Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tez raczej przymierzam sie do M62, przedewszystkim dlatego ze to nowsza konstrukcja, roznice w osiagach rekompensuje roznica w spalaniu, po za tym sa tansze, a jesli bym sie rozgladal za 740 to raczej 4.4, a tu juz bedzie roznica w spalaniu i cenie, i to bedzie troche wieksza kwota.

 

A jesli chodzi o 735i 96-98, to przygladam sie tak juz z 2 miesiace, jedna bylem w WFK i realne ceny ksztaltuja sie w przedziale 35 - 45 tysiecy, zalerzy od stanu, czy juz z gazem i od wyposazenia.

Pozdrawiam

Opublikowano

Hahaha, chyba nie gazowałeś z mojego polecenia :dance:

chyba chodziło o wybór zakładu.....jak widzę spalanie takie jak umnie czyli normalne.

a w ogóle czy brak problemów :roll:

czasami się mylę
Opublikowano
pozatym 3.5 to silnik M62 nowszej konstrukcji a 4 literki to M60 także ten sposób myślenia ze to V8 i to V8 to lepiej wiziąść te 4 jest troche skrzywiony. Podobno silniki M60 maja problemy na biegu jałowym i coś nierówno pracują w silnikach M62 dopracowano to, także ja bym polecał 3.5 l M62 ze steptronikiem. W M60 4l pewnie jescze bedzie starszy automat.

 

Wracajac do tego co powiedziales "starszy automat"

Czy problemy byly/sa z nim czy z tym nowszym modelem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.