik przegrzewał i właśnie termostat był pęknięty i płyn chłodniczy uciekał...

 

No bo miałeś obudowę pękniętą i łapał tamtędy powietrze. Ale to całkiem inna sytuacja przecież.

Przez zamknięty termostat nie będzie wiało zimnem, chyba że masz wlaną wodę do układu i zacznie się gotować.

 

Robiłeś test na obecność CO2? Ja bym odrazu nie ściągał głowicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.