Skocz do zawartości

Modyfikacje, tuning silnika N20 TwinPower Turbo 2.0


BondE87

Rekomendowane odpowiedzi

czy te silniki z 320i i 328i to praktycznie to samo i różnią się tylko programem? i zasadniczo chipuje się do podobnych poziomów?

Są drobne różnice w osprzecie. Niewielkim kosztem można je zniwelować.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przykro mi już nie pamietam dokładnie. Ztcp układ wydechowy i dolotowy (IC) turbo wtryski te same.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Na tej samej hamowni moj rownież miał taką samą serie czyli hamownia jest ok, GuitarMike sprawdzles auto na innej hamowni czy tylko na tej maha co stroiles dima?

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Mam pytanie chce kupić 4 wiec jaki silnik najlepiej kupić do chipu? 428i to dobry wybór? Samochód ma być do kwoty 150tyś wiec wiec wybór mam niewielki albo 420i albo 428i wiec chyba mimo wszystko wybrać 428i Dobrze mi sie wydaje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
220i 184KM

 

 

d148fdcd244d4c15med.jpg

 

Cześć,

 

Mam 320i xdrive i zastanawiam się nad programem. MOje pytania czy przy przebiegi 120 000 km lepiej zrobić najpierw łańcuch i pompę? Czy wstawienie wagnera i DP ze sportowym katalizatorem ma sens czy przy codziennej eksploatacji nie odczuje różnicy?

 

Czy masz kontakt z 420 którą robiłeś 2 lata temu i jak się spisuje technicznie po takim programie?

 

Z góry dzięki za info.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zrobić porządek z w/w :)

IC i DP daje szanse na 300KM

na razie wszystkie 2.0t żyją,ale ludzie dbają o nie bardziej niż zaleca to serwis, większość jeździ na millersie itp i wymieniają olej co 10-12k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik n20 z 320i oraz n20 z 328i to zdecydowanie nie „kosmetyczne różnice”. Jest gigantyczna różnica w stopniu sprężania. 320i jest podatne na stuki i trzeba być doświadczonym w tej materii aby robić tam bezpieczne modyfikacje. Łatwo wysadzić ten motor!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W takim razie i ja podepnę się pod temat;

 

Noszę się z zamiarem podniesienia mocy w mojej F'ce z seryjnych 184 koni. Przejechałem się 328i i wiem, że spokojnie taka moc jest dla mnie wystarczająca (bardzo duża jest jednak ta różnica 184 km vs 245). Odczucia podczas jazdy, przyspieszenie, elastyczność o niebo lepsze. I teraz pytanie: przy założeniu, że właśnie te około 250 koni dla mnie jest idealne oraz możliwie bezpiecznej modyfikacji co byłoby lepsze, zwykłe wgranie mapy z 328i czy raczej mapa z którejś z profesjonalnie tym zajmującej się firmy?

 

Dodam oczywiście, że w obu przypadkach nie pojadę do "mirka" z tymi modyfikacjami. W Warszawie powierzyłbym wgranie mapy z 328i wg. mnie najlepszemu warsztatowi zajmującemu się BMW (Code My Bimmer) a custom mapę również jakiejś firmie polecanej przez większość (tu muszę jeszcze poszperać, gdzie najlepiej).

 

Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Moje w tym wypadku priorytety to tak jak mówiłem, około 250 km, bezpieczeństwo i profesjonalizm wykonania.

 

Ok, już sie dowiedziałem, że zwyczajnie mapy z 328i nie można wgrać do 20i. Więc moj problem rozwiązany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie,

 

Poczytalem troche na forum apropo Box'a do 428i ale caly czas mam watpliwosci jak wyglada kwestia gwarancji samochodu. Jest to leasing wiec chcialoby sie nic nie posuc. Jak wyglada kwestia bledow silnika przy uzywaniu Box'a, nie zapisuja sie jakies 'low levelowe' logi widoczne jak na dloni dla serwisu ze cos bylo 'grzebane'? Na ile KM/NM moge liczyc realnie z Box'a?

 

dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednego nie czaje kolega z GCS Tuning napisał mi że można z 428i wyciągnąć 330km tylko trzeba zrobić DP, IC i hybryde, za około 12-14 tyś.Podoba mi się taka opcja i cena też spoko... ale można też mieć troszkę mniej czyli 300km i kupić boxa bergera za max 4 tyś...wiec jaki sens jest robić chip? (jestem laikiem w temacie ale tak na chłopski rozum) tym bardziej ze o boxie z beregra same pozytywne rzeczy słychać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samym softem też zrobimy ~ 300 ps ze zdrowej sztuki.

Z tego co nam wiadomo jako pierwsi w Polsce zbudowaliśmy takie n20 na hybrydzie z ic i dp wagnera. Auto generowalo ~330 PS i ~420 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.