Skocz do zawartości

318i AC Shnitzer tuning ...problem! AMORY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Od ok 2 miechów jeżdze 318i z 93' sprowadzoną z niemiec, po tuningu Shnitzera. Jest bardzo obniżona (progi zwalniające na 1, a i tak na co trzecim ocieram) ,trzyma się drogi świetnie - ale równej drogi! niestety przód strasznie kołysze na wybojach (góra dół -dla jasności) byłem w paru Krakowskich serwisach i ogólnie rzecz biorąc, wszystcy stwiedzają że tył jest OK! a jeśli chodzi o przód to w ostatnim zakłądzie (WAMAT) podrzucono mi pomysł podjechania na test amortyzatorów, ponieważ w tych sportowych jest opcja regulacji (?!?) - no własnie czy jest coś takiego ?! ,ponieważ nigdzie o tym nie słyszałem, i jako jedyni stwierdzili że właśnie wcale nie musi być tak że one są do wymiany

W innych serwisach (np. polecana ul Szczecińska) przerabialiśmy opcje

- Wymiany całkowitej wszzystkich 4 na już nie obniżane gazowo-olejowe np. bilstein'a (na allegro 637zł komplet http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94079636 ) - Tylko wtedy zaburzyła by troszke tą piękną linie, ponieważ autko było by logicznie rzecz biorąc wyższe o jakieś 5 cm

 

aha jeśli już wymieniać to które były by lepsze gazowe czy gazowo-olejowe, gość z WAMATU polecał mi gazówki (sam miał takie w swojej beemce)

 

Moje pytanie brzmi; Czy ktoś z Was ma podobne zawieszenie oraz podobny problem ?! Czy zostać, jesli to możliwe, przy obnizonym, czy wymienić wszsytko na nówki normalnej wysokości ?!

(lubie pocisnąć, ale lubie też swoje auto i jeśli lepsze dla jego żywotności będzie dostosowanie się do polski realiów drogowych to to zrobie)

 

pozdrawiam...

Opublikowano

Z tego co się orientuje regulowane amortyzatory robiła firma KONI,

 

Ja mam amory Boge (niebieskie) i są to chyba standardowe,a sprężyny czerwone obniżające i jest super.

 

Więć jak masz sprężyny które "drastycznie" nie obniżają auta to możesz założyć standard o normalnym skoku,

 

Myślę że po wymianie samych przednich (bo tył masz dobry to po co wymieniać,wymienia się parami),auto zacznie się normalnie zachowywać.

Opublikowano
kilka firm produkuje amorki regulowane. Ja mam KONI i reguluje się je pokrętłem które zakłada się na amorek po zdjęciu zaślepki zakrywającej śrubę mocującą go od góry. Możesz sprawdzić czy pod zaślepką z trzpienia wystaje "piórko" które mozna przekręcic.
Opublikowano

hmm... nie ma nic do regulacji ,jest śruba tylko.

 

Sporo osób mi doradza (nie mechaników, a zajawieńców) abym sobie zmienił wszystkie 4 amory razem ze sprężynami na normalne (nie sportowe) gazówki bilstein'a. No i mam kolejną zagwoztke, czym dla mnie będzie się różnić gazowe od gazowo-olejowych oraz czy cały komplet za 640zł na allegro to nie wałek, bo podobno za tanio :doh:

Opublikowano
jezeli ktos ma dobra opinie na allegro to nie walek.bo jak ktos ma mega znizki w hurtowni i nie prowadzi punktu sprzedazy przez co odpadaja mu oplaty za czynsze i inne pierdoly to jest w stanie bez problemu zrobic taka cene.a zwykle sprezyny sobie odpusc.czemu masz niby wkladac zwykle?bo co?
Opublikowano

Ja mam podobny problem do twojego.... mamy chyba dokladnie taki sam uklad montowany przez Schnitzera... tyle ze mam wersje Compact.

Pytajac sie mechanikow stwierdzili to samo co juz zostalo napisane. Mozesz przyoszczedzic samochodu podwyzszajac go minimalnie. Podobno az tak drastycznej roznicy wizualnej to nie sprawia.... podobo;]

Ja sam tez sie zastanawiam na lekkim podniesieniu zawieszenia, nie wiem jak u Ciebie... ale u mnie w miescie.. tragedia... co dziura to bum.... co prog zwalniajacy to bum. No ale coz... cos kosztem czegos :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.