Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam mały dylemacik. W aucie mam już dosyć wiekowy (10 letni :mrgreen: ) akumulator, oryginał BMW. Poza wiekiem dobijają go jeszcze dwie sprawy - krótkie odcinki, dojeżdżam do pracy ok. 3-4km oraz DRL które mam zaprogramowane, czyli przy każdym odpalaniu od razu po włączeniu zapłonu świecą już światła - da się to jakoś obejść poza wyłączeniem DRL? Dzisiaj po zabawie na parkingu z wymianą czujników cofania musiałem ratować się kablami, poprzednio ładowałem go trochę ponad miesiąc temu, tyle że cały czas robię te krótkie odcinki. Teoretycznie wg wskaźnika akumulator nie jest padnięty - "kontrolka" w nim jest czarna, a nie żółta, oczywiście po naładowaniu robi się zielona. Wymieniać go już czy jest szansa że jeszcze podziała? Zastanawiam się nad zakupem Forse, dobry wybór?
Opublikowano

jeśli masz możliwosć sprawdz poziom wody w aku i doładowuj

jeśli to ori bmw to nie da rady tego zrobić

a co do forse to bdb aku jeżdżą w kurierskich busach i dają rade

Opublikowano
Zważ, że jeszcze mrozy mają być, więc jak nie wymienisz to możesz mieć przykrą niespodziankę, więc nawet jakbyś miał jakiś tańszy polski, ale nowy, kupić, to już powinno być inaczej trochę.
Opublikowano
Ciut odbiegając od tematu, ja wymieniłem aku na firmy Viper by Varta. Latam na nim już drugi sezon i zero problemów. Polecam bo technologia Varty a tańszy o 30%
Opublikowano
Mam mały dylemacik. W aucie mam już dosyć wiekowy (10 letni :mrgreen: ) akumulator, oryginał BMW. Poza wiekiem dobijają go jeszcze dwie sprawy - krótkie odcinki, dojeżdżam do pracy ok. 3-4km oraz DRL które mam zaprogramowane, czyli przy każdym odpalaniu od razu po włączeniu zapłonu świecą już światła - da się to jakoś obejść poza wyłączeniem DRL? Dzisiaj po zabawie na parkingu z wymianą czujników cofania musiałem ratować się kablami, poprzednio ładowałem go trochę ponad miesiąc temu, tyle że cały czas robię te krótkie odcinki. Teoretycznie wg wskaźnika akumulator nie jest padnięty - "kontrolka" w nim jest czarna, a nie żółta, oczywiście po naładowaniu robi się zielona. Wymieniać go już czy jest szansa że jeszcze podziała? Zastanawiam się nad zakupem Forse, dobry wybór?

 

Też miałem problemy z akumulatorem. Podjechałem do firmy, która handluje tylko akumulatorami. Za darmo sprawdzili spadek napięcia pod obciążeniem i okazało się, że jest do wymiany. Jeśli nie chce ci się jeździć to możesz sprawdzić napięcia przy odpalaniu.

 

Tym oczkiem po tylu latach to nie ma się co sugerować. U mnie w ori aku też było zielone a trzeba było kupić nowy.

 

Tak na marginesie, to byłoby dobrze dla auta, gdybyś je przegonił od czasu do czasu na dłuższej trasie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.