Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam poszukuje kogoś kto ma pojecie jak poradzic sobie z tym problemem a mianowicie:kiedy odpalam samochod silnik pracuje rowno na lekko podwyszszonych obrotach , kiedy chce ruszyc silnik zaczyna sie dlawic az do pogranicza gaśniecia trwa to kilka sekund potem jest powiedzmy ze ok ale i tak nie ma takich osiągów jak ma mieć.Kiedy silnik jest cieply pracuje na dość wysokich obrotach wyszszych niz na ssaniu i tak jest caly czas.Do tego kiedy jade np.na 2 biegu i wciskam gaz do dechy to do 40km/h przyspiesza bardzo powoli nie mam nawet szans z polonezem od 40 przyspiesza jak by mu sie turbo zalaczylo.Bylem u wielu mechanikuw i nikt nie jest w stenie mi pomoc wymiienilem :świece ,przewody wysokiego napięcia ,kopułkę,palec, pompe paliwa i nadal jest jak bylo.Jeden z mechanikuw powiedzial mi ze w weżyku ktory idzie do czujnika cyrkulacji spalin czy jakos tak nie ma powietrza ktore ma byc podawane do tego czujnika.Jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze o rade.Pozdrawiam Edytowane przez stivi232
Opublikowano

Mam prośbę o nieco staranniejsze tytułowanie wątków - zgodne z regulaminem. Tym razem poprawie za Ciebie :wink:

 

Poza tym tytuł wątku nie mówi wiele o problemie... :wink:

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
cześć najprawdopodobnie zaczyna ci umierać pompa paliwa na biegu jałowym chodzi dobrze ale w czasie jazdy samochód zaczyna zwalniać iprzyśpieszać bo pompa ma zamałą wydajność ja miałem to samo tylko u mnie jeszcze wzime nawet nie chciał chodzić na wolnych obrotach musiałem go trzymać na gazie a już o jeżdzie nie wspomne
Opublikowano

Masz M 10

Cudow nie ma ,przyczyna takich objawow moze byc nieszczelnosc dolotu,sonda lambda/jezeli masz/natawnik biegu jalowego ,tudziez :P czujnik polozenia przepustnicy/podobno sprawdzony/wiec odpada.

Prawde mowiac wyglada to na nieszczelny dolot :(

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
sprawdzalem i to o czym pisales jest w 100% ok tkaze nie wiem bylem znowu na komputerze i nie wykryto bledow.gosc wykasowal mnie 180 zl za podlaczenie to mi szcze na opadla :jawdrop: ale ba ma sie samochod trzeba placic,pozdrawiam
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
sprawdzalem i to o czym pisales jest w 100% ok tkaze nie wiem bylem znowu na komputerze i nie wykryto bledow.gosc wykasowal mnie 180 zl za podlaczenie to mi szcze na opadla :jawdrop: ale ba ma sie samochod trzeba placic,pozdrawiam

 

hehehehehe ciekawe , a jakiego kompa masz , bo chyba jetronic powinien byc a to analog więc błędów w nim nie ma,

Opublikowano

Witam

Miałem bardzo podobne objawy w zimie. Musisz sprawdzić jeszcze raz pompę paliwa; nie jest istotne czy jest nowa - ma mieć odpowiednie parametry. Może nie jestem autorytetem w dziedzinie, ale radziłbym przeprowadzić następujacy test: silnik wyłączony, zdejmujesz przewód ZA (koniecznie) regulatorem ciśnienia paliwa [musisz się zorientować dokladnie jak to będzie W TWOIM silniku] wsadzić kogoś zakółko i kazać mu zakeęcić rozrusznikiem i patrzeć jaki strumień leci. Musi nieźle "sikać". Jeśli nie, to pompę musisz pomierzyć: ciśnieniomierzem sam jak masz i umiesz, jak nie to niestety u pana mechanika, tylko wierygodnego znajdź.

Drugą usterką jaka przychodzi mi do głowy, jest czujnik temperatury cieczy chłodzacej. Wpływa on na obroty (bo załącza i odłącza "ssanie") i podaje tym samym na sterownik informację, czy silnik jest już rozgrzany czy nie. Jego uszkodzenie może objawiać się tym, że będzie podawał różne temperatury w czasie jazdy, przez co silnik będzie falował obrotami bardzo znacząco. Ale chyba aż tak na moc jak piszesz nie wpłynie. Kosztuje z tego co pamiętam 20zł (aso BMW 100zł).

Co do przepływomierza to chyba wymaga regulacji (ale z tym tylko do specy od BMW). Mój wyregulowali i jest cacy.

Kolejne co przychodzi mi do głowy to fiksujący sterownik silnika. Koszt 150-200zł.

Chyba, że masz gaźnik, to sorki...ale wtedy nie miałbys przepływomierza chyba.

Aaa, i napisz czy masz LPG. Ja ci nie pomogę bo na szczęście nie mam, ale inni pewnie się wykażą.

Mnie wygląda to na pompę i czujnik temp. jednoczesnie (bo sam tak miałem), ale przyczyny mogą być przecież inne. sprawdź też filtry paliwa (jeśli nie masz gdzieś przy silniku to będziesz miał taki duży metalowy z tyłu, w wielu przypadkach przez wieki nie wymieniany) ze 20-30zł; i powietrza też tyle zł samo albo mniej.

pozdrawiam i życzę szybkiego "wyleczenia" autka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.