Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam pytanie odnośnie jaki żarnik muszę kupić do swojej bumy bo się przepalił jeden. Normalnie bym wyją przepalony i już bym wiedział ale wiązało by się to z koniecznością wymontowywania lampy wiec wole to robić raz przy montażu :) D2S czy inny? polecacie jakieś? może sprawdzony sprzedawca z allegro?
Opublikowano
D1S, posiadam 2x żarniki o barwie 5000K firmy Osram Night Vision za które płaciłem 220zł za sztuke, sprzedaje komplet 2 sztuki za 300zł. Używane miesiąc czasu :) 100% oryginał.
Opublikowano
powiem Ci ze moje stare świeciły juz na fioletowo - nic nie było widac w nocy, kupiłem o brawie 5000K świecą fajnie ale ja nie lubie zbyt mocnego niebieskiego światła, nie jestem przyzwyczajony do xenonów tylko do zwykłej zarówki, białej barwy wiec chce zakupić zarniki o barwe 4100K - 4300K, juz nawet mam upatrzone..
Opublikowano
powiem Ci ze moje stare świeciły juz na fioletowo - nic nie było widac w nocy, kupiłem o brawie 5000K świecą fajnie ale ja nie lubie zbyt mocnego niebieskiego światła, nie jestem przyzwyczajony do xenonów tylko do zwykłej zarówki, białej barwy wiec chce zakupić zarniki o barwe 4100K - 4300K, juz nawet mam upatrzone..

 

moim zdaniem xenony o barwie 4100K - 4300K swieca nienaturalnie, te bardziej niebieskie 6000K sa ok

Opublikowano

Tu masz porównanie jak świecą żarówki 4300 a 5000K:

http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?49309-Osram-CBI-vs-SVS-Output-Comparison-Pics

 

Sam mam teraz Philipsy CM i jak jest sucho jest świetnie, deszcz i mgła trochę gorzej. Ogólnie 4300K przypominają kolorem dobre klasyczne żarówki, 4800 i wyżej to już biało niebieskie światło. Jednakże największą wydajność ( produkowaną ilość światła) posiadają palniki o temperaturze barwowej 4100-4300K.

Opublikowano

No właśnie kolego, dokładnie tak jak piszesz, ze na suche dni jest spoko, ale kiedy przychodzi deszcz kolor odbija się od nawierzchni i widać tylko albo trawe albo snieg na poboczu.. Wydaje mi sie ze 4300K świecą lepiej w deszczowe dni..

 

Nawet na porównaniu według mnie te "żółciejsze" wypadły lepiej w teście..

Opublikowano
Trochę się pospieszylem bo już kupiłem, dziś motuje. 4300k zawsze będzie lepiej rozswietlac drogę w każdych warunkach niż 6000k i więcej. Im wyższa barwa ty mniej lumenów czyli słabsze światło. Albo coś praktycznego albo wygląd :)
Opublikowano
I po montażu. Miałem dwa rożne palniki w lampach. Philipsa xenstart który się przepalił i osram osram xenarc. Kupiłem tu http://allegro.pl/zarnik-hid-xenon-d1s-35w-palnik-ksenon-zarowka-i3807062875.html . Oryginalnych albo pseldo oryginalnych nie ma sensu kupować, moim zdaniem. Przekonałem się już na e39 gdzie kupiłem 7 lat temu philipsy po 250zł szt. i świeciły na żółto co mnie nie zadowalało i kupiłem szybko własnie te i starczyły mi na 2 do 3 lat gdzie jeden z żarników z drugiego kompletu dopiero teraz się przepalił :) Najpierw jedna zmieniłem i powiem ze daje jaśniejsze światło niż osram xenarc.
Opublikowano

To że świeciły na zółto to dlatego zależało jaką barwe wybrałeś... Typowy polak.. Stać Cie bmw a nie stać Cie na żarówki do lamp? Trzeba było kupić zwykłe H7 dać do elektryka zeby wyciągnął Ci przetwornice to byś mial jeszcze taniej i byś zarobił bo byś sprzedał przetwornice..

 

A potem problemy że lustra z lamp schodzą, ludzie chcą polerować, regenerować lampy, że przetwornice siadają i kończąc na opiniach ze w BMW wszystko sie w sumie psuje, to kupujcie tak jak fabryka wydała a nie golicie te auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.