Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Post tylko i wyłącznie informacyjny dla powiększenia swojej wiedzy i doświadczenia ;).

Witajcie zacznę wprost :D i prosił bym mnie nie hejtowac bo pytania zadaje czysto teoretycznie :D wiem ze było wiele podobnych tematów jednakże nie znalazłem w nich jednoznacznej odpowiedzi.

Zakładając że macie BMW e36 316 (102KM) Compact nie pamiętam dokładnych oznaczeń silnika, wiem tylko ze już sterowany silnik komputerem i jest na wtrysku :D(wg gdzie to sie sprawdza ) i ku swojemu zadowoleniu mieli byście prawie nową Turbosprężarke Garretta T2 dedykowana specjalnie do silników 1.6 od VW, Audi czy byście założyli nawet jak by to miało być dla waszej satysfakcji i lepszego samopoczucia oraz +100 Koni w podświadomości :D.

czy by to coś takiego działało :D? nie spodziewali byście sie zbyt duzego przyrostu mocy pewnie ale czy takie cośdla samej satysfakcji chało by sie wam montować ? jasli tak to jakiego przyrostu mocy byście oczekiwali ?:D.

Wiem że i tak sie bardziej opłaca zrobic swap z np 3.0B :D

Opublikowano
Po poście jaki napisałeś to widzę że masz niewielką wiedzę na temat mechaniki :duh: , to nie jest tylko turbo ,dolot( IC ,Blow off) ,wydech(WG) , wtryski ,strojenie . Co do turbo to wedłyg mnie jest za mała czy w VW nie jest jeszcze kompresor , dobierając turbo trzeba sprawdzić mapę turbiny zapotrzebowanie silnika na powietrze. Zeby to bezawaryjnie działało to max doładowanie 0,5bara w seryjny silnik , więc i tak może być tak że moc jaką osiągniesz na poziomie 2.0 a koszta 2 razy większe jak swap na 2,5
Opublikowano
O tym to ja wiem, nie jestem moze najbardzoej obcykany w temacie ale zielony też nie jestem wiem tyle co przeczytałem to prawda ale po dłuższych nierozmieleniach szkoda mi auta :P, wole kupic vw I go katowac z tym turbo bo ogólnie jak bym to robił to dla zabicia czasu i frajdy a ile tyo pochodzi to mnie to by juz nie obchodziło xD wiadomo nie wkłądał bym takiej kasy jak w staranne przygotowanie tego typu "Blow off, Intelcooler czy MBC" ale robił bym to po najtańszych kosztach. A po za tym 1.6 to nie jest zły silnik do tego typu modyfikacji owszem nie osiąga sie tak wielkiej mocy jak w innych przypadkach i bez odprężenia silniak sie nie obedzie, i przerabianiu wydechu itp :P. ale czy dla frajdy i nabusia chociaż 1/4 doświadczenia nie warto czegośtakiego na starym VW czy Audi sprawic ?:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.