Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

 

W mojej e39 coś zaczęło mi trząść kierownicą. Powyżej około 130 pojawiają się mrówki na kierownicy, hamowanie z tej prędkości objawia się ostrym lataniem kierownicy na lewo i prawo (jedynie przy lekkim hamowaniu, jak depne hamulec jest zdecydowanie lepiej).

Tarcze hamulcowe mają przelatane może 10tyśkm, ale pewnie mniej.

Opony w porządku prawie nowe.

Koła proste i wyważone.

 

Udałem się do znajomego mechanika, który znalazł luzy w okolicy części nr 5 na obrazku. Konkretnie podobno luz jest na elemncie nr 6 czyli "Łożysko gumowe".

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/c/53.png

 

 

Czy dobrze rozumiem, że elementy o których piszę znajdują się po prawej stronie samochodu? Patrząc z perspektywy kierowcy.

Czy rzeczywiście to łożysko gumowe może być odpowiedzialne za luzy czy może trzeba wymienić całe to ramię z nr 5 ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście że może, w e34 jest podobny układ kierowniczy też z przekładnią ślimakową, i jak mi padła ta tulejka to auto telepało kierownicą jak dzikie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.