Skocz do zawartości

E34 525 TDSa Techno-Violett


Lamere

Rekomendowane odpowiedzi

Auto kupiłem 31.10.2012 od forumowego kolegi z bmw5er.pl . Zakup spontaniczny, pomimo strasznych opinii o TDSie... Powiem tyle, że było warto i chociaż myślałem o benzynie, bo wcześniej miałem okazję być dumnym posiadaczem e34 520i z m50b20 pod maską, to nie żałuję.

 

 

Rozkodowany VIN:

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAHA010X0BK57652

Kod typu HA01

Typ 525TDS (EUR)

Typoszereg E E34 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M51

Pojemność skokowa 2.50

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TECHNO-VIOLETT METALLIC (299)

Tapicerka STOFF CORD/ANTHRAZIT (A1AT)

Data prod. 1995-06-08

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S274A BMW LM GUSSRAD/FLACHSTERNSTYLI Obr. BMW, st. le. Flachsternstyling

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A SKISACK Worek na narty

S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Schowek w konsoli środkowej

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.

S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS

S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Dodatkowy zakres edycji

P740A EDITION ZD Edition ZD

S773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA Sterowanie pozorne Awaria-SA

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

W międzyczasie dołożone zostało/uległo zmianie:

 

- springi 60/40,

- wycięty kat ( zastąpiony tłumikiem przelotowym ),

- założony sportowy tłumik RM Motors RM6,

- blenda na tył M5,

- sportsitze,

- biksenon od w210,

- chip od Bagora,

- MBC plus wskaźnik doładowania ciśnienia turbiny,

- rozpórka od Nakrętki,

- zaciski od 540i,

 

Plany na najbliższe miesiące:

 

- black hella na przód,

- shadowline,

- przyciemnić wszystkie szybki,

 

Trochę historii:

 

http://e-fotek.pl/images/66667249014935961679.jpg

http://e-fotek.pl/images/68649420873749497468.jpg

http://e-fotek.pl/images/26280548101596807576.jpg

http://e-fotek.pl/images/32454629075934130179.jpg

http://e-fotek.pl/images/56181817604299206144.jpg

http://e-fotek.pl/images/50288664921494618940.jpg

http://e-fotek.pl/images/01845534279667367132.jpg

http://e-fotek.pl/images/66140088462853136362.jpg

http://e-fotek.pl/images/22207564399688945246.jpg

http://e-fotek.pl/images/40070182202672964570.jpg

http://e-fotek.pl/images/16309022280328162483.jpg

http://e-fotek.pl/images/00480203280183284000.jpg

http://e-fotek.pl/images/35425986617905662362.jpg

http://e-fotek.pl/images/99294712543860252778.jpg

http://e-fotek.pl/images/48149771255335078665.jpg

http://e-fotek.pl/images/99131856939678145578.jpg

http://e-fotek.pl/images/36106315226331162124.jpg

http://e-fotek.pl/images/92184348164494841565.jpg

http://e-fotek.pl/images/50592196306171746781.jpg

http://e-fotek.pl/images/84097581546177745204.jpg

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pierwszy przegląd olejowy zrobiony wraz z filtrami, zakupione x6 świec Febi ( 22 zł/szt ) wraz z x6 uszczelkami pod kolektor

 

http://e-fotek.pl/images/12692140491024779725.jpg

 

Dzień po zakupie spotkała mnie niespodzianka :(

 

Autko po raz pierwszy sprawiło mi psikusa. Odpaliło od strzała, wszystko było jak należy, aż nagle w momencie, gdy chciałem auto zgasić i przekręciłem kluczyk w pozycję 0 ... Nic. Zero reakcji. Auto chodziło dalej. Kluczyk w stacyjce jakby zaczął kręcić się bez większych oporów. Za którymś razem udało się auto zgasić, ale wtedy kluczyk pozostał w pozycji zapłon nr I, i nie mogłem go wyciągnąć. Pomocowałem się trochę i kluczyk jakoś wyjąłem ale stacyjka niestety została w pozycji zapłonu I, czyli świecił się OBC i licznik, i na dodatek załączyła się blokada Żeby nie trwać w tym stanie zawieszenia odłączyłem aku i nakarmiłem stacyjkę WD40 łudząc się, że to pomoże ... Udało mi się znaleźć osobę godną i ogarniętą w temacie, i po chwili mocowania się z kierownicą i stacyjką... Najpierw udało się wyłączyć pozycję I stacyjki, wyciągnąć kluczyk, potem kolega zdjął obudowę stacyjki - kierownicy i zdjął dwie śruby, które chronią na wypadek kradzieży Blokada puściła, potem jakoś odpalił bez kluczyka i dało radę zawieść auto na dalsze rozbebeszanie. Na szczęście kolega fachman, też człowiek z pasją, miał skasowane przez samego siebie e34 na dworze i po bliższych oględzinach okazało się, że martwa e34 da nowe życie mojej niuni.

 

 

Potem przyszła kolej wymiany radia. Miałem Business'a na cd, który pięknie wyglądał, ale nie był taki jaki chciałbym, żeby był... Zatem wleciał Clarion CZ209er, który kiedyś cieszył oko i ucho w poprzedniej e34 m50b20.

 

 

http://e-fotek.pl/images/27218820338823720396.jpg

http://e-fotek.pl/images/96737010713279031885.jpg

 

Trochę zimowej scenerii :)

 

http://img593.imageshack.us/img593/1957/zdjcie0090j.jpg

 

i zakup alusków, Rondel 17", szer 8,5", et13

 

http://img51.imageshack.us/img51/2043/dscn7427c.jpg

http://img19.imageshack.us/img19/6167/dscn7425f.jpg

http://img846.imageshack.us/img846/3739/dscn7424.jpg

http://img687.imageshack.us/img687/994/dscn7416.jpg

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potem przyszła kolej na usprawnienie silnika... Z pomocą przyszedł - BAGOR.

 

 

Jego dziecko:

 

http://s1.zmniejszacz.pl/109/zdjecie-0108__377641.jpg

 

Przyszedł czas na założenie chipa, klucze potrzebne do wykonania zadania: klucz nasadowy 10, torx 10, torx 7. Bez torx'ów ani rusz, robota niewykonalna :mur: na szczęście znajomy miał to ustrojstwo!

 

1. Odłączenie aku i zdjęcie obudowy kompa.

 

http://img843.imageshack.us/img843/6861/71789758.jpg

 

2. Zlokalizowanie sterownika i jego wypięcie.

 

http://img689.imageshack.us/img689/9434/56736834.jpg

 

http://img827.imageshack.us/img827/9665/23686689.jpg

 

http://img834.imageshack.us/img834/7169/57237129.jpg

 

3.Sterownik.

 

http://img11.imageshack.us/img11/1605/91516907.jpg

 

4. 4x torx 10 od spodu do odkręcenia.

 

http://img69.imageshack.us/img69/3199/79265174.jpg

 

5. 4x torx 7 od góry sterownika do odkręcenia.

 

http://img826.imageshack.us/img826/6683/19814286.jpg

 

6. Odgięcie haczyków trzymających sterownik w jednej części ( są dookoła sterownika )

 

http://img39.imageshack.us/img39/1237/60838944.jpg

 

7. 3 białe grzybki do ściągnięcia przed przystąpieniem do dalszych prac ( wystarczy je lekko pokręcać i wyjdą bez problemów )

 

http://img138.imageshack.us/img138/517/29919306.jpg

 

8. Płytka sterownika od góry.

 

http://img838.imageshack.us/img838/1402/56336253.jpg

 

9. Kolejne 2 torxy trzymające płytkę

 

http://img846.imageshack.us/img846/8018/31347339.jpg

 

10. Wyciągnięta płytka rozkłada się jak książka i oczom ukazują się ów chipy ( w moim przypadku wystarczyło podmienić jeden )

 

http://img197.imageshack.us/img197/6772/23219136.jpg

 

11. Zdejmujemy plastikowe osłonki.

 

http://img713.imageshack.us/img713/4048/82304615.jpg

 

12. bardzo delikatnie podważamy chip i podmieniamy go na ten "właściwy".

 

http://img812.imageshack.us/img812/1171/12906995.jpg

 

http://img823.imageshack.us/img823/488/13466457.jpg

 

 

Koniec.

 

 

Wkładamy sterownik na miejsce, podpinamy aku. Odpalamy silnik i czekamy aż silnik złapie roboczą temp. Potem ogień i cieszymy się jazdą.

 

 

Pomiary przed:

 

 

0-100 km/h - 11,5s

60-100 km/h - 7s

80-120 km/h - 9,5 s

 

 

po:

 

 

0-100 km/h - 10 s

60-100 km/h - 5,5 s

80-120 km/h - 7,5 s

 

 

Ale nie liczby są najważniejsze tylko wrażenia z jazdy, a te są bezcenne. Autko na jedynce wcześniej przy wduszeniu pedału do podłogi ruszało po prostu dynamicznie, teraz mieli kołami i czuć wyraźny nadmiar mocy, nie ma chwili namysłu przy gwałtownym dodaniu gazu w okolicach 60 km/h jak to było poprzednio tylko idzie do przodu aż miło. Silnik wkręca się na obroty szybciej i z mniejszym wysiłkiem. Powiem tak, moc w każdym zakresie! Jak na tds'a to jest konkret! :twisted:

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakimś czasie zachorowałem na czarną blendą od M5...

http://imageshack.us/a/img826/9373/qy5v.jpg

 

 

Kolejnym krokiem upiększania tyłu mojego auta --> tłumik z podwójną końcówką... Przy okazji wpadłem na pomysł, żeby dodatkowo pomóc silnikowi i turbinie wyrzucać spaliny do tyłu, wkładając w miejsce katalizatora - tłumik przelotowy :twisted:

 

 

Składowe zestawu:

 

tłumik końcowy RM Motors RM6:

http://imageshack.us/a/img198/6923/dscn7900.JPG

http://imageshack.us/a/img834/4290/dscn7901x.jpg

 

tłumik przelotowy ( imitujący wycięty katalizator ):

http://imageshack.us/a/img195/6710/dscn7902w.jpg

http://imageshack.us/a/img689/2594/dscn7904t.jpg

 

Mi się podoba :D

 

http://imageshack.us/a/img844/3500/dscn7908t.jpg

http://imageshack.us/a/img23/1379/dscn7910u.jpg

http://imageshack.us/a/img7/8315/dscn7911r.jpg

http://imageshack.us/a/img526/4743/dscn7912.jpg

 

 

http://imageshack.us/a/img404/475/dscn2116e.jpg

http://imageshack.us/a/img811/510/dscn2117l.jpg

http://imageshack.us/a/img405/7528/dscn2118i.jpg

http://imageshack.us/a/img803/6349/dscn2138b.jpg

http://imageshack.us/a/img201/6964/dscn2137z.jpg

http://imageshack.us/a/img543/3168/dscn2136k.jpg

http://imageshack.us/a/img801/9392/dscn2135d.jpg

http://imageshack.us/a/img801/9392/dscn2135d.jpg

http://imageshack.us/a/img12/6781/dscn2134o.jpg

http://imageshack.us/a/img203/9093/dscn2133n.jpg

http://imageshack.us/a/img201/4104/dscn2132p.jpg

http://imageshack.us/a/img826/7874/dscn2131v.jpg

http://imageshack.us/a/img15/4311/dscn2130z.jpg

http://imageshack.us/a/img541/4982/dscn2129x.jpg

http://imageshack.us/a/img507/8936/dscn2128i.jpg

http://imageshack.us/a/img254/1041/dscn2127z.jpg

http://imageshack.us/a/img17/7475/dscn2126id.jpg

http://imageshack.us/a/img849/9305/dscn2125g.jpg

http://imageshack.us/a/img28/4945/dscn2124fi.jpg

http://imageshack.us/a/img853/272/dscn2123s.jpg

http://imageshack.us/a/img844/1778/dscn2122q.jpg

http://imageshack.us/a/img94/9346/dscn2121p.jpg

http://imageshack.us/a/img254/7562/dscn2120ff.jpg

http://imageshack.us/a/img694/5049/dscn2119m.jpg

http://imageshack.us/a/img405/7528/dscn2118i.jpg

http://imageshack.us/a/img811/510/dscn2117l.jpg

http://imageshack.us/a/img404/475/dscn2116e.jpg

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się kupić upragnione springi -60/40 mm. Kupione okazyjnie.

 

http://imageshack.us/a/img546/4911/88524166.jpg

http://imageshack.us/a/img20/867/58416685.jpg

 

 

W międzyczasie mały remont przedniego zawieszenia:

 

http://imageshack.us/a/img692/2827/dscn7974o.jpg

http://imageshack.us/a/img29/1676/dscn7975h.jpg

 

jak się okazało nie były to ostatnie elementy :cry:

 

Do wymiany:

 

- łożyska amortyzatora z przodu L i P,

- kolejny drążek, tym razem lewy,

- na wahaczach dolnych pojawiają się luzy na sworzniach

- tylne łączniki stabilizatorów

- przewody hamulcowe

 

Na osłodę wygląd auta na nowych springach :oops:

Na szybko, na brudno :o

-60/-40

 

http://imageshack.us/a/img542/2228/zdjcie0167t.jpg

http://img407.imageshack.us/img407/232/zdjcie0168e.jpg

http://imageshack.us/a/img62/4265/zdjcie0169m.jpg

 

Zakupione:

 

- wahacze dolne MG ( 110 zł /szt. ) - 99 % userów mnie zje za to, ale lepsze nowe zamienniki niż zużyte, oryginalne poza tym słyszałem wiele opinii o Lemforderze, Meyle czy Febi, które nie zachwycały, zatem kupiłem aluminiowy zamiennik i sam sprawdzę jak to jest. Najwyżej, gdy się nie sprawdzi, wymienię znowu na coś lepszego ),

 

- łożyska amortyzatorów ( 80 zł/szt. - Meyle ),

- drążek kierowniczy lewy ( MG 50 zł/szt. - od jakiegoś czasu z prawej strony siedzi ten sam shit i ma się dobrze ;-)

- łączniki stabilizatorów tył ( 35 zł/szt. Meyle )

- przewody hamulcowe ( nie pamiętam ile )

 

 

http://imageshack.us/a/img197/9403/rb33.jpg

http://imageshack.us/a/img41/4113/uxmz.jpg

 

Mechanicznie lala zatem! W końcu!

 

Stare robi miejsce dla nowego :D

 

http://imageshack.us/a/img854/9923/2w51.jpg

http://imageshack.us/a/img13/9091/jldj.jpg

http://imageshack.us/a/img825/2674/ju4j.jpg

 

 

Sesja w plenerze:

 

http://imageshack.us/a/img9/9546/g6yc.jpg

http://imageshack.us/a/img69/1142/s0cn.jpg

http://imageshack.us/a/img209/7233/fppq.jpg

http://imageshack.us/a/img203/7733/hwuq.jpg

http://imageshack.us/a/img46/4130/thbq.jpg

http://imageshack.us/a/img109/2568/kke.jpg

http://imageshack.us/a/img818/3800/m4ec.jpg

http://imageshack.us/a/img708/1518/31ed.jpg

http://imageshack.us/a/img826/9373/qy5v.jpg

http://imageshack.us/a/img96/4839/9t7k.jpg

http://imageshack.us/a/img844/8428/qz79.jpg

http://imageshack.us/a/img547/6900/44qq.jpg

 

 

 

M51D25 w całej okazałości, brudny, bo nie bardzo jest czym się chwalić, także i umyć się nie chce:

 

http://imageshack.us/a/img43/4545/5v9n.jpg

 

Wnętrze:

 

Chociaż brak w nim skór, elektryki z tyłu, to i tak mi się podoba. Uważam, że zadbane welury też mogą robić dobrą robotę :hyhy:

 

http://imageshack.us/a/img706/2271/mqlt.jpg

http://imageshack.us/a/img545/6889/4r6t.jpg

http://imageshack.us/a/img89/3828/u2qv.jpg

http://imageshack.us/a/img690/378/ugcg.jpg

http://imageshack.us/a/img17/3118/qw85.jpg

http://imageshack.us/a/img259/558/66e1.jpg

http://imageshack.us/a/img600/4862/jg.jpg

http://imageshack.us/a/img809/9821/m1mq.jpg

http://imageshack.us/a/img43/4476/8dqj.jpg

http://imageshack.us/a/img690/9908/9hgr.jpg

http://imageshack.us/a/img62/2571/1uzf.jpg

http://imageshack.us/a/img834/5593/succ.jpg

http://imageshack.us/a/img600/5892/g6tr.jpg

http://imageshack.us/a/img5/513/7wr.jpg

http://imageshack.us/a/img38/3733/vkf.JPG

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszyczek

 

 

http://imageshack.us/a/img716/9633/gfmb.jpg

 

 

dodatki:

 

- siłowniki maski i klapy tylnej

- pasek klimy

- MBC

- wskaźnik ciśnienia doładowania vdo dayton

 

 

http://imageshack.us/a/img571/9894/lksp.jpg

 

 

made by Mr. Nakrętka ;-)

 

http://imageshack.us/a/img41/7963/lzi3.jpg

 

 

no i mocniejszy chip od Bagora ;-)

 

http://imageshack.us/a/img812/3607/wxng.jpg

 

żeby było trochę szybciej... i jest! :drunk:

 

http://imageshack.us/a/img7/2156/qaa3.jpg

http://imageshack.us/a/img12/6003/vkh9.jpg

 

a tak wygląda wskaźnik ciśnienia doładowania:

 

http://imageshack.us/a/img690/9199/r9ra.jpg

http://imageshack.us/a/img801/4108/2i80.jpg

http://imageshack.us/a/img546/1957/0kv1.jpg

 

Tak to przyspiesza:

 

 

kupione :D

 

8,5x17, 10x17

 

http://imageshack.us/a/img10/2453/ngdh.jpg

http://imageshack.us/a/img534/6814/chyf.jpg

http://imageshack.us/a/img20/7818/akjw.jpg

http://imageshack.us/a/img28/6775/o74y.jpg

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie pojawiłeś się z Twoim pięknym 525tdsA na tym forum :) Będę bacznie obserwował galerię.

 

P.S. Zastanawiam się nad zawirusowaniem swojego touringa... Napisz, jak po chipie zachowuje się auto? Jak skrzynia...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladna sztuka w pieknym kolorze. Tablice DKL widze z moich rejonow (chociaz obecnie mam jeszcze nieprzerejestrowane DLE). Jak mozna wiedziec dokladniej gdzie mieszkasz?

 

zameldowanie Bystrzyca Kłodzka, ale mieszkam w Wyrzysku ( Wielkopolska )

 

No nareszcie pojawiłeś się z Twoim pięknym 525tdsA na tym forum :) Będę bacznie obserwował galerię.

 

P.S. Zastanawiam się nad zawirusowaniem swojego touringa... Napisz, jak po chipie zachowuje się auto? Jak skrzynia...

 

Pozdrawiam

 

Chip to super sprawa, auto nie do poznania! Turbodziura mniejsza, spalanie mniejsze, lepsza elastyczność = bezstresowe wyprzedzanie :D Skrzynia pracuje tak samo jak na początku. Nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów, także polecam. Oczywiście nie mówimy o jakimś badziewiu z allegro, a o chipie, który siedzi pod maską pewnie połowy zawirusowanych TDSów w Polsce :D Zrobiłem na tym setupie jakieś 15 tyś km w 1,5 roku. Jeżdżę mało, najzwyczajniej w świecie dbam o sprawy eksploatacyjne i nie martwię się o stan silnika i innych podzespołów napędowych :cool2:

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tutaj masz pieknie napisane opinie na temat chipa od Bagora:

http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1316 milego czytania :)

 

Ja rowniez mam virusa od Bagora. Kupowalem w grudniu i dostalem dwa epromy. Na slabszym virusie auto niewiele sie poprawilo (pewnie dlatego, ze przed chipem juz szedl lepiej niz normalny tds co mozna wnioskowac, ze ktos juz cos dlubal). Natomiast na mocniejszym jest juz o wiele lepiej. Auta znacznie poprwilo sie w zakresie 2-3tys obrotow lecz gora tez jest calkiem przyzwoita. Ogolnie wkreca sie bardzo ladnie jak na tds'a. Jednak jak wczesniej nie puszczal wogole dyma tak teraz na virusie troche przykapca (napewno nie bardziej niz vieswagenowskie tdi), ale jak to mowia cos za cos. A i na mokrym asfalcie przy redukcji np na 3 i podjecie wyprzedzania na malym zakrecie itp to lubi du...e zabrac wiec trzeba uwazac. U mnie siedzi nastawnik pompy, wiec mam nadzieje, ze gdy to naprawie bedzie jeszcze lepiej.

 

A to szkoda, ze nie mieszkasz juz w Bystrzycy bo ja mieszkam kolo Nowej Rudy(trasa z Kłodzka na Walbrzych), ale mam rodzine za Bystrzyca i czesto tam bywam gdy jestem w Polsce (mieszkam w Niemczech) i bym sie spotkal chetnie z posiadaczem e34 gdyz w tamtych okolicach praktycznie spotkac e34 na drodze to jak trafic 6 w lotka. Bede sledzil temat i zawsze mozna sie wymienic informacjami/doswiadczeniami bo tez juz pare tysiecy wlozylem w mechanike. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do Kotliny Kłodzkiej zjeżdżam bardzo rzadko, ale kto wie :8) Co do kopcenia, to bez wirusa nie kopcił wcale, z wirusem słabszym już podkapcał, a teraz na mocniejszym i z MBC kopci całkiem mocno przy gazie w podłodze :norty: Aczkolwiek, gdy z umiarem obchodzę się z pedałem gazu, to z rury nie wydobywa się dymek.

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do Kotliny Kłodzkiej zjeżdżam bardzo rzadko, ale kto wie :8) Co do kopcenia, to bez wirusa nie kopcił wcale, z wirusem słabszym już podkapcał, a teraz na mocniejszym i z MBC kopci całkiem mocno przy gazie w podłodze :norty: Aczkolwiek, gdy z umiarem obchodzę się z pedałem gazu, to z rury nie wydobywa się dymek.

 

To samo u mnie wiec tak musi byc. Postaram sie nagrac przyspieszenie i wieksze predkosci to wrzuce tu jesli pozwolisz. Bedzie jakies porownanie automata z manualem po chipie. Tylko jeszcze nie wiem jak to nagrac zeby mialo rece i nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do Kotliny Kłodzkiej zjeżdżam bardzo rzadko, ale kto wie :8) Co do kopcenia, to bez wirusa nie kopcił wcale, z wirusem słabszym już podkapcał, a teraz na mocniejszym i z MBC kopci całkiem mocno przy gazie w podłodze :norty: Aczkolwiek, gdy z umiarem obchodzę się z pedałem gazu, to z rury nie wydobywa się dymek.

 

To samo u mnie wiec tak musi byc. Postaram sie nagrac przyspieszenie i wieksze predkosci to wrzuce tu jesli pozwolisz. Bedzie jakies porownanie automata z manualem po chipie. Tylko jeszcze nie wiem jak to nagrac zeby mialo rece i nogi.

 

 

Nagranie marnego przyspieszenia mojego tds'a. Kola zimy 205/65/15.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lamere, wymień koniecznie żarówkę podświetlenia w wyświetlaczu automatu (1,2 W). :norty:

 

Pozdrawiam

 

Faktycznie :cool2: Nie mogę się jednak coś za to zabrać, przeraża mnie wizja mocowania się z licznikiem, ponieważ jak to zwykło bywać w e34 moja przekładnia ma już luz, który skasowany został za pomocą magicznej śrubki... Minus tego taki, że nie mam teraz regulacji kierownicy, która znacznie ułatwiłaby mi pracę przy wyciągania licznika.

 

To samo u mnie wiec tak musi byc. Postaram sie nagrac przyspieszenie i wieksze predkosci to wrzuce tu jesli pozwolisz. Bedzie jakies porownanie automata z manualem po chipie. Tylko jeszcze nie wiem jak to nagrac zeby mialo rece i nogi.

 

Za pierwszym razem nieźle zmielił asfalt... Powiem Ci, że manual powinien iść lepiej i zapewne idzie, ale chętnie zmierzyłbym się na żywo :norty:

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pierwszym razem nieźle zmielił asfalt... Powiem Ci, że manual powinien iść lepiej i zapewne idzie, ale chętnie zmierzyłbym się na żywo :norty:

 

Wiadomo, na zywo bedzie widac wszystko jak na widelcu. PLus dla automata, ze nie ma duzego problemu z trakcja na starcie. U mnie jeszcze jest zle ustawiony kat wtrysku lub uszkodzony nastawnik na pompie (kuleje spadajac z obrotow ponizej 2 tys i do 2 tys szarpie. Na zimnym odpala idealnie, a na cieplym juz ciezej ma ale tak mam od czerwca jak kupilem i byly wazniejsze wydatki)

1:32 na filmie ktos ciagnie e39 do boleslawca(laweta tablice DBL).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Akutalizacja ;-)

 

Borbety założone. Nie jest źle, ale też nie jest jakoś rewelacyjnie. Podoba mi się rant, szerokość i nic poza tym... Muszę wykombinować jakieś dekielki na piastę. Porcja zdjęć, marny ze mnie fotograf.

 

http://s4.postimg.org/6xc2107tp/DSCF5183.jpg

http://s4.postimg.org/6ylzuf9nh/DSCF5184.jpg

http://s4.postimg.org/5rcnfy8wt/DSCF5186.jpg

http://s4.postimg.org/6r2ybno2l/DSCF5187.jpg

http://s4.postimg.org/a1rbbjdzx/DSCF5189.jpg

http://s30.postimg.org/6ihmud0yp/DSCF5192.jpg

http://s4.postimg.org/tnfs7qgf1/DSCF5194.jpg

http://s30.postimg.org/4f77mp15t/DSCF5193.jpg

http://s4.postimg.org/f6sit5qxp/DSCF5195.jpg

http://s4.postimg.org/u5fj1bvdp/DSCF5196.jpg

http://s4.postimg.org/geb1z46fx/DSCF5197.jpg

http://s4.postimg.org/kyx8e1q59/DSCF5198.jpg

http://s4.postimg.org/arep1n3x9/DSCF5199.jpg

http://s4.postimg.org/guw9lju71/DSCF5200.jpg

http://s4.postimg.org/5twj2sckd/DSCF5188.jpg

http://s4.postimg.org/p1o9d4k9p/DSCF5201.jpg

http://s4.postimg.org/tc2x8ppct/DSCF5202.jpg

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wciąż o nich myślę, znajdują się na mojej liscie marzeń :D, razem z Alpinami 18" i z S21. Borbet jest na próbę i jest na sprzedaż --> http://allegro.pl/borbet-a-5x120-17-x-8-5j-10j-et12-et20-bmw-i4000639996.html

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wciąż o nich myślę, znajdują się na mojej liscie marzeń :D, razem z Alpinami 18" i z S21. Borbet jest na próbę i jest na sprzedaż --> http://allegro.pl/borbet-a-5x120-17-x-8-5j-10j-et12-et20-bmw-i4000639996.html

 

Wszystkie wymienione przez Ciebie felgi idealnie leżą na e34 :) Chociaż moim faworytem są ALPINA (ech, gdyby były tańsze...) :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krótkim epizodzie z Borbet A, zakupiłem Styling 32 w rozmiarze 18"

 

http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/39/99/38/50/3999385065

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.