Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym obniżyć przód auta aby był niższy niż z tylu, nie chce wydać dużo pieniędzy kupując sportowe sprężyny i amortyzatory (wystarczy tak jak jest w zawieszeniu z m-pakietu). Mam również problem ze znalezieniem sprężyn do mojego modelu, pełno jest ofert do 6-cylindrowych silników.

Czy oryginalne sprężyny z m-pakietu coś obniżą przód i czy wkładając same sprężyny z przodu muszę tez z tylu? Nie chce również aby niższe zawieszenie miało jakiś wpływ na komfort jazdy.

Znalazłem również sprężyny z eibach sportline -30,35/15:

http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-(e46)-e20-20-001-01-22-pi-773.html

czy ktoś ma takie sprężyny i może się wypowiedzieć na ich temat? Tyl jest -15 a z tylu przy założeniu dystansu 15,20 będzie tarło przy obciążonym aucie? Felgi to Styling 68 17"

Z góry dziękuje za konkretne odpowiedzi.

Opublikowano

przecież sprężyny kosztują grosze obniżające wiec dużo nie wydasz. Nie musisz tego robić na obu osiach chociaż bedzie to wygladać z dupy jak przód bedzie nisko a z tyłu wóz drabiniasty. Dlatego się kupuje raczej kompletami. Nie musisz zmieniać amortyzatorów.

 

czy ci beda opony tarły zalezy od ich ET, jak dowalisz dystans to moze się okazać że koło bedzie ci włazić w nadkole i poniszczysz i nadkole i opone.

 

ja na ori sprężynach tre po progach zwalniajacych (musze je brać skosem), a tu jeszcze obnizać ? :) hardkor z ciebie :)

szukam
Opublikowano
Witam. Ja do swojego 316ti Compact z silnikiem n42b18 wstawiłem komplet Eibacha, niby w zaleceniach i specyfikacji pisze że do 6 garówek a auto poszło zadowalająco w dół. Fajnie się usztywniło i bardzo dobrze się prowadzi i oczywiście trzeba unikać dziur. Dobrze jest sobie na tablicy poszukać jakiś używek jak ma być tanio. Ja swoje kupiłem od gościa co nie wiedział co jest pięć i jakie to spręzyny i sprzedał mi komplet w idealnym stanie za 200zł z przesyłką.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

nie dostałem konkretnej odpowiedzi, co będzie lepsze:

sprężyny AP -40/00 bez amortyzatorów (zostaną standartowe)

zawieszenie gwintowane FK AK Street

lub jakiś używany gwint lepszej marki np. z AP

Opublikowano
ja z przodu mam gwintowane zawieszenie obniżone troszke niżej niż seria, a z tyłu amor z gwintu i ori sprężyny (bo taki miałem kaprys), wygląda bardzo dobrze bo miałem seryjne sportowe dostosowanie podwozia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.