Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Po wymianie opon /całych kół/ na zimowe zaczęła skrzypieć kierka.. jakby gumowe tarcie czy skrzypienie przy skręcaniu /niezależnie czy jadę czy stoję/. Mechanik /dobry, znany, serwisuje 'lepsze' auta, wie co robi/ wyjął całą kolumnę, wszystko nasmarował, wymieniony płyn od wspomagania i dalej to samo. Żadnych objawów ze strony maglownicy...

HELP!!

Opublikowano

Widocznie nie jest taki dobry, ja bym się na niego wkurzył :D

U mnie też skrzypiała, ale po wymianie końcówek drążków problem zniknął..

Opublikowano
heh.. 'ogólnie' dobry, końcówkę drążka wykluczył... co ważne kierka nie skrzypi od razu-z 15 minut muszę pojeździć...Szlag mnie trafia...
Opublikowano
Mam to samo tylko znalazłem na to patent głośniej radio i nadmuch i wszystko jest ok :norty: żartuję oczywiście. Wiosną do tego zajrzę bo teraz jeździ żona, a jej nic nie przeszkadza. Jak usuniesz swoją usterkę daj znać co było, też mnie to czeka :cry2: .
Opublikowano
Miałem taki przypadek w E53,skrzypialo jak stare drzwi od stodoły.Okazalo się ze sworzeń kulowy wahacza był uszkodzony.Jak popadalo lub po umyciu samochodu to był spokój na kilka chwil,jak wyschło to się zaczynało :duh:
Opublikowano
Dokładnie! spróbuj pojeździć w deszczowy dzien jeśli skrzypienie ustanie na 99 procent bedzie to związane z zawieszeniem
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć!

Po wymianie opon /całych kół/ na zimowe zaczęła skrzypieć kierka.. jakby gumowe tarcie czy skrzypienie przy skręcaniu /niezależnie czy jadę czy stoję/. Mechanik /dobry, znany, serwisuje 'lepsze' auta, wie co robi/ wyjął całą kolumnę, wszystko nasmarował, wymieniony płyn od wspomagania i dalej to samo. Żadnych objawów ze strony maglownicy...

HELP!!

Skrzypienie masz na zimnym czy ciepłym silniku, na zapalonym czy zgaszonym ???

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
wszystko ustało, byłem teraz u mechanika-jakis pierścień ściągnął skądś tam plastikowy i wymianił. koszt 50 pln...
Opublikowano
miałem to samo po remoncie maglownicy (niestety musiałem) problem znikł. A co to za pierścień gośc nasmarował ? bo z tego co widać to dość częsty przypadek :mad2:
Opublikowano
nie jestem mechanikiem ale to jakis - z tego co mi powiedział-przy ścianie komory silnika jest jakiś kawał plastiko gumy
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.