Skocz do zawartości

Kilka problemów z E36 316i coupe


szefu89

Rekomendowane odpowiedzi

viewtopic.php?f=68&t=120678

Proszę się zapoznać i zastosować.

 

 

Witam

mam kilka problemów z E36 316i 102KM coupe

 

1. problem z hamulcami tylnymi mam hamulce bębnowe po zakupie auta ręczny nie działał przyczyną były szczęki, zostały wymienione na nowe ręczny działa ale nie do końca tak jak bym chciał jak zaciągam ręczny podczas jazdy to samochód dalej jedzie za jakiś czas oczywiście zmnienie na tarcze ale chce żeby ręczny był sprawny.

 

2. problem to wyciek oleju z obudowy filtra oleju między blokiem a obudową filtra w książce zauważyłem, że jest przykręcona na 6 śrub jest uszczelka którą chyba mogę zastąpić sylikonem i jeszcze zauważyłem na zdjęciu oring ale na zdjęciu nie mogę zdiagnozować od czego on jest bo za pewne muszę go przy okazji wymienić

 

3. problem to wspomaganie wymieniłem płyn bo był szary nie mam pojęcia przez ile nie był wymieniany, ale po wymianie powinno być wszystko w porządku ale nie jest wspomaganie nie działa prawidłowo i jak byłem u mechanika to powiedział żebym wymienił pompę wspomagania bo się po jakimś czasie psują czy wymiana pomoże ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć co do problemu nr 1: z bębnami to jest tak że niekoniecznie same szczęki spowodują u ciebie poprawne działanie ręcznego, po wymianie szczęk powinieneś parę razy nacisnąć hamulec zasadniczy by szczęki przystosowały się do bębnów, ale także by ręczny działał dobrze powinieneś podregulować nakrętkami ręczny tak by linka na 7-8 zębie łapała hamulec.

 

Co do 2 nie za bardzo kojarzę, też miałem wyciek z podstawy filtra oleju aczkolwiek w żadne sylikony się nie bawiłem, wolałem raczej ori częsci ;)

 

Co do 3 zależy w jakim sensie ci to wspomaganie nie działa, czy wyje? czy ciężko kręci kierownicą? ja miałem tak że jak mi wspomaganie zaczęło wyć to myślałem że to pompa a tak naprawdę po dolaniu płynu się uspokoiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to z ręcznym jeszcze po próbuję bo też bym chciał tak zrobić żeby jak jadę i zaciągam ręczny blokował koła a nie jechał dalej ale to jakoś zmęczę żeby działało tak jak chcę

 

a wspomaganie to tak kierownica raz chodzi lekko raz ciężko pompa nie wyje ale tak mi się zdaje że powinna lekko chodzić bo czasem to nawet nie chce odbić i powiedziano mi że po wymianie pompy powinno zacząć prawidłowo działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz tak kupić z korkiem czy bez korka zestaw

http://allegro.pl/bmw-e30-e36-e46-e34-uszczelka-obudowy-filtra-oleju-i3794271356.html

http://allegro.pl/bmw-e30-e36-e46-e34-uszczelka-podstawy-filtra-ol-i3799678053.html

 

korek powinien być chyba dobry napiszcie co o tym myślicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.